01.09.2021 Honda A2 kategorijas 500 cm3 motociklu trijotne 2022. gadā iegūs pārliecinošus, uz veiktspēju fokusētus atjauninājumus
06.01.2021 Honda noslēdz visaptverošo 2021. gada modeļu klāstu, atjauninot GL1800 Gold Wing un Gold Wing Tour
01.12.2020 Jaunie CRF300L un CRF300 RALLY – Honda vieglie divfunkcionālie motocikli saņem būtiskus atjauninājumus
24.11.2020 Iepazīstinām ar Honda jauno, lielo Rebel 1100
10.11.2020 Honda paziņo par vēl septiņiem papildinājumiem visaptverošajā 2021. gada Eiropas motociklu klāstā
15.10.2020 Honda augstākās klases motorolleru Forza saime 2021. gadam paplašinās, ierodoties Forza 750 un Forza 350
01.10.2020 KAMPAŅA!
14.07.2020 21YM HONDA CRF450R
23.12.2019 Honda svin saražotus 400 miljonus motociklu
05.11.2019 CBR1000RR-R Fireblade un Fireblade SP – Honda 2020 EICMA klāsta priekšgalā
23.09.2019 Jaunie CRF1100L Africa Twin un Africa Twin Adventure Sports Eiropā ieradīsies jau 2019. gadā
08.05.2019 Honda atklāj pilnu CRF 2019. gada klāstu
08.11.2018 Honda 2019. gada motociklu klāsts.
24.05.2018 19YM HONDA CRF450L
14.11.2016 Honda 2017. gada motociklu klāsts.
« Iepriekšējais 1 2 Nākamais »

Honda A2 kategorijas 500 cm3 motociklu trijotne 2022. gadā iegūs pārliecinošus, uz veiktspēju fokusētus atjauninājumus

01.09.2021

• Honda 500 cm3 motociklu trijotnei – CB500F, CBR500R un CB500X, 2022. gadā būs pieejamas atjauninātas versijas.
• Šasijas uzlabojumu klāstā ietilpst Showa 41 mm SFF-BP USD dakša, jauna, vieglāka aizmugures balstiekārta, vieglāki diski un jauni dubulti 296 mm priekšējie bremžu diski
• Jauni degvielas iesmidzināšanas parametri uzlabo griezes momentu un sajūtas
• Atjaunināts vizuālais izskats ar jaunām krāsām un grafiku


Ļoti iecienītie Honda CB500F, CBR500R un CB500X modeļi 2022. gada versijās iegūs dzinēja un šasijas uzlabojumus, kas tos padarīs vēl pievilcīgākus jaunu un jau pieredzējušu motobraucēju acīs.

Jaunās priekšdaļas konstrukcijas pamanāmākais elements ir no vidējās klases četrcilindru CB650R un CBR650R aizgūtā jaunā Showa 41 mm SFF-BP USD dakša, kas uzlabo vadāmību un gaitas īpašības. To papildina atvieglināti alumīnija diski ar Y formas spieķiem CB500F un CBR500R modeļiem, jauni dubulti 296 mm viļņotas formas priekšējie bremžu diski un radiāli uzstādīti Nissin bremžu suporti. Uz piedzīvotajiem orientētais CB500X iegūst tādus pašus atjauninājumus kā abi tā brāļi, kā arī lielāku priekšējās balstiekārtas gājienu un vieglāku, lielāku 19 collu priekšējo disku.

Visiem trim aizraujošajiem un ekonomiskajiem motocikliem ir jauna, atvieglināta aizmugures balstiekārta ar palielinātu vērpes pretestību, bet ar lielāku sānvirziena elastīgumu, kas uzlabo vadāmību, it īpaši pagriezienos. Visu modeļu sirds ir enerģiskais 500 cm3 dzinējs, kas joprojām attīsta A2 kategorijai maksimāli atļauto 35 kW jaudu un, sākot no 2022. gada ir aprīkots ar jauniem PGM-FI iestatījumiem, kas uzlabo gan griezes momentu, gan kopējo motocikla raksturu.

2022. gadā "Naked" stila CB500F būs pieejams trīs jaunās izteiksmīgās krāsās: Pearl Smoky pelēkā, Mat Axis metāliski pelēkā un Pearl Dusk dzeltenā, savukārt sportiskais CBR500R būs pieejams jaunajā Mat Gunpowder metāliski melnā krāsā, kā arī ar jaunu grafiku, kas atspoguļo tā motosporta gēnus. Uz piedzīvojumiem orientētais CB500X 2022. gadā iegūs divas jaunas krāsas: Mat Gunpowder metāliski melnu un Pearl Organic zaļu. Visi trīs motocikli būs pieejami arī ar Honda klasisko Grand Prix sarkanu krāsojumu.

Pateicoties kompaktajiem izmēriem un draudzīgajam raksturam, šī Honda 500 cm3 trijotne ir ļoti ērti savaldāmi un vadāmi un ļauj mācīties. Tāpēc tie sagādās patiesu prieku visiem, kuriem patīk izbaudīt jaunus piedzīvojumus brīvdienās neatkarīgi no braucamrīka veida – gan tiem, kas sper soli augšup no 125 cm3, gan tiem, kas pārsēžas uz kaut ko mazāku vai atsāk braukšanu pēc ilgāka pārtraukuma.

Kopš CB un CBR modeļu laišanas klajā Eiropā 2013. gadā Honda uzņēmums ir pārdevis vairāk nekā 106 000 to eksemplāru. Katrs no tiem ieņem savu unikālo vietu Honda plašajā produktu klāstā. "Gargabalnieks" CB500F veido gandrīz pusi no kopējā pārdošanas apjoma, "sacīkšu" pasaulei pietuvinātais CBR500R – 18%, bet piedzīvojumiem paredzētais CB500X – 35%. 

Honda veiktā tirgus izpēte atklāj, cik dažādas demogrāfiskās grupas ir iecienījušas šo trīs modeļus. Dati liecina, ka 45% no CB500F īpašniekiem un 37% no CBR500R īpašniekiem ir jauni braucēji, no kuriem attiecīgi 45% un 60% ir jaunāki par 34 gadiem. Tas tikai parāda, cik liela loma šiem modeļiem ir bijusi jauno braucēju iepazīstināšanā ar dzīvi uz diviem riteņiem.

Savukārt vairāk nekā 75% CB500X īpašnieku ir pieredzējuši motobraucēji, bet vēl 15% ir atsākuši motobraucēju gaitas, pateicoties šī kompaktā piedzīvojumu modeļa vispusīgajai pievilcībai, robustajam dizainam, lielajam balstiekārtas gājienam un vertikālajai braukšanas pozīcijai.