PRIVĀTUMA NOSACĪJUMI UN SĪKDATŅU IZMANTOŠANA

Šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot pārlūkot šo lapu, jūs piekrītat izmantot mūsu sīkdatnes. PRIVATUMO POLITIKA

Servisa laiks

Reģ. Nr. *:
Telefons*:
E-pasts:
Serviss*:
Komentāri*:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

Piedāvājums

Modelis*:
Dīleris*:
Vārds*:
Telefons*:
E-pasts*:
Komentāri:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

Testa brauciens

Vārds*:
Telefons*:
E-pasts:
Modelis:
Norises vieta*:
Datums:
Laiks:
Komentāri:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

CRF300L

• Jauns garākas takts 286 cm3 dzinējs rada par 10% lielāku jaudu un par 18% lielāku griezi
• Par 4 kg mazāka pašmasa nozīmē 13% uzlabojumu jaudas un svara attiecībā
• Jauns rāmis, garāka gājiena balstiekārta, augstāks klīrenss, pārskatīta stūres ģeometrija un braukšanas pozīcija uzlabo vadāmību apvidū un veiklību
• Jauni, precīzi LCD displeji


CRF250L, kas visā Eiropā tika izlaists 2012. gadā, ir klusi un konsekventi pierādījis vieglās, divējādas darbības formulas visaptverošo vērtību un pievilcību. 2017. gadā tam pievienojās CRF250 RALLY, kas demonstrēja “tieši no Dakaras” izskatu un koncentrējās uz lielākas distances piedzīvojumiem.  2021. modeļu gadā tiek veikti ievērojami jauninājumi abiem motocikliem, ko atbalsta jauns, lielākas jaudas dzinējs, kas tagad ir uzstādīts ievērojami vieglākā šasijā, nodrošinot ievērojamu 13% uzlabojumu jaudas un svara attiecībā.

286 cm3, EURO5 atbilstošais, ar šķidrumu dzesējamais DOHC 4 vārstu viena cilindra dzinējs rada maksimālo jaudu 20,1 kW pie 8500 apgr./min, un, pateicoties garākai taktij, pilnībā par 18% lielāku maksimālo griezi 26,6 Nm pie 6500 apgr./min (no 18,2 kW pie 8500 apgr./min un 22,6 Nm pie 6750 apg./min). Dzinēja “elpošana” ir uzlabota, pateicoties jaunajam ieplūdes laikam un pārskatītajai gaisa ieplūdes un izplūdes sistēmai. Īsākas pirmo piecu pārnesumu attiecības pastiprina palielinātā griezes momenta un jaudas priekšrocības, savukārt 6. ir garāks, lai atvieglotu kreisēšanu lielā ātrumā. Palīg-/slīdošais sajūgs tagad pārvalda aizmugurējo riteni un piedāvā par 20% mazāku slodzi uz sviru.

Pārveidots tērauda daļēji dubultais rāmis, alumīnija kronšteins un apakšējais jūgs ir galvenie 4 kg svara zaudēšanas faktori, un tiem ir pārskatīts stingrības līdzsvars ar lielāku sānu elastību, lai nodrošinātu labāku atgriezenisko saiti un sajūtas. Stūres ģeometrija ir detalizēti pielāgota līdzās garāka gājiena balstiekārtai (10 mm priekšā/20 mm aizmugurē CRF300L) un paaugstinātam klīrensam.

CRF300L svaigajam, asajai virsbūvei ir plānāka 7,8 l degvielas tvertne un sēdeklis, kā arī jauns, viegli nolasāms pozitīvs LCD instrumentu displejs. Arī braukšanas pozīcija ir uzlabota, lai veicinātu vieglākas stūres manevrēšanas iespējas, – stūre ir nedaudz atvilkta, kāju kāpšļi nolaisti zemāk un pārvietoti uz aizmuguri. Sēdekļa augstums palielināts par 5 mm līdz 880 mm.

Kopumā CRF300L un CRF300 RALLY joprojām ir ārkārtīgi praktiski, visu spējīgi, divējāda lietojuma motocikli pēc sākotnējās formulas. Un, pateicoties visiem 2021. gada uzlabojumiem, tie ir vairāk nekā jebkad gatavi jebkuram izaicinājumam – no tuvākās apkaimes līdz ceļojumam apkārt pasaulei.

Darbvirsmas versija