PRIVĀTUMA NOSACĪJUMI UN SĪKDATŅU IZMANTOŠANA

Šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot pārlūkot šo lapu, jūs piekrītat izmantot mūsu sīkdatnes. PRIVATUMO POLITIKA

Servisa laiks

Reģ. Nr. *:
Telefons*:
E-pasts:
Serviss*:
Komentāri*:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar

Piedāvājums

Modelis*:
Dīleris*:
Vārds*:
Telefons*:
E-pasts*:
Komentāri:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar

Testa brauciens

Vārds*:
Telefons*:
E-pasts:
Modelis:
Norises vieta*:
Datums:
Laiks:
Komentāri:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar

SH125i

Tirgus līderis SH125i ir praktiski pilnīgi jauns motocikls 2020. gadam. Turpinot miljoniem pārdotā, 1984. gadā ieviestā SH50 mantojumu, 2020. gadam SH125i ir aprīkots ar vēl jaudīgāku un efektīvāku dzinēju, kas pieskaņots elegantajai virsbūvei ar atjaunināto stilu, un par vairāk kā 50% uzglabāšanas nodalījumu, ko nodrošina jaunās konstrukcijas rāmis.

Jaudu 2020. gada SH125i nodrošina jaunais četru vārstu “eSP+” EURO5 atbilstošais dzinējs. Jaunais dzinējs nodrošina lielāku jaudu pie augstiem apgriezieniem un spēcīgāku paātrinājumu, kā arī vēl lielāku degvielas efektivitāti nekā aizejošais modelis. Honda selektīvā griezes kontrole (HSTC) tagad papildina Idling Stop (dzinēja noslāpēšana tukšgaitā) standarta aprīkojumā.

Jaunā rāmja konstrukcija ne vien uzlabo vadāmību, bet arī atbrīvo vienmēr noderīgo vietu papildu uzglabāšanas nodalījumiem – zem sēdekļa SH tagad piedāvā līdz 28 l ietilpīgu nodalījumu. Papildinot Honda viedo atslēgu – kas tagad strādā arī ar jauno Smart bagāžas kasti – ar USB lādētāju un optimizējot aizmugurējās piekares ģeometriju, uzlabots gan praktiskums, gan komforts.

Darbvirsmas versija