Motociklisma pasaulē, kurā ir plašs piedzīvojumu stila motociklu klāsts, var pamanīt kādu skaidru atšķirību. Un šo atšķirību zina braucēji, kuri kāro jaudu, vadāmību, garo attālumu ērtības, kā arī tehnoloģijas, taču nebūt ne piedzīvojumu motocikla veidolu vai gabarītus. Citiem vārdiem sakot, viņi grib vienkāršu tūrisma motociklu, bet tādu, kam ir bagātīgs specifikācijas saraksts un sportisks raksturs – tāda veida motociklu, kas efektīvi un lietderīgi palīdz veikt braucienus darbdienās, taču ir sagatavots arī garākiem ceļojumiem ar pilnu bagāžu.
NT1100 ir tieši tāds motocikls. Izmantojot CRF1100L Africa Twin koncepciju kā izejas punktu, NT1100 veidots uz platformas, kas apvieno komfortablu, dinamisku un patīkamu braukšanu. Zema sedlu pozīciju un asa stūres ģeometrija ir apvienota ar augstas klases balstiekārtu, veidojot sportisku koncepciju. 5 virzienu augstumā un leņķī regulējams vējstikls un augšējie / apakšējie vēja deflektori nodrošina ātras braukšanas aerodinamisko efektivitāti un izcilu aizsardzību pret laika apstākļiem; kruīzkontrole ir standartaprīkojumā, tāpat kā slaidi sānu koferi un apsildāmie rokturi. Motobraucēja palīgsistēmas ietver 3 noklusējuma braukšanas režīmus, 2 lietotāja pielāgotās opcijas, Honda Selectable Torque Control (HSTC) un Wheelie Control. Radiāli uzstādītie četru virzuļu priekšējie suporti nodrošina bremzēšanas jaudu, 120/70-17 un 180/55-17 priekšējā un aizmugurējā riepa – saķeri. 6,5 collu TFT skārienekrāns noslēdz premium specifikāciju un nodrošina Apple CarPlay® un Android Auto® savienojamību.
Tā divcilindru dzinējs sniedz pilnvērtīgu dinamiku, ar identiskiem jaudas un griezes momenta rādītājiem (75 kW/104 Nm) kā Africa Twin, bet ieplūdes un izplūdes sistēma pielāgota superlaidenam paātrinājumam un patīkamai zemo apgriezienu skaņai. Dinamika nav panākta uz degvielas patēriņa rēķina: dzinēja efektivitāte ļauj ar 20 litru degvielas tvertni veikt 400 km.