Otrais šogad Eiropā visvairāk pārdotais skuters – 2021. gada jaunais PCX125 – tiek darbināts ar vēl jaudīgāku un degvielu ekonomējošāku eSP+ četru vārstu, ar ūdeni dzesējamu dzinēju, kas tagad arī ir aprīkots ar Honda selektīvo griezes kontroli (HSTC).
Pilnīgi jaunā virsbūve piešķir tam jaunu, futūristisku izskatu, kas plūst no pārveidotā LED luktura ar Honda raksturīgiem dienas gaitas lukturiem uz X formas aizmuguri.
Jauns vieglāks tērauda rāmis veicina veiklu vadāmību un ir savienots ar garākiem, lielākiem dubultajiem aizmugurējiem amortizatoriem un jauniem riteņiem ar lielākām riepām ērtākai un izveicīgākai gaitai. Praktiskumu vairo palielināts bagāžas nodalījums zem sēdekļa (no 2,4 litriem līdz 30,4 litriem) un USB uzlādes pieslēgvieta.