PRIVĀTUMA NOSACĪJUMI UN SĪKDATŅU IZMANTOŠANA

Šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot pārlūkot šo lapu, jūs piekrītat izmantot mūsu sīkdatnes. PRIVATUMO POLITIKA

Servisa laiks

Reģ. Nr. *:
Telefons*:
E-pasts:
Serviss*:
Komentāri*:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar

Piedāvājums

Modelis*:
Dīleris*:
Vārds*:
Telefons*:
E-pasts*:
Komentāri:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar

Testa brauciens

Vārds*:
Telefons*:
E-pasts:
Modelis:
Norises vieta*:
Datums:
Laiks:
Komentāri:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar

2024 NC750X

Honda degvielu taupošajam, daudzpusīgajam universālajam motociklam ir uzlabots dzinējs, šasija, stils un praktiskums.

Šķidrās dzesēšanas 750 cm3 divkāršā paralēlā dzinēja maksimālā jauda palielināta līdz 43 kW, ar 600 apgriezieniem minūtē līdz sarkanajai līnijai. Svara samazināšana par 6 kg un īsākas attiecības pirmajiem trīs pārnesumiem vairo sportiskumu, to dara arī asākas dizaina līnijas un mazākas formas apšuvums.

Trīs noklusējuma (un viens lietotāja ieprogrammēts) braukšanas režīmi darbojas caur elektrisko droseli un ļauj braucējam pielāgot dzinēja raksturu un reakciju, katram režīmam (“Sports”, “Lietus” un “Standarts”) esot sasaistītam ar attiecīgo dubultā sajūga pārnesumkārbas pārnesumu shēmu.

NC750X slaveno praktiskumu vēl vairāk palielina unikālā centrālās uzglabāšanas nodalījuma tilpuma palielināšana līdz 23 litriem, jauns vējstikls, pilnkrāsu LCD mērinstrumentu panelis, USB pieslēgvieta un par 30 mm zemāks sēdeklis; Honda selektīvās griezes kontroles iestatījumi tagad piedāvā vēl labāku vadības līmeni, un ārkārtas apstāšanās signāli ir papildu funkcija, savukārt degvielas ekonomija joprojām ir pievilcīgi zema 28,3 km/l.

Darbvirsmas versija