PRIVĀTUMA NOSACĪJUMI UN SĪKDATŅU IZMANTOŠANA

Šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot pārlūkot šo lapu, jūs piekrītat izmantot mūsu sīkdatnes. PRIVATUMO POLITIKA

Servisa laiks

Reģ. Nr. *:
Telefons*:
E-pasts:
Serviss*:
Komentāri*:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

Piedāvājums

Modelis*:
Dīleris*:
Vārds*:
Telefons*:
E-pasts*:
Komentāri:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

Testa brauciens

Vārds*:
Telefons*:
E-pasts:
Modelis:
Norises vieta*:
Datums:
Laiks:
Komentāri:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

NT1100 DCT

Jaunā ceļošanas ēra

NT1100 ir vieds, izsmalcināts un viscaur moderns ceļojumu motocikls. Un mēs tam tikai veicām jaunināšanu. Divu cilindru dzinējs tagad zemos un vidējos apgriezienos sniedz uzlabotu paātrinājumu. Uz jaunā, sportiskā apšuvuma ir uzstādīts viegli regulējams vējstikls un LED gaismas ar jaunajiem DRL virzienrādītājiem, savukārt inerces mērīšanas ierīces (IMU) vadība ir atjaunotās elektronikas pakotnes sirds, kas motocikla vadību pielāgo braucienam. Papildaprīkojuma DCT transmisijas uzlabotā reakcija zemā ātrumā arī rada reālu atšķirību. Jaunās elektroniskās piekares (ES) izvēle NT1100 pārceļ pavisam citā līmenī. Absolūti ideāla braukšana.

Uzlaboti ceļojumu braucieni
Ideāls ceļojumu ceļabiedrs.

Tā sastāvdaļu jauninājumi jauno NT1100 padara par ideālu garu ceļojumu ceļabiedru, jo jaunināšanas procesu vadīja cilvēki, kuri zina visu būtiski - NT1100 īpašnieki. Jaunais, dinamiskais priekšējais apšuvumus braucēju apņem ar elegantu liela ātruma aerodinamisko efektivitāti, palielina aizsardzību pret vēju un samazina nogurumu. Tagad 5 līmeņu vējstiklu, sēžot sēdeklī (un arī stacionārā stāvoklī), var regulēt ar vienu roku. Abu sānu bagāžas nodalījumu vāki ir dziļāki, tādēļ nodrošina lielāku ietilpību, ar ko pietiek pilna izmēra ķiveres ievietošanai. Aizmugures dubļusargs tagad ir par 150 mm garāks un darbojas kā šļakstu aizsargs, kas aizvada ūdeni. Ietilpīgā 20 litru degvielas tvertne nodrošina liela braukšanas attāluma brīvību ar 400 km nobraukumu starp degvielas uzpildēm.

Dinamiska braukšana
Veiktspēja visās situācijās

Ja jums vajadzīgs griezes moments, tas tiešām ir vajadzīgs. Īpaši tad, ja vedat pasažieri un bagāžu. Tādēļ 1084 cm3 OHC divu cilindru dzinējam ir par 7% lielāks griezes moments zemos, augstos un vidējos apgriezienos. Lielāka jauda vidējo apgriezienu diapazonā, ko nodrošina augstāka kompresijas attiecība 10,5:1, jauna kloķvārpsta un savienotājstieņi. Throttle By Wire (TBW) reakcija tika optimizēta linearitātei, sniedzot vienmērīgāku reakciju, kas atbilst veiktspējas pastiprinājumam. Paātrinājuma atšķirība pārnesumos ir praktiski nemanāma. Divi cilindru dzinējs ir efektīvs, un jūs ar vienu litru degvielas varat pieveikt 20 km. Un izplūdes skaņa sniedz atsvaidzinātu, pulsējošu ritmu, kas ideāls fons garam braucienam.

Sportisks raksturs
Atjaunota elektronika uzlabotai vadāmībai

NT1100 satriecošo vadāmības īpašību pamats ir sešu asu IMU, kas izvietota motocikla centrā un reālajā laikā mēra to, ko un kā dara motocikls. Tas nozīmē, ka 3-līmeņu Honda griezes momenta izvēles kontrole (HSTC) piedāvā jaunu, pārstrādātu aizmugures riteņa vilces pārvaldību, kā arī braukšanas uz aizmugures riteņa kontroli. Braukšanas pārliecību pastiprina pagriezienu ABS, kas jauna elektroniskās pakotnes funkcija. Bremzēšanas spiediena regulēšanai ar ABS IMU mēra sasveres leņķi un palēninājumu un priekšējo un aizmugures riteņu izslīdēšanas pakāpi. 238 kg pašmasa nodrošina vieglu vadāmību zemā ātrumā un sportisku sajūtu lielākā ātrumā.

Funkcionāls dizains
Palielināta drošība ar progresīviem vadītāja palīgrīkiem

To ir vērts redzēt tik daudzos līmeņos. Protams, stilam ir nozīme, tādēļ jaunās dubultās LED priekšējās gaismas ar tālu/tuvo gaismu “slēptās acs” dizainu noteikti sniedz bezbailīgu vēstījumu, kuru ir vērts ņemt vērā. Izsmalcinātie dienas gaitas lukturi (DRL) tagad ir ar iebūvētiem virzienrādītājiem, ar augstu redzamību visiem priekšā esošajiem skaidri iezīmē pozīciju uz ceļa, savukārt pašatiestošā avārijas apstāšanās signāla (ESS) tehnoloģija ieslēdz aizmugures virzienrādītājus, citus satiksmes dalībniekus brīdinot par avārijas apstāšanās situāciju. Savienojamībai jūsu brauciena laikā 6,5-collu TFT skārienekrāns nodrošina Apple CarPlay® un Android Auto® viedtālruņa integrāciju. Arī jaunais elektroniskās piekares variants ir pieejams precīzai reakcijai un pielāgošanai.

Atšķirība detaļās
5 līmeņos regulējams vējstikls

Vienkārša pārvietošana ar vienu roku par 167 mm maksimālai aizsardzībai pret vēju vai dzesējošai gaisa plūsmai.

Komfortabls sēdeklis

Jaunā braucēja sēdekļa dizains tā laukumu palielina par 20%, palielinot komfortu un nesamazinot zemes sasniedzamību.

Bagāžas tilpums 

Katra sānu bagāžas nodalījuma tilpums ir palielināts par 4 litriem. Katras puses nodalījumā var ievietot pilna izmēra ķiveri.

Darbvirsmas versija