Honda “kabatas izmēra” motocikls iebrauc 22YM ar retro stilu, ātri noņemamiem virsbūves paneļiem, LCD mērinstrumentu paneli un EURO5 specifikācijas gaisadzeses dzinēju, kas darbojas caur piecu ātrumu pārnesumkārbu. Pilnīgi jauna krāsa – Pearl Queen Bee Yellow – ir kā ķirsītis uz kūkas.
21YM pilnībā pārveidotā virsbūve piešķīra MSX125 Grom jaunu dizaina valodu: svaigu un jautru, kā arī viegli noņemamus paneļus, lai varētu uzplaukt īpašnieka radošums. Arī LCD mērinstrumentu panelis tika atjaunināts, iekļaujot tajā apgriezienu skaitītāju un pārnesumu pozīcijas indikatoru.
Jauns, ar gaisa dzesēšanu aprīkots dzinējs saglabāja praktisku, reālu veiktspēju, bet pievienoja piekto pārnesumu, lai palīdzētu braukt lielos attālumus. Un šasija – pārbaudīta un
testēta – piedāvā tādus pašus mazā motocikla izmērus ar lielo motociklu piekares, bremzēšanas un vadāmības īpašībām.
Ērti lietojamu, jautru un funkcionālu oriģinālo brīvā laika motociklu Honda definēja 1963. gadā ar leģendāro mazo riteņu motociklu Monkey un turpināja – katrai attiecīgajai paaudzei definētu no jauna – ar Dax, Ape un Monkey, kas atdzima 18YM.
Formula ir atradusi rezonansi jaunajā braucēju paaudzē. Pazīstami kā “Y paaudze” ASV, “Dek Neaw” Taizemē un “Street-Kei” Japānā, viņi ir uzauguši neierobežota interneta laikmetā, un viņiem ir kopīga kultūra, uzskati un gars, kas pārkāpj tradīcijas.
Viņus instinktīvi piesaista braukšana ar motociklu, tāpēc viņu pirmajam divriteņu transportlīdzeklim ir jābūt aizraujošam, taču ne pārāk izaicinošam, ar dizainu, kas tos atšķir, un par saprātīgu cenu. 13MY Honda ieviesa MSX125 (Mini Street X-treme 125), kas bija īpaši paredzēts šādiem jauniem braucējiem.
Patiesi globāls produkts, MSX125 (Japānā un ASV pazīstams kā "Grom") kļuva slavens visā pasaulē. Pirmajā pārdošanas sezonā MSX125 pievienojās CBF125 Eiropas 5 vislabāk pārdoto 125 cm3 motociklu virknei. Un dažu pēdējo gadu laikā tas ir kļuvis par stabilu iecienītāko izvēli, neatkarīgi no tā, vai to izmanto, lai vienkārši pārvietotos pilsētā, vai kā īpaši pielāgotu stila pieteikumu tā mērķa tirgū.
Pēc 6 gadiem klusu panākumu un vairākām nelielām stila evolūcijām, raugoties uz nākamo jauno braucēju vilni, jaunais 21YM MSX125 nonāca ielās ar vēl “vēsāku” braukšanas stilu un jaunu nosaukumu – MSX125 Grom. 22YM jaunā krāsa nozīmē, ka tas joprojām ir Honda mazais motocikls, kas turpina piepildīt lielus sapņus.