Gatavs ceļam un takām
CRF300L ir izcils, īpaši viegls duāla pielietojuma motocikls. To par tik labu padara ideāla bezceļu - izmēru proporcija, enerģiskā droseļvārsta roktura reakcija, kustīgā stūrēšana un elastīgā piekare, tādēļ tas ir izcils arī pilsētā. Braukšanu darba dienās atmodiniet ar izbaudāmo universālo veiktspēju un dzīvīgo vadāmību. CRF300 Rally ir paredzēts daudz azartiskām braucējiem, tādēļ tam pievienota iespēja doties lielākos attālumos un bezceļu veiktspējas komforts.
Dzīvīgā vadāmība
Gatavs darbam un rotaļām
Piekare ir noregulēta tā, lai uzlabotu līdzsvaru un vadāmību. Augšējā piekare tagad ir nesošā tipa piekare ar aizmugures piekares amortizēšanas spēka regulēšanu, kas uzlabotai saķerei uzlabo motocikla saskari ar ceļa virsmu. Turklāt palielinātais priekšējās piekares amortizācijas spēks uzlabo kopējo stabilitāti un sniedz daudz komfortablāku braukšanas pieredzi. Īpaši vieglais rāmis un alumīnija svārsta svira atvieglo vadāmību virziena maiņas situācijās vai bezceļā. Šis motocikls ir dzimis, lai veiktu atklājumus.
Dzinējs un veiktspēja
Jauda un griezes moments jebkādam apvidum.
Viena cilindra dzinējs attīsta 20,1 kW jaudu pie 8500 apgr./min. un 26,6 Nm griezes momentu pie 6500 apgr./min., sniedzot spēcīgu un tūlītēju jaudas padevi. Slīdošā sajūga palīgsistēma atvieglo vadāmību pilsētā un bezceļos, nodrošinot daudz vieglāku sajūga sviras pavilkšanu. Izplūdes sistēma tika atjaunināta siltuma pārvaldības uzlabošanai. Jaunā radiatora reste palielinātai ieplūdes gaisa plūsmai, kā arī jauns sānu pārsegs, kas izplūdes gaisu novirza prom no braucēja.
Stils
Jauna, spilgta LED priekšējā gaisma
CRF300L ir aprīkots ar izturīgu priekšējo apšuvumu un jaunu LED priekšējo gaismu un virzienrādītājiem, kas nodrošina vērā ņemamu klātbūtni uz ceļa vai naktī, uzlabojot redzamību braucējam un citiem satiksmes dalībniekiem. Slaidās degvielas tvertnes un sēdekļa proporcijas ir izveidotas komfortam un vieglai zemes aizsniegšanai, jums veidojot motocikla vadības sajūtu. USB Type-C uzlādes ierīce ir pieejama kā papildaprīkojums, un to ērtākai braukšanai var uzstādīt blakus instrumentu panelim. 880 mm sēdekļa augstums un vertikālā sēdpozīcija sniedz dabisku vadāmību un komfortu braucienos jebkurā apvidū. Neatkarīgi no tā, vai brauksiet pilsētas ielās vai iekarosiet jaunas takas vai dienas gaitā brauksiet abos šādos maršrutos, CRF300L tam būs gatavs.
Bezceļi
Būvēts piedzīvojumam
CRF300L sniedz patiesu duālu sporta veiktspēju ar DNS, kas iegūts no CRF450R un CRF450RX sacīkšu motocikliem, kas izstrādāti sadarbībā ar HRC sporta motociklu programmu. 285 mm klīrenss ļauj viegli un kontrolēti lēkt pāri baļķiem. Dzīvīgā dzinēja reakcija, pagriežot droseļvārsta rokturi, nodrošina momentānu griezes momentu. Izjustai un spēcīgai bremzēšanai peldošais 256 mm viļņainas malas disks tiek satverts ar divu virzuļu suportu, savukārt divu kanālu ABS ļauj bezceļos šo iespēju atslēgt.