Dodieties mežonīgā apvidū
Mums patīk pārkāpt robežas. Tieši to veic mūsu X-ADV. Daļēji piedzīvojumu motocikls, daļēji motorollera ar vislabākajām iezīmēm no motocikla un motorollera, ir ideāls pilsētas atklājējs. Un tagad vēl iekārojamāks. Tas joprojām ir aprīkots ar jaudīgu dzinēju, taču SUV izskats ir kļuvis vēl izteiktāks un daļēji veidots no ilgtspējīgā Durabio™ materiāla. Jaunās dubultās LED priekšējās gaismas ir aprīkotas ar dienas gaitas gaismās iebūvētiem virzienrādītājiem. Regulēšanu ekrānā var veikt ar vienu roku, sēdeklis ir daudz komfortablāks, kā arī mēs DCT atjaunojām vienmērīgai zema ātruma reakcijai. Un garākiem braucieniem mēs pievienojām kruīzkontroli. Pilsētas kvartāls? Šoseja? Bezceļu taka? X-ADV var paveikt visu. Jebkurā dienā, kas jums patīk.
Premium klases pilsētas piedzīvojumu meklētājs
Jaunais priekšējais apšuvums izceļ izcilu SUV stilu, savukārt divi priekšējie LED lukturi priekšā rada platus gaismas starus. Tagad virzienrādītāji ir iekļauti dienas gaitas gaismās (DRL), veidojot skaidru un labi redzamu izskatu, būtiski uzlabojot redzamību un drošību gājējiem un citiem satiksmes dalībniekiem. Taču X-ADV funkcionalitāte ir tikpat svarīga kā forma. Motorollera praktiskums, piemēram, uzglabāšanas nodalījums zem sēdekļa (ar spilgtu iekšējo gaismu un ērtu iekšējo nodalījumu sadalītāju).
Gatavs visam
Jūs sagaidāt klasē labāko veiktspēju. Jums ir pieejams: 43 kW maksimālā jauda ar spēcīgu 69 Nm griezes momentu tikai pie 4750 apgr./min. Throttle by Wire vadība un četri noklusētie braukšanas režīmi – STANDARD, SPORT, RAIN un GRAVEL – ir pilnībā piemēroti pilsētai vai grants ceļiem un visam, kas ir pa vidu, kā arī varat veikt pilnu režīmu pielāgošanu. Honda griezes momenta izvēles kontrole ir no jauna optimizēta vienmērīgai vilces pārvaldībai RAIN un GRAVEL režīmā. Tieši tāpat kā CRF1100L Africa Twin motociklam duālā sajūga transmisija (DCT) tika ievērojami uzlabota start/stop režīmā un zema ātruma sajūta, kā arī jauna, perfekti sinhronizēta kruīzkontrole.
Piedzīvojums sākas pie jūsu durvīm
X-ADV veiklā šasija nevainojami darbojas gan pilsētas, gan bezceļu apstākļos. Tās izturību nodrošina tērauda cauruļu trīsstūru tipa pamatrāmis un ceļa nelīdzenumu amortizēšanas spēja, jo sniedz USD dakšas (153 mm priekšā, 130 mm aizmugurē) un Pro-Link aizmugures amortizators. Vertikāla braukšanas pozīcija izcilai apkārtējai redzamībai un kontrolei. Sēdekļa augstums ir 820 mm. Pats sēdeklis satur par 10% vairāk uretāna putu, ļaujot ērti un precīzi aizsniegties līdz zemei. Noslēdzošais akcents? Motocikla saķeri nodrošina 17/15 collu priekšējā un aizmugures riteņa kombinācija ar 120/70-17 un 160/60-15 riepām.