PRIVĀTUMA NOSACĪJUMI UN SĪKDATŅU IZMANTOŠANA

Šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot pārlūkot šo lapu, jūs piekrītat izmantot mūsu sīkdatnes. PRIVATUMO POLITIKA

Servisa laiks

Reģ. Nr. *:
Telefons*:
E-pasts:
Serviss*:
Komentāri*:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

Piedāvājums

Modelis*:
Dīleris*:
Vārds*:
Telefons*:
E-pasts*:
Komentāri:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

Testa brauciens

Vārds*:
Telefons*:
E-pasts:
Modelis:
Norises vieta*:
Datums:
Laiks:
Komentāri:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

Super Cub C125

"Pats pirmais Super Cub C100 tika ieviests 1958. gadā, Honda desmitajā pastāvēšanas gadā. To izstrādāja Soičiro Honda un viņa ilggadējais biznesa partneris Takeo Fudžisava, tā izvirzītais mērķis bija vienkāršs - nodrošināt prieku, esot lietderīgam cilvēku dzīvēs.
Gandrīz 60 gadus vēlāk, 2017. gadā, tika uzcelts Super Cub ar kārtas numuru 100 miljoni, tādējādi padarot to par vispopulārāko mehānisko transportlīdzekli, kuru pasaule jebkad ir redzējusi. Un līdz ar to Super Cub vienkāršie stila, uzticamības, taupības un visaptverošās lietojamības atribūti nekad nav izgājuši ārā no modes. Tas ir mierīgi sasniedzis tieši to, ko Soičiro un Takeo gribēja - lai cilvēki pārvietotos un saglabātu mobilitāti. Super Cub C125 iezīmē jaunu lapu unikālajā stāstā par transportlīdzekli ar tādu universālu pievilcību, ka tas ir pārdots vairāk nekā 160 valstīs, un ar šādu acumirklī atpazīstamu izskatu, ka tas bija pirmais transportlīdzeklis Japānā, kam piešķirta 3 trīsdimensiju preču zīme.
Lai gan izskats neatšķiras no klasiskās veidnes, jaudas un griezes momenta palielinājums pateicoties tā 125cc dzinējam, palīdz uzturēt Super Cub priekšā pilsētas satiksmei. Tā automātiskais centrbēdzes sajūgs arī ir uzlabots, lai atbilstu izejas impulsam un nodrošinātu ļoti gludas un klusas pārnesumu pārslēgšanas iespējas."

Darbvirsmas versija