CMX1100 Rebel ir 21. gadsimta "bobber" stila motocikls ar divējādu raksturu un ieturētu stilu, kas uzrunā ar savu minimālismu. Tas ir paredzēts nesteidzīgam kruīzam, bet arī spēj piedāvāt aizraujošu braukšanas pieredzi, kad priekšā gadās līkumots ceļš, pateicoties 1084 cm3 paralēlā divcilindru dzinēja jaudai un raksturam un īpaši lielam griezes momentam pie zemiem un vidējiem apgriezieniem.
2023. gada modeļu klāstu papildina īpaša tūrisma versija – CMX1100T Rebel. "T" apzīmē tūrismu, un CMX1100T Rebel spēj sniegt papildu komfortu un praktiskumu ilgākiem liela attāluma braucieniem. Par komfortu gādā jauns īpaši veidots priekšējais aptecētājs un vējstikls, kas būtiski uzlabo aizsardzību pret nokrišņiem. Praktiskumu nodrošina jauns cietu ceļojuma somu komplekts ar augšējām eņģēm, kas ideāli piestāv kopējam stilam un piedāvā 35 litru bagāžas ietilpību.
Tie, kas pārvietojas augšup no mazākiem motocikliem, novērtēs Rebel savaldāmos izmērus, 700 mm sēdekļa augstumu un 223 kg “slapjo” svaru; pieredzējušākie gūs tūlītēju baudu no šasijas veiktspējas potenciāla – ar stingru tērauda cauruļu rāmi, 43 mm kārtridža tipa priekšējo dakšu, aizmugurējiem kombinētajiem amortizatoriem un radiālajām četru virzuļu priekšējām bremzēm. Un visiem braucējiem patiks izpētīt raksturu un sniegumu, ko piedāvā 1084 cm3 paralēlais divcilindru dzinējs (atvasināts no CRF1100L Africa Twin), kurš ar 64 kW maksimālo jaudu un 98 Nm maksimālo griezi piedāvā ļoti spēcīgu apakšējo un vidējo apgriezienu diapazona jaudu, kā arī raksturīgās sajūtas un izplūdes notis.
Lielā Rebel atkailinātais stils uzrunā ar savu minimālismu. Tērauda dubļu aizsargi priekšā un aizmugurē nosedz biezās riepas; apaļais priekšējais lukturis apvieno vecās skolas izskatu ar jauno laiku LED spuldzēm un atspoguļo apaļo, negatīvo LCD mērinstrumentu displeju. Arī aizmugurējā sēdekļa spilvens atveras ātri un viegli. Zem ārējās virsmas atrodas virkne vismodernāko funkciju: elektriskās droseles (Throttle By Wire, TBW) vadība, kas piedāvā 3 noklusējuma braukšanas režīmus, kā arī ceturto, lietotāja pielāgojamu režīmu, 3 līmeņu Honda selektīvā griezes kontrole (HSTC), Wheelie Control sistēma, kruīza kontrole un Honda unikālā dubultā sajūga sešu pārnesumu transmisija papildaprīkojumā.
Šī īpašā klasiskā izskata un modernāko tehnoloģiju kombinācija nozīmē, ka jaunais CMX1100 Rebel piedāvā kaut ko atsvaidzinoši unikālu tirgū, kurā patiesas inovācijas ir grūti atrodamas.