PRIVĀTUMA NOSACĪJUMI UN SĪKDATŅU IZMANTOŠANA

Šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot pārlūkot šo lapu, jūs piekrītat izmantot mūsu sīkdatnes. PRIVATUMO POLITIKA

Servisa laiks

Reģ. Nr. *:
Telefons*:
E-pasts:
Serviss*:
Komentāri*:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

Piedāvājums

Modelis*:
Dīleris*:
Vārds*:
Telefons*:
E-pasts*:
Komentāri:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

Testa brauciens

Vārds*:
Telefons*:
E-pasts:
Modelis:
Norises vieta*:
Datums:
Laiks:
Komentāri:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

Monkey 125

"Honda Monkey motocikls ir, iespējams, visplašāk pazīstams kā 1970. gadu ikona, bet tas dienas gaismu pirmo reizi ieraudzīja 1961. gadā. Sākotnēji tas tika izstrādāts kā 49cc bērnu rotaļlieta Tokijas atrakciju parkā Tama Tech, kas izrādījās tik populāra, ka tika izstrādāta ceļu versija, kas sākotnēji tika eksportēta uz Ameriku un Eiropu 1963. gadā, ar atšķirīgu hroma tvertni, salokāmiem rokturiem un stingri uzstādītiem riteņiem 5 collu diametrā.
Tā popularitāte balstījās uz glītu, tūlītēji pievilcīgu dizainu, mazu izmēru un ļoti vieglu svaru, kas padarīja to par ļoti jautru pilsētā. Līdz 1969.gadam tā riteņi bija palielinājušies līdz 8 collu diametram, un kopš 1970. gada tas ieguva vēl lielāku popularitāti, kad, pievienojot ātrās atdalīšanas dakšas, to varēja ievietot mazas automašīnas bagāžniekā. Līdz 1978.gadam - punkts, kas bija sākums reālajam Monkey ziedu laikam - motocikls tika pārveidots ar asaras stila degvielas tvertni, un kļuva ļoti populārs ar RV (atpūtas transportlīdzekļa) vadītāju leģioniem, kam bija nepieciešams ērts, izmantojams transports, tiklīdz tie bija novietoti. Un šajā brīdī Monkey patiešām iecementēja savu vietu miljonu sirdīs; ar savu 3-pakāpju pārnesumkārbu un centrbēdzes sajūgu (kam nebija vajadzīgas ""tradicionālas"" motocikla prasmes, lai darbotos), tas deva tūkstošiem braucēju savu pirmo pieredzi pagriežot droseļvārstu uz divriteņu mehāniskās piedziņas.
Tā kā tas sniedza daudz prieka un ar to bija tik viegli braukt, tas vairāk pārdeva motociklu jēdzienu plašākai sabiedrībai nekā jebkura cita mašīna. Ar savām rupjajām riepām, mini ""pērtiķa"" stila rokturiem, mazu degvielas tvertni un lielu, mīkstu sēdekli, Monkey izskats ir neapšaubāmi sava laika, bet, tāpat kā pieķeršanās tam, arī mūžīgs.
Honda patiesi ikoniskais mini-motocikls ir atkārtoti izveidots mūsdienām, ar stilu, kas lielā mērā balstās uz oriģinālu, ko papildina mūsdienīgi, augstas kvalitātes pieskārieni, tādi kā USD dakšas, dubultās aizmugures amortizatori, LCD instrumenti, IMU bāzes ABS un pilnīgs LED apgaismojums . Tā 125cc gaisa dzesēšanas dzinējs nodrošina 6.9kW jaudu un degvielas patēriņu 67km / l, tā masa ir tikai 107 kg."

 

Darbvirsmas versija