Šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot pārlūkot šo lapu, jūs piekrītat izmantot mūsu sīkdatnes.
PRIVATUMO POLITIKA
Pārvieto tabulas saturu, ērtākai apskatei pagriez mobilo ierīci vertikālā stāvoklī vai izvēlies lapas apakšējā kreisajā stūrī esošo darbvirsmas versiju, lai aplūkotu lapu pilnekrāna režīmā
Modelis
Jauda (kW / zs)
Cena iekļ.PVN 22%
Ikmēneša maksa *60 mēneši/20% pirmā iemaksa
2025 CRF1100L Africa Twin Adventure Sports DCT Electric Suspension
75kW/7 500min-1 (95/1/EC)
20 690
324
2025 CRF1100L Africa Twin Adventure Sports MT Electric Suspension
24GM CRF1100L Africa Twin Adventure Sports rāmis un dzinējs ir tāds pats kā uz bezceļiem orientētajam CRF1100L Africa Twin, taču tā loma ir pavisam atšķirīga: piedāvāt braucējiem reālas kontinenta šķērsošanas iespējas un praktiskumu gan uz ceļa, gan apvidū.
24GM Showa EERA™ nodrošina optimālu, nepārtraukti pielāgotu amortizācijas kontroli. Četri noklusējuma režīmi – SOFT, MID, HARD un OFF-ROAD – aptver visu veidu braukšanas situācijas, un ir pieejams LIETOTĀJA režīms turpmākai precizēšanai, esot kustībā. Aizmugurējās atsperes priekšspriegojumu tagad var regulēt arī brauciena laikā.
24GM pieredz arī 19” priekšējā riteņa (pretstatā 21”) ieviešanu ar platāku 110/80-19 riepu (no 90/90-21). Šis uzstādījums nodrošina labāku priekšējās riepas saķeri un atgriezenisko saiti, nodrošinot labāku stabilitāti uz ceļa un komfortu, kad motocikls ir pilnībā noslogots. Sēdeklim ir pārskatīts spilvena biezums, lai uzlabotu komfortu, un tas ir iestatīts zemāk, 835/855 mm. Piekares gājiens priekšā un aizmugurē ir samazināts līdz 210/200 mm, lai uzlabotu vadāmību uz ceļa un sniegtu pārliecinošu zemes aizsniedzamību.
Lai palielinātu paātrinājumu, it īpaši, kad braucēji ir divi un pilnas bagāžas gadījumā, 1084 cm3 paralēlais divu cilindru dzinējs ir noregulēts, izmantojot ieplūdes, sadegšanas un izplūdes laikus, lai radītu lielāku griezi zemā un vidējā apgriezienu diapazonā ar 112 Nm maksimumu un bez jaudas zuduma, kas saglabājas 75 kW.
Garu ceļojumu aprīkojums ietver lielu 24,8 l degvielas tvertni, plašu vēja aizsardzību (gan no pārveidotās augšdaļas, gan sānu apšuvuma paneļiem), 5 virzienos augstumā regulējamu vējstiklu, lielu dzinēja kartera aizsargu, alumīnija aizmugurējo bagāžnieku, bezkameru diskus un riepas. Standarta komplektācijā ietilpst arī ACC lādētājs un apsildāmie rokturi.
DCT ir uzlabota, lai nodrošinātu dabiskāku sajūtu, uzsākot braucienu un ļoti zemā ātrumā. Sešu asu inerciālais mērītājs (IMU) kontrolē ne tikai 7 līmeņu HSTC, bet arī 3 līmeņu Wheelie Control, pagriezienu ABS (ar bezceļa iestatījumu), aizmugures pacēluma kontroli un DCT pagriezienu noteikšanu. Ir četri noklusējuma braukšanas režīmi: PILSĒTAS, CEĻOJUMU, GRANTS un APVIDUS.
Pilnīgai kontrolei pielāgotā braukšanas pozīcija ir aprīkota ar šauru posmu sēdekli, kam ir palielināts spilvena biezums papildu komfortam, un augstu novietotu stūri. Dubultajiem LED dienas gaitas lukturiem (DRL) ir trīspakāpju pagrieziena izbraukšanas gaismas, kas automātiski pielāgo apgaismojuma lauku atkarībā no motocikla slīpuma leņķa, nodrošinot optimālu redzamību un uzlabojot drošību. Standarta komplektācijā ietilpst arī kruīza kontrole un apsildāmie rokturi. Pilnkrāsu daudzfunkcionālā displeja (MID) 6,5” TFT skārienekrāns nodrošina iespaidīgu saikni ar motocikla sistēmām, kā arī Apple CarPlay®, Android Auto® un Bluetooth savienojumu.
24GM modelim CRF1100L Africa Twin Adventure Sports būs pieejams tālāk norādītajās krāsu opcijās, kuras abas rotā izteiksmīga, liela logotipa grafika.