Tas nav tas, kas kur jūs esat bijis. Tas ir ceļš, pa kuru dodaties. Jaunais CMX1100 Rebel motocikls ir būvēts, lai jums sniegtu unikālu ielu braucienu stilu. Lielāks spēks, ko raksturīgais divu cilindru dzinējs rada gan zemos, gan vidējos apgriezienos. Plaša sēdpozīcija – paaugstināti stūres rokturi, kas pavirzīti braucēja virzienā, pēdu balsti pārvietoti uz priekšu, un par 10 mm augstāks sēdeklis sniedz daudz ērtāku un pārliecinātāku pozīciju. Elegantais jaunais 5-collu TFT displejs ar Honda RoadSync viedtālruņa savienojamību brauciena laikā jūs uztur notikumu centrā.
Garš, zems un skaists
CMX1100 Rebel ir arī slaids.
710 mm sēdekļa augstums vienkāršai vadībai zemā ātrumā un vieglai zemes sasniegšanai. Un informācija tiešām ir pareiza. 13,6 litru degvielas tvertne bez apmalēm ir novietota virs spēcīgā dzinēja. Priekšējie un aizmugures dubļusargi ir izgatavoti no 1 mm bieza tērauda un uzstādīti uz lieta alumīnija elementiem. Patiesi klasiskais motocikla dizains ietver cirkulāru priekšējo lukturi, kas ar modernu eleganci izstaro gaismu. Četras spilgtās LED spuldzes, LED virzienrādītāji un ar skaidrām lēcām aprīkotās aizmugures gaismas definē Rebel stilu. CMX1100 ir motocikls, kas izskatās labi arī tad, kad uz tā sēž braucējs. Jo tam ir nozīme.
Jaudas kontrole.
Un kontroles jauda.
Komplicētā elektronika jūsu labajai rokai ļauj stingri vadīt CMX1100 Rebel jaudīgo dzinēju, jo katra droseļvārsta roktura pagriešana sniedz patiesu brauciena prieku. Throttle By Wire tehnoloģija nodrošina trīs noklusētos braukšanas režīmus – Standard, Sport un Rain, kas ir atjaunināti uzlabotai veiktspējai, darbojoties kopā ar optimizēto Honda griezes momenta izvēles kontroli (HSTC) un braukšanas uz aizmugures riteņa kontroli. Turklāt, ja vēlēsieties, jūs varēsiet lietotāja režīmā pielāgot motocikla sniegumu, pielāgojot jaudu un dzinēja bremzēšanu. Mēs arī modernizējām papildaprīkojuma sešu pārnesumu dubultā sajūga transmisiju (DCT), kas izlīdzina kustības uzsākšanu un apstāšanos, kā arī nodrošina intuitīvu zema ātruma apgriešanos pretējā virzienā.
Neapstrādāts stils
Izstrādāts braukšanai.
Konstrukcija sevi piesaka ar tērauda pamatrāmi, kas izgatavots no 35 mm caurulēm, kas veido garāku un zemāk novietotu izskatu, ko papildina svārsta svira ar 50,8 mm diametru. Taču, lūdzu, nekļūdieties. Šis motocikls ir būvēts braukšanai un apbrīnošanai. Mē veicām dažus sēdpozīcijas uzlabojumus, kas balstīti uz atsauksmēm no cilvēkiem, kas tiešām ir lietpratēji: Rebel īpašniekiem. Stūres rokturi ir pavirzīti uz aizmuguri par 28 mm un paaugstināti par 12 mm. Pēdu balsti ir par 50 mm pārvietoti uz priekšu, bet sēdeklis, kurā izmantotas jaunas augstas klases uretāna putas, ir par 10 mm biezāks *joprojām zems) un ar 710 mm augstumu. Rezultāts? Daudz vairāk vietas dažādu augumu braucējiem un daudz relaksētāka braukšana, uzlabots komforts un vadāmība.