Jūsu motocikls esat jūs. Un tas, kas jūs esat. Un jūsu dvēseles paplašinājums. Tieši tādēļ mēs uzbūvējām CMX500 Rebel. Neapstrādāta senlaicīgā rakstura apvienojums ar modernu dizainu, zemu novietotā tērauda cauruļu rāmja rokturi un A2 kategorijai atbilstošais divu cilindru dzinējs ir uzlādēts ar raksturu un griezes momentu. Mēs veicām dažus uzlabojumus: optimizējām stūres rokturu pozīciju un uzstādījām daudz ērtāku sēdekli. Stilīgais priekšējais dubļusargs ir izgatavos no krāsota tērauda. Un patiesai jūsu individualitātes izpausmei CMX500 Rebel S Edition to parāda visiem.
Stilīga pielāgošanās ielai
Vienkārši. Pirmatnēji. Šie divi vārdi raksturo Rebel stilu.
Motocikls ir aprīkots ar zema profilam riepām, piešķirot tam zemāk novietotu izskatu, kuru noslēdz slīpi novietotā 11,2 litru degvielas tvertne, kas stingri novietota uz motocikla. Šis motocikls ir izstrādāts, lai labi izskatītos kopā ar braucēju, nevis tikai stāvvietā. Katrs leņķis ir formas un individualitātes izpausme. Tērauda rāmis ir raksturīgs dizaina izstrādājums. To papildina četras LED priekšējās gaismas spuldzes, cirkulāra priekšējā gaisma un kompaktie virzienrādītāji. Noslēdzošais akcents? “Bise” ir vārds, ko lieto 2-1 izplūdes aprakstīšanai. Un tās pulsējošā nots saviļņo dvēseli tā, kā tas ir paredzēts.
Braukšanas pārliecība
Ideāls motocikls A2 kategorijas apliecības īpašniekiem. Godīgi runājot, jebkurš, kas citādi meklē tīru divu riteņu baudu.
Jebkura motocikla sirds ir tā dzinējs. CMX500 Rebel ir lielisks dzinējs. Divu cilindru paralēlais dzinējs ar šķidruma dzesēšanu griezes momenta veiktspēju sniedz kopā ar vienmērīgu droseļvārsta roktura reakciju, kuru papildina slīdošā sajūga palīgsistēma un vieglāka līmeņa sajūta pilsētā vienkāršai pārnesumu pārslēgšanai. Zemu novietotā rāmja konstrukcija nodrošina manevrētspēju zemā ātrumā un zemu sēdekļa augstumu - tikai 690 mm, kas nodrošina drošu zemes aizsniegšanu. Dabiski vertikāla sēdpozīcija un stingra motocikla vadība ar stūres rokturi, sēdekļa un pēdu balsti veido saikni pilnai braukšanas pārliecībai.