2016. gadā, kad Honda prezentēja X-ADV – daļēji liela izmēra skūteru, daļēji piedzīvojumu motociklu un ietērptu pilnīgi jaunā SUV stila virsbūvē –, bagātīga iekāres dzīsla atklājās ar šo motociklu, kuru Eiropa pat nenojauta, cik ļoti tas tai ir vajadzīgs. Kā patiesas inovācijas piemēram, pēdējā desmitgadē tam ir bijis maz sāncenšu.
Tā panākumi ir vairāk nekā attaisnojuši Honda lēmumu izcirst šo jauno ceļu – līdz 2021. gada septembrim X-ADV ir otrais labāk pārdotais motocikls karsti strīdīgajā “on-off” kategorijā. Un tagad ir pienācis laiks daļu no šīs nākotnes domāšanas pārnest uz vidēja tilpuma skūteru tirgu. Jaunais 22YM ADV350, kas izstrādāts, pamatojoties uz “New Urban Adventure” koncepciju, apvieno nevainojama skūtera izsmalcinātību un praktiskumu ar izturīgu SUV stilu, smeļoties iedvesmu no X-ADV.
Tas ir jauns modelis, kas patiks plašai demogrāfiskajai grupai (īpaši jaunākiem braucējiem) un paredzēts populāram Eiropas segmentam. ADV350 ir dzimis, lai iekarotu pilsētu un ne tikai.
Ar savu stingro stāju ADV350 jau izceļas no viendabīgā pūļa, un robustās formas un bloku krāsas pastiprina tā bezceļu izskatu. X-ADV ir nepārprotams stila etalons, taču tāda ir arī bezceļu veiktspējas motociklu CRF sērija.
Par praktiskums nav aizmirsts: zem sēdekļa ir vieta divām visu seju aizsedzošām ķiverēm, USB lādētājs cimdu nodalījumā un viedās atslēgas darbības ērtība. Vējstiklam ir regulējams augstums, un LCD mērinstrumentu panelī ir integrēta arī Honda viedtālruņa balss vadības sistēma.
Piedzīvojumiem bagātais stils izceļ ADV350 priekšējo daļu; braukšanas pozīcija nodrošina dabisku vadāmību, un šasija, kurā ietilpst 37 mm USD dakšas, tērauda cauruļu rāmis un atdalīta rezervuāra aizmugurējie amortizatori, ir noregulēta, lai nodrošinātu veiklu stūrēšanu, atgriezenisko saiti un sajūtas. Vieglie 15 collu priekšējie/14 collu aizmugurējie riteņi apauti ar 120/70-15 priekšējo un 140/70-14 aizmugurējo bezkameru riepām, nodrošinot ADV350 pietiekamu saķeri jebkuros apstākļos. 256 mm viens disks priekšā ir saskaņots ar 240 mm aizmugurē.
Braucot pilsētā un uz šosejas ir pieejams daudz paātrinājuma. 330 cm3, uzlabotais Smart Power+ (eSP+) SOHC četru vārstu dzinējs nodrošina maksimālo jaudu 21,6 kW un 31,9 Nm griezes momentu. Standarta komplektācijā ietilpst Honda selektīvā griezes momenta kontrole (HSTC) un avārijas apstāšanās signāli.