PRIVĀTUMA NOSACĪJUMI UN SĪKDATŅU IZMANTOŠANA

Šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot pārlūkot šo lapu, jūs piekrītat izmantot mūsu sīkdatnes. PRIVATUMO POLITIKA

Servisa laiks

Reģ. Nr. *:
Telefons*:
E-pasts:
Serviss*:
Komentāri*:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

Piedāvājums

Modelis*:
Dīleris*:
Vārds*:
Telefons*:
E-pasts*:
Komentāri:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

Testa brauciens

Vārds*:
Telefons*:
E-pasts:
Modelis:
Norises vieta*:
Datums:
Laiks:
Komentāri:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

Elektroniskās piekares jauninājums

Tas, ko jūs gaidījāt...

Tagad ir pieejama Showa elektroniski aprīkota brauciena regulēšanas (Showa-EERA™) iespēja. Sistēma ar speciāli NT1100 izstrādātiem iestatījumiem acumirklī nodrošina optimālu amortizēšanas spēku, kas ir atkarīgs no gājiena ātruma, braukšanas dinamikas, motocikla uzvedības, ko konstatē IMU un citi sensori. Pielāgošana notiek reālajā laikā. Bremzēšanas process tiek kontrolēts ar mērķi uzturēt stabilitāti. Nodrošinātais brauciens nav salīdzināms ar tradicionālo iestatīšanu. Showa-EERA™ automātiski saistās ar izvēlēto braukšanas režīmu: TOUR nodrošina stigrāku amortizāciju lielākos ātrumos, URBAN nodrošina vidēju līdzsvaru komfortam, un RAIN izmanto samazinātu amortizācijas spēju, izlīdzinot reakciju un izjūtu. Iespējams veikt pielāgošanu - aizmugures atsperes spriegojumu var regulēt braukšanas laikā.

Iestatiet pilnību.

Brauciet pa jums vēlamo ceļu.

Ar Throttle by Wire un IMU vadību trīs noklusētie režīmi ir piemēroti praktiski visām situācijām. 3-līmeņu Honda griezes momenta izvēles kontrole (HSTC) piedāvā jauno, optimizētu brauciena pārvaldību. URBAN režīmā tiek nodrošināti vidēji dzinēja jaudas un bremzēšanas iestatījumi. RAIN režīmā uz mitrām virsmām tiek samazināta jauda un dzinēja bremzēšana, savukārt TOUR režīmā tiek pilna dzinēja jauda un standarta dzinēja bremzēšana tiek nodrošināta spēcīgam paātrinājumam, kas nepieciešams, braucot ar pasažieri un bagāžu. USER režīmā var pielāgot padodamo jaudu, dzinēja bremzēšanu un HSTC, iegūstot nepieciešamo rezultātu un izjūtu tieši tādā veidā, kāds jums ir nepieciešams. Katrs braukšanas režīms Showa-EERA™ iespējā ir saistīts ar piekares reakciju.

Darbvirsmas versija