Šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot pārlūkot šo lapu, jūs piekrītat izmantot mūsu sīkdatnes.
PRIVATUMO POLITIKA
Pārvieto tabulas saturu, ērtākai apskatei pagriez mobilo ierīci vertikālā stāvoklī vai izvēlies lapas apakšējā kreisajā stūrī esošo darbvirsmas versiju, lai aplūkotu lapu pilnekrāna režīmā
CB650R retro minimālismam ir jauns izskats. Jauns priekšējais lukturis, radiatora apšuvums, braucēja/pasažiera sēdeklis, aizmugures bloks un aizmugurējais lukturis piešķir dinamiskāku enerģiju, savukārt degvielas tvertne joprojām ir spēcīgs elements virs skaistā četrcilindru dzinēja.
Jaunais 5 collu pilnkrāsu TFT ekrāns ir paredzēts nolasāmībai saulainās dienās, un tam ir Honda RoadSync savienojamība. To pārvalda ar jaunu, ērti lietojamu, izgaismotu četrvirzienu pārslēgšanas slēdzi uz kreisā roktura, un tagad braucējs var baudīt detalizētu navigāciju ekrānā papildus citām viedtālruņa funkcijām.
Veiktspēja ir nemainīga: 70 kW maksimālā jauda ar 63 Nm griezi ir labi skaitļi ielu motociklam, un klasiskais 4 cilindru rindā "uzrāviens" un augsto apgriezienu maksimālā jauda ir sena Honda vizītkarte. A2 kategorijas vadītāja apliecības īpašniekiem ir pieejama 35 kW opcija.
Jaunais Honda E-Clutch, kas CB650R ir pieejams kā papildaprīkojums, novērš nepieciešamību izmantot sajūga sviru, lai pārslēgtu pārnesumu uz augstāku vai zemāku.
Šasija ir tāda pati kā iepriekš un ir ideāli komplektēta kā pilsētas kvartāliem, tā līkumotiem lauku ceļiem. Tērauda rombveida rāmis nodrošina pamata stingrību, savukārt 41 mm Showa SFF-BP USD priekšējā dakša un Showa aizmugurējais amortizators nodrošina augstas kvalitātes piekares kontroli. Četru virzuļu radiālā stiprinājuma priekšējie bremžu suporti darbojas ar 310 mm peldošiem diskiem, un lietie alumīnija diski aprīkoti ar 120/70-ZR17 priekšējo un 180/55-ZR17 aizmugurējo riepām.