Jauns alumīnija Twin-Spar rāmis
Mēs rāmja stingrības balansu uzlabojām atbilstoši rūpnīcas braucēju specifikācijai, uzlabojām līkumu izņemšanas ātrumu sarežģītos izdangātas trases apstākļos un uzlabojām stabilitāti lielā ātrumā.
Pārveidotas 49 mm Showa USD dakšas
Jaunas augšējās un apakšējās traversas, stūres statne un ass darbojas kopā ar pārstrādātas konstrukcijas ārējām caurulēm. Iekšējās sastāvdaļas ir pārveidotas tā, lai no pašas pirmās kustības nodrošinātu nepārtrauktu 250 cm3 amortizēšanas reakciju un sajūtu.
Iedarbiniet 249,4 cm3 DOHC dzinēju
Daudz vairāk tiešas gaisa plūsmas un taisnāka izplūde uzlabo zemu apgriezienu droseļvārsta izjūtu un palielina vidēja līdz augstāka līmeņa paātrinājumu un jaudas pārsnieguma maksimumu, savukārt jaunās konstrukcijas kloķvārpsta rotē daudz ātrāk.
3 līmeņu Honda griezes momenta izvēles kontrole (HSTC)
CRF250R tagad ir aprīkots ar HSTC, kas samazina izslīdēšanu un maksimizē piedziņu. Lai pielāgotos apvidum vai braukšanas stilam, ir pieejami vieglas, vidējas un spēcīgas iejaukšanās līmeņi. Šo sistēmu var arī izslēgt.
Jauns HRC specifikācijas priekšējās bremzes suports
Konstrukcija ir ņemta tieši no mūsu rūpnīcas sacīkšu motociklu divu virzuļu priekšējo bremžu suportu konstrukcijas, kura ir izturīga pret bremžu pārkāršanu un kuras sviras brīvgājiens samazināts par 57%. Pārstrādātais korpuss konsekventai sajūtai ir daudz stingrāks.
3 režīmu dzinēja režīma izvēles poga (EMSB)
Dzinēja raksturu pielāgojiet atbilstoši tam, pret ko jūs sacenšaties: Režīms 1 ir paredzēts sabalansētai jaudas un griezes momenta padevei; Režīms 2 izlīdzina jaudu un griezes momentu, bet režīms 3 ir daudz agresīvāks.
3 līmeņu HRC palaišanas kontrole
Izmantojiet priekšrocību. Līmenis 1 darbojas pie 8000 apgr./min. un ir piemērots dubļainiem apstākļiem. 8500 apgr./min. līmenis 2 ir pamata iestatījums sausiem apstākļiem. Līmenis 3, kas paredzēts pieredzējušiem braucējiem, sāk darboties pie 9500 apgr./min.