MSX125 Grom virsbūvei piemīt vēss savdabīgums; izteiksmīga individualitāte, kas apvieno eleganto LED priekšējo lukturu, pazeminātā sēdekļa bloka un apakšrāmja mūsdienīgumu ar īpaši kompakto sānu paneļu un tvertnes pārsega retro stilu. Un, ņemot vērā klientu pastāvīgos centienus padarīt savu motociklu unikālu, MSX125 Grom ir izstrādāts, izmantojot pielāgojamības un vieglas pārveidošanas koncepciju – viss virsbūves korpuss ir piestiprināts ar sešām lielām skrūvēm katrā pusē, radot vēl vienu unikālu dizaina pieskārienu.
USD priekšējo dakšu zeltainā apdare un dzeltenā amortizatora atspere izceļas spilgtā kontrastā ar tumšo dzinēju, izplūdes cauruli, riteņiem un kronšteina sviru. Viegli nolasāmajā kompakta izmēra LCD digitālajā panelī ir apgriezienu skaitītājs un pārnesumu pozīcijas indikators, kā arī spidometrs, divi nobraukuma mērītāji, degvielas mērītājs un pulkstenis. Nobraukuma mērītāju un pulksteņa atiestatīšanu vai pārslēgšanu veic ar slēdžiem, kas atrodas abās displeja pusēs.
MSX125 Grom 125 cm3, divu vārstu gaisadzeses dzinējs izmanto 50 mm diametru un 63,1 mm gājienu ar kompresijas pakāpi 10,0:1. Maksimālā jauda 7,2 kW tiek sasniegta pie 7250 apgr./min, bet maksimālais griezes moments 10,5 Nm pie 5500 apgr./min.
Tā ir nevainojama ātrgaitas braukšanas un praktisku, pieejamu un daudzpusīgu spēju kombinācija. Patiesi, šis motocikls nozīmē droseles pagriešanas jautrību; piecu ātrumu pārnesumkārba vairo prieku (un lietojamību) un ļauj sasniegt 94 km/h maksimālo ātrumu.
Manuālā sajūga darbība nodrošina pilna izmēra motocikla pieredzi, savukārt 15T pārnesumkārbas ķēdes rats, 38T gala piedziņas ķēdes rats un 12 collu diski nodrošina dzīvīgu reakciju pilsētā, kā arī spēju lēnām pārvietoties ar augstu pārnesumu – ideāli piemērots blīvas satiksmes apstākļos.
Tas ir arī ekonomisks, nodrošinot 66,6 km/l (WMTC režīms), izmantojot zemas berzes tehnoloģijas, piemēram, ofseta cilindru un veltņa piedziņas sviru. Izsmalcinātā PGM-FI garantē ļoti efektīvu sadegšanu un darbojas kopā gan ar gaisa ieplūdi, gan izplūdi, lai nodrošinātu aizraujošu droseles pieredzi.
MSX125 Grom labi pārbaudītā šasija 21YM pārveidošanas laikā būtībā nemainījās, un sākotnējās dizaina prioritātes joprojām ir aktuālas: nodrošināt pamatu praktiskam motociklam, ko jauni braucēji varētu viegli izmantot un novietot stāvēšanai pilsētvidē, taču lai tas būtu tikpat lietojams un patīkams arī ārpus pilsētas, kā arī viegli uzņemtu otro pasažieri.
Tērauda centrālsijas rāmis nodrošina MSX125 Grom centrālo izturību. Tā stingrā kvadrātcaurule savieno priekšējo balstu tieši ar kronšteina sviras plāksnēm, un visas pārējās detaļas ir acīmredzami piestiprinātas rāmim, sniedzot lielu ieguldījumu minimālisma izskatā. Īpaši noregulēta vertikālā/horizontālā stingrība un pagrieziena sviras šarnīra un dzinēja piekaramo plākšņu elastība nodrošina perfektu komforta un pārliecības līdzsvaru.
Rāmja konstrukcija nodrošina arī ar PGM-FI saistīto komponentu un elektrisko detaļu efektīvu uzglabāšanu tvertnes pārsega iekšpusē, un tiek palielināta degvielas ietilpība (6,0 l). Riteņu bāze ir kompakti 1200 mm, ar leņķi un pēdu 25°/81 mm. Pašmasa samazināta līdz 103 kg. Zemais 761 mm sēdekļa augstums padara MSX125 Grom ļoti vadāmu; tā izmēri arī nodrošina, ka treileru īpašniekiem ir viegli iekraut/izkraut, transportēt un lietot.
Priekšējā un aizmugurējā piekare nodrošina "augstākās klases" kvalitāti. 31 mm USD dakša samazina neatsperoto svaru un, pateicoties virzuļu lielajam spiedienu nesošajam laukumam (salīdzinājumā ar standarta teleskopisko dakšu), nodrošina uzlabotu amortizācijas sajūtu visā gājiena garumā. Augšējais un apakšējais jūgs ir pilna izmēra, vēl vairāk uzlabojot vadāmību un braucēja sajūtas, savukārt vieglais un izturīgais aizmugurējais amortizators darbina vienkāršu un izturīgu H formas 50 mm x 25 mm tērauda kvadrātcaurules kronšteina sviru.
MSX Grom formas un funkciju pamatā ir tā 5 spieķu (jauna stila) 12 collu lietie alumīnija diski ar 2,5 collas platām stīpām. Arī priekšējā 120/70-12 un aizmugurējā 130/70-12 riepas piešķir tam dinamisku izskatu un veiktspēju. Hidrauliskie divu virzuļu priekšējais (zelta krāsā) un viena virzuļa aizmugurējais bremžu suporti darbojas priekšā ar 220 mm un aizmugurē 190 mm disku bremzēm. ABS sistēma darbojas, izmantojot IMU.