Motocikli
Supersport
Touring
Street
Custom
Adventure

2024 CBR600RR

Honda supersporta leģenda atgriežas Eiropā ar 599 cm3 četru cilindru vienrindas dzinēju, kas ražo 89 kW pie 14 250 apgr./min un kam ir palīgsajūgs/slīdošais sajūgs un standarta komplektācijā ātrās pārslēgšanas slēdzis.

Elektronikas komplektā, kas aizgūts no RC213V-S un CBR1000RR-R Fireblade, ietilpst Throttle By Wire droseles vadība, 9 līmeņu Honda selektīvā griezes kontrole (HSTC), Wheelie Control un aizmugures pacēluma kontrole.

Darbības centrā ir un visas sistēmas, tostarp pagriezienu ABS, pārvalda 6 asu inerciālais mērītājs (IMU), kas ir arī tā brālim CBR1000RR-R Fireblade. Tam ir 3 noklusējuma braukšanas režīmi, kā arī 2 lietotāja režīmi dzinēja jaudas, dzinēja bremzēšanas, HSTC un Wheelie Control regulēšanai.

Šasija sastāv no dubulta alumīnija rāmja, alumīnija pagrieziena kronšteina, 41 mm Showa Big Piston USD priekšējās dakšas un Unit Pro-Link Showa aizmugurējā amortizatora. Četru virzuļu radiālā stiprinājuma priekšējie suporti nodrošina bremzēšanas jaudu un Honda elektroniskā stūres amortizatora (HESD) papildu stabilitāti.

Pilnkrāsu TFT ekrāns ietver ielas, trases un mehānisko režīmus. Ir pieejams arī pārslēgšanās uz augstāku pārnesumu indikators un apļa taimeris. Honda straujas bremzēšanas uzmanības signāls (ESS) un Honda aizdedzes drošības sistēma (HISS) ir iekļauti specifikācijā.