PRIVĀTUMA NOSACĪJUMI UN SĪKDATŅU IZMANTOŠANA

Šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot pārlūkot šo lapu, jūs piekrītat izmantot mūsu sīkdatnes. PRIVATUMO POLITIKA

Servisa laiks

Reģ. Nr. *:
Telefons*:
E-pasts:
Serviss*:
Komentāri*:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

Piedāvājums

Modelis*:
Dīleris*:
Vārds*:
Telefons*:
E-pasts*:
Komentāri:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

Testa brauciens

Vārds*:
Telefons*:
E-pasts:
Modelis:
Norises vieta*:
Datums:
Laiks:
Komentāri:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

DAX 125

Kā vajadzētu, Dax saglabā vienkāršību. Tērauda rāmis nodrošina izturību un ietver degvielas tvertni, kamēr 31 mm USD priekšējie amortizatori, divi aizmugurējie trieciņi un 12 collu rati ar biezām riepām nodrošina vieglu stūrēšanu un labu suspensiju veiktspēju. Bremzēšana notiek ar hidrauliskajiem diskiem gan priekšā, gan aizmugurē, ar ABS kontroli.
Robusts un degvielas taupīgs ir 124 cm3 SOHC divi vārstu dzinēja jauda ir līniska piegāde ar vienmērīgu griezes momentu. Centrifuģālais sajūgs pārvalda pārslēgšanos starp četrām pārnesumu attiecībām, tāpēc nav nepieciešams rokas stūrēmontēts sajūgu svira. Tas piedāvā vienkāršību "griezies un brauc" principā, piedāvājot arī papildu izklaides iespējas ar tradicionālo kreisā kāja ātrumu mainīšanas sviru.
Visa apgaismojums ir ar LED gaismām, un apļveida LCD ekrāns parāda tieši to, ko braucējam ir jāzina. Arī sēdekļa aizmugurē ir hromēta rokturis.  

Darbvirsmas versija