ADV350 dizains sniedz vairāk nekā vieglu piedzīvojumu garšu. Divu LED priekšējie lukturi (viss apgaismojums ir LED) ir uzstādīti augstu virs priekšējā riteņa ar izgrieztām aptecētāja malām, lai atklātu USD dakšas. Vēl vairāk akcentējot bezceļu sajūtas, krāsotie paneļi ir novietoti augstu uz aptumšotā apakšējā un aizmugurējā sēdekļa pārsega, radot iespaidu par X-ADV un sacensību specifikācijas CRF450R ar augstu smaguma centru.
Visā ADV350 ir atrodamas daudz detaļu, kas rada patiesu daudzpusību. Vējstikls ir viegli pielāgojams, izmantojot slīdēšanas-bloķēšanas mehānismu, izmantojot 2 pakāpes un 133 mm gājienu. Augstākajā pozīcijā gaisa plūsma tiek kontrolēta, lai apietu plecus, lai samazinātu nogurumu garākos braucienos lielā ātrumā. Pilsētas vidē, kur bieži tiek novērtēts atvēsinošs gaiss, kā arī atklāta redzamība, zemā pozīcija ir ideāla.
Zem sēdekļa ir pietiekami daudz vietas – kopā 48 l –, tas nozīmē, ka var kārtīgi noglabāt divas visu seju aizsedzošas ķiveres. Nodalījumu var sadalīt, izmantojot atdalīšanas plāksni, lai tas atbilstu īpašnieka vēlmēm. Viedtālruņa uzlādei slēdzamajā priekšējā kreisajā cimdu nodalījumā ir izvietota C tipa USB ligzda. Sēdekļa augstums ir viegli lietojami 795 mm.
Lai braucējs būtu pilnībā savienots, ADV350 LCD panelī ir integrēta Honda viedtālruņa balss vadības sistēma, kas savieno braucēju ar viedtālruni, atrodoties kustībā, un ļauj pārvaldīt tālruņa zvanus un mūziku ar balss komandām. Ķiverē iebūvētas austiņas un Honda lietotne RoadSync ir viss, kas nepieciešams, lai aktivizētu sistēmu, un viedtālrunis savienojas, izmantojot Bluetooth; Honda viedtālruņa balss vadības sistēmas vadība notiek no kreisās puses roktura.
Vēl viena ērta funkcija ir viedā atslēga, kas kontrolē galvenā aizdedzes slēdža pogu un sēdekļa bloķēšanu no braucēja kabatas, un automātiski bloķē ADV350, kad braucējs aiziet.
Tā pārvalda arī papildaprīkojuma 50 l Smart augšējo kasti; ar viedo atslēgu kaste tiek atslēgta. Atbildēšanas slēdzis arī mirgo, lai atvieglotu tā atrašanu.
ADV350 šasija ir radīta, lai iedvestu pārliecību un izturētu pilsētas nelīdzenās ielas un pat vieglus bezceļa apstākļus. Vieglais tērauda cauruļu rāmis nodrošina centrālo izturību; riteņu bāze ir 1520 mm, leņķis 26,5° un pēdas garums ir 89 mm. Slapjais svars ir 186 kg.
Motocikla stila 37 mm USD dakšas (ar 125 mm gājienu) ir nostiprinātas ar motocikla stila augšējiem un apakšējiem jūgiem, palielinot visa priekšgala stingrību. Divi atdalītā rezervuāra amortizatori izmanto progresīvas divu pakāpju atsperes un nodrošina izcilu balstiekārtas reakciju uz dažādiem ceļa segumiem, arī ar diviem braucējiem. Ar 130 mm gājienu tie darbojas ar viengabala alumīnija kronšteina sviru.
Riteņu dizains ir jauns katram Honda skūteram. Lieta alumīnija un apdarinātiem melnā krāsā, vieglajiem 15 collu priekšā/14 collu aizmugurē diskiem ir izmantots X veida 6 spieķu krusteniskais raksts. Šāda konstrukcija uzlabo ceļa izjūtu un vispusīgu veiklību; 120/70-15 priekšējā un 140/70-14 aizmugurējā bezkameru riepas nodrošina elastīgu gaitu, pateicoties plašajam protektora platumam un lielam gaisa daudzumam.
256 mm viens bremžu disks veic apstāšanās pienākumus priekšā, savienots ar 240 mm aizmugurē, izmantojot 2 kanālu ABS bremzēšanas kontrolei. Avārijas apstāšanās signāla (ESS) sistēma arī iedarbina (un pati atceļ) aizmugurējos pagrieziena rādītājus straujas apstāšanās situācijā, brīdinot aizmugurē braucošos satiksmes dalībniekus.
ADV350 330 cm3, uzlabotais Smart Power+ (eSP+) SOHC četru vārstu dzinējs nodrošina gan augstu vides veiktspēju, gan spēcīgus jaudas raksturlielumus – braukšanai pilsētā un ārpus tās –, visaptveroši izmantojot zemas berzes tehnoloģiju.
Maksimālajai jaudai 21,5kW pie 7500 apgr./min atbilst 31,5Nm griezes moments pie 5250 apgr./min.
Automātiskais centrbēdzes sajūgs darbojas ar V-Matic pārnesumkārbu (ar attiecībām, kas iestatītas ātrai reakcijai zemā ātrumā un viedam paātrinājumam) un siksnas gala piedziņu.
ADV350 dzinējs ir aprīkots arī ar divu līmeņu Honda selektīvo griezes momenta kontroli (HSTC). Sistēma nosaka jebkādas atšķirības starp priekšējā un aizmugurējā riteņa apgriezieniem, aprēķina slīdēšanas koeficientu un pēc tam kontrolē dzinēja griezes momentu, izmantojot degvielas iesmidzināšanu, lai atgūtu aizmugurējā riteņa saķeri. HSTC var ieslēgt/izslēgt, izmantojot slēdzi uz kreisā roktura. Kad sistēma strādā, lai pārvaldītu saķeri, displejā mirgo “T” indikators.
Degvielas ekonomija ir taupīgi 30 km/l (WMTC režīmā); 11,5 litru tvertnes tilpums nodrošina potenciālu 340+ km nobraucamo attālumu.