PRIVĀTUMA NOSACĪJUMI UN SĪKDATŅU IZMANTOŠANA

Šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot pārlūkot šo lapu, jūs piekrītat izmantot mūsu sīkdatnes. PRIVATUMO POLITIKA

Servisa laiks

Reģ. Nr. *:
Telefons*:
E-pasts:
Serviss*:
Komentāri*:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

Piedāvājums

Modelis*:
Dīleris*:
Vārds*:
Telefons*:
E-pasts*:
Komentāri:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

Testa brauciens

Vārds*:
Telefons*:
E-pasts:
Modelis:
Norises vieta*:
Datums:
Laiks:
Komentāri:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

2024 CBR1000RR-R Fireblade

Modeļa atjauninājumi:

CBR1000RR-R Fireblade sper milzīgu soli uz priekšu attīstībā, ar 1000 cm3 četrcilindru pusizciļņu zobrata dzinēju jaunā regulējumā, lai nodrošinātu vēl spēcīgāku paātrinājumu vidējā apgriezienu diapazonā, kā arī milzīgu augstākās klases jaudu. Cilindra galva, kompresijas pakāpe, vārstu laiki un atsperes ir pārskatītas; kloķvārpsta un klaņi ir vieglāki, un visiem pārnesumiem ir jaunas, īsākas attiecības. 2 motoru Throttle By Wire nodrošina precīzu kontroli un sajūtu pie zemākiem apgriezieniem, ja nepieciešams, ar lielāku dzinēja bremzēšanu. Alumīnija rombveida rāmim ir jauns, elastīgāks raksturs, lai uzlabotu stūrēšanas precizitāti un saķeri. Specifikācijās ietilpst arī no RC213V-S atvasināts pagrieziena kronšteins, sešu asu inerciālais mērītājs (IMU), 3 līmeņu Honda elektroniskais stūres amortizators (HESD), Showa 43 mm Big Piston dakša (BPF), Balance Free Rear Cushion Light (BFRC-Lite) aizmugurējais amortizators un Nissin četru virzuļu priekšējie suporti. Jaunie spārni nodrošina piespiedējspēku, bet par 10% mazāku leņķa momentu pagriezienos. Arī braukšanas pozīcija ir pielāgota, lai braucējam būtu lielāka kontrole. Pilnkrāsu TFT ekrāns piedāvā intuitīvu braukšanas režīmu vadību un jaudas, dzinēja bremzēšanas, HSTC, Wheelie Control un starta režīma regulēšanu; visi iestatījumi ir pārskatīti, lai tie atbilstu jaunajai jaudas padevei un pārnesumiem. Pagriezienu izbraukšanas ABS tagad ir papildu RACE iestatījums. Viedā atslēga joprojām ir noslēdzošais elements.

 

     
Darbvirsmas versija