Pieskaņojoties flagmanim CRF450R, 20YM CRF250R ir saņēmis šasijas un dzinēja uzlabojumus, gan paaugstinot veiktspēju, gan uzlabojot vadāmību.
Dzinējam veiktās izmaiņas attiecīgi par 4% un 8% palielinājušas maksimālo jaudu un griezi, vienlaikus uzlabojot tik svarīgo griezi pie zemiem un vidējiem dzinēja apgriezieniem, bet uzlabotā cilindru galvu un virzuļu konstrukcija, kā arī optimizētie ieplūdes un izplūdes porti ļauj maksimāli izmantot jaunos kameras profilus. Ieviesta pārskatīta 2. pārnesuma attiecība, lai pilnībā izmantotu paaugstināto jaudu, bet 3. un 4. pārnesumi tagad apveltīti ar zemas berzes pārklājumu vienmērīgākai pārslēgšanai. Noslēdzot dzinēju uzlabojumus, CRF250R saņēmis jaunas degvielas iesmidzināšanas shēmas, balstoties uz 450R sniegtajām mācībām, vēl precīzākai jaudai atkarībā no izvēlētā pārnesuma.
Rāmja un dakšas svara samazinājums uzlabo šasijas elastīgumu; apvienojumā ar uzlaboto dakšas stingrību rezultāts ir pilnveidota stabilitāte un precīzāka gaita. Ir veiktas izmaiņas piekarē, uzlabojot amortizāciju nelielā ātrumā.
CRF250R tagad ir pieejams ar jaunām aizmugurējo bremžu uzlikām, kas tika speciāli izstrādātas, lai uzlabotu to ilgmūžību un veiktspēju un novērstu nepieciešamību pēc aizmugurējo disku vāka. 2020. gada motocikls ir pieejams ar jaunu grafiku.