Solis pretī uzvarai
MX2 konkurence ir nokaitēta. Un cīņas centrā jūs atradīsiet jauno CRF250R. 2025. gadā tas startēs ar tieši tādiem pašiem šasijas uzlabojumiem, kādi ir čempionātus uzvarējušajam ciltsbrālim CRF450R un kuri nodrošina līkumu izņemšanas lielā ātrumā stabilitāti un kontroli. Dzinējam ir lielāka veiktspēja vidējā diapazonā. Tagad maksimālai, sacīkstes uzvarošai aizmugures riteņu vilcei var baudīt Honda Selectable Torque Control (HSTC) griezes momenta vadību. Jaunie plastmasas elementi definē tīru sacīkšu agresiju. Ja esat gatavi spert soli uz priekšu, CRF250R ir sākums virzienā uz jūsu uzvaru.
CRF250R - HRC līdz pat kodolam
MX2 klase ir nerimstoša tuvcīņa. Un mūsu CRF250R šajā cīņā sevi ir pierādījis kā vērtīgs cīņas ierocis. Laika gaitā konkurence pakāpeniski ir veicinājusi evolūciju, izveidojot platformu, kurā gan MX amatieri - entuziasti, gan arī profesionāļi visu iespējamo iegūst no katra trases metra un katra apļa.
2025. gadā CRF250R būs veidots ar tādu pašu šasiju, ar kādu ir aprīkots CRF450R. Tas nozīmē pārsteidzoši stūrēšanas spēju augstā ātrumā un manevrētspēju, precīzu vadību, ko sniedz pārstrādātais rāmis un Showa™ piekare, kā arī daudz labāka izcilā dzinēja sniegtā braukšana vidējā diapazonā un jauda pēc kāpuma. CRF250R ir motocikls, kura kodolā ir iekļauta HRC DNS.
Gatavs sacīkstēm
CRF250R ir jauna virsbūve un uzlabota šasija. Tādēļ mēs plastmasas elementus attīstījām tā, lai jūs vieglāk varētu doties turp, kurp un kad vēlaties. Radiatora apvalks nosedz 6,3 litru titāna degvielas tvertni un gan virzienā un priekšu, gan atpakaļ nodrošina vienmērīgu ceļgalu trajektoriju, jebkurā vietā saglabājot tīras un skaidras minimālistiskās sacīkšu iezīmes. Šim modelim ir raksturīgas svaigās CRF saimes vizuālās iezīmes. Pirmo reizi Honda Wing emblēma ir izvietota uz dubļusarga.
Konkurence nekad nebeidzas.
Parasti CRF450R ir līderis, kuram seko CRF250R. Taču MX2 konkurence negaida, un šis nav bijis parasts gads, tādēļ 2025. gadā mēs CRF250R veiksim tādu pašu šasijas atjaunošanu, kāda tiks veikta MXGP klases motocikliem. Un nekļūdieties. Šī ir pilna rūpnīcas specifikācijas līmeņa celšana, ko 250 cm3 un 450 cm3 braucējiem HRC sniedz uzvaras gūšanai. Jebkurā līmenī tas nav viegli. Taču tieši tas mums patīk. Mēs MX piedalāmies vairāk nekā 50 gadus un esam pieredzējuši gan kāpumus, gan kritumus. Mēs zinām, ko jūs šeit ieraudzīsiet. Jauno 2025. gada CRF250R.