PRIVĀTUMA NOSACĪJUMI UN SĪKDATŅU IZMANTOŠANA

Šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot pārlūkot šo lapu, jūs piekrītat izmantot mūsu sīkdatnes. PRIVATUMO POLITIKA

Servisa laiks

Reģ. Nr. *:
Telefons*:
E-pasts:
Serviss*:
Komentāri*:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

Piedāvājums

Modelis*:
Dīleris*:
Vārds*:
Telefons*:
E-pasts*:
Komentāri:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

Testa brauciens

Vārds*:
Telefons*:
E-pasts:
Modelis:
Norises vieta*:
Datums:
Laiks:
Komentāri:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

2024 CRF1100L Africa Twin

24GM CRF1100L Africa Twin liela uzmanība ir pievērsta svarīgākajām spējām apvidū, un tas izskatās un nodrošina tādas sajūtas kā kompakts rallija motocikls. 24GM 1084 cm3 paralēlais divu cilindru dzinējs ir noregulēts, izmantojot uzlabotus ieplūdes, sadegšanas un izplūdes laikus, lai radītu lielāku griezes momentu zemā un vidējā apgriezienu diapazonā un par 7% palielinātu maksimālo griezes momentu līdz 112 Nm; maksimālā jauda saglabājas 75 kW.
 
Tagad ir pieejamas divas versijas. CRF1100L Africa Twin ar standarta Showa balstiekārtu un CRF1100L Africa Twin ES ar Showa elektroniski aprīkotu gaitas regulēšanu (Showa EERA™). Showa EERA™ piedāvā optimizētu amortizāciju jebkuros braukšanas apstākļos, kā arī iespēju brauciena laikā mainīt aizmugurējās atsperes priekšspriegojumu. CRF1100L Africa Twin ES standarta aprīkojumā ir arī ACC uzlādes ligzda un apsildāmi rokturi, tāpat kā tā CRF1100L Africa Twin Adventure Sports brālim.
 
Abiem Africa Twin variantiem ir kopīgs izturīgs tērauda rāmis, no CRF450R aizgūta alumīnija svārstsvira, šasijas ģeometrija, balstiekārtas gājiens un klīrenss, kas nav mainīti. Jauns, bet svarīgs 24GM papildinājums ir bezkameru, nevis riepu ar kamerām ieviešana, kas ļauj tās vieglāk remontēt, nenoņemot riteni.
 
Lai braukšanu lielos attālumos padarītu ērtāku, uz atjaunināta, agresīvi izstrādāta priekšgala uzstādīts jauns, vēl lielāks, 5 pakāpēs regulējams vējstikls, kas nodrošina maksimālu redzamību uz priekšu vai pastiprinātu vēja aizsardzību atkarībā no braucēja izvēles.
 
Sešu asu inerciālais mērītājs (IMU) kontrolē ne tikai 7 līmeņu HSTC, bet arī 3 līmeņu Wheelie Control, pagriezienu ABS (ar bezceļa iestatījumu), aizmugures pacēluma kontroli un DCT pagriezienu noteikšanu. Ir četri noklusējuma braukšanas režīmi: PILSĒTAS, CEĻOJUMU, GRANTS un APVIDUS.
 
Pilnīgai kontrolei pielāgotā braukšanas pozīcija ir aprīkota ar šauru posmu sēdekli un augstu novietotiem stūres rokturiem. Dubultās LED dienas gaitas gaismas (DRL) nodrošina optimālu redzamību, uzlabo drošību, un kruīza kontrole ietilpst standarta komplektācijā. Pilnkrāsu daudzfunkcionālā displeja (MID) 6,5” TFT skārienekrāns nodrošina iespaidīgu saikni ar motocikla sistēmām, kā arī Apple CarPlay®, Android Auto® un Bluetooth savienojumu.
 
24GM CRF1100L Africa Twin būs pieejams trīs krāsu opcijās, kurām visām ir izteiksmīga “kalnu” grafika:
Grand Prix Red
Matt Ballistic Black Metallic
Pearl Glare White Tricolour (pieejama tikai CRF1100L Africa Twin ES)   

 

Darbvirsmas versija