Motocikli
Super sport
Touring
Naked
Custom
Adventure

Patiesi universāls modelis

Honda unikālais ikdienas motocikls kļūst vairāk orientēts uz piedzīvojumu maršrutiem, pateicoties jaunajam dizainam un LED gaismām, uzlabotajai priekšējai amortizācijai, palielinātajam bagāžas nodalījumam un LCD instrumentu panelim ar pielāgojamu krāsu gammu. Divsajūgu transmisijai tagad ir 3 līmeņu S darbības režīms, un Honda ir turpinājuši uzlabot gan MT, gan AT režīmu programmatūru. Ekonomiskais 750 cm3 paralēlais divcilindru motors saņēmis EURO4 atbilstības sertifikātu, un jaunais izpūtēja uzgalis motora toni padara vēl dziļāku.

Kopš 2012. gadā kļuva pieejams NC700X, NC750X modelis ir iemantojis plašu popularitāti Eiropā, padarot to par vienu no biežāk pieminētajiem motocikliem dažādos Eiropas top 10 pārdošanas rādītāju apkopojumos.

Ir vairāki iemesli šādai popularitātei: tā augstā griezes momenta divcilindru motors, kas tikai nedaudz iemalko benzīnu, strauji paātrinoties zemos un vidējos apgriezienos, relaksētā un plašā braukšanas pozīcija, platā stūre un ērtais sēdeklis, atbalstoša, plašas darbības piekare un piedzīvojumu garu izstarojošs dizains - visas šīs īpašības padara šo motociklu tik iekārojamu.

Bagāžas nodalījumā, kas izvietots tur, kur parasti atrastos bāka, brīvi var ievietot pilna izmēra ķiveri, savukārt unikālo Honda divsajūga transmisiju izvēlas vairāk kā trešdaļa NC750X pircēju.

Kopumā, NC750X ir labāko motociklu īpašību apvienojums. Jebkuram braukšanas stilam - pilsēta, pārbraucieni un vienkārši prieka pēc - NC750X ir piemērots visiem.

2018. gada modelī atjaunota divsajūgu automātiskā pārnesumkārba pārslēdz ātrumus pie augstākiem apgriezieniem. Divu līmeņu Honda regulējamā vilkmes kontroles sistēma tagad pieejama arī standarta aprīkojumā. 1. līmenis sniedz iespēju nedaudz izspolēt aizmugurējo riteni, piemēram uz lauku vai meža ceļiem. Savukārt 2. līmenis sniedz drošības sajūtu veicinošu saķeri uz slideniem ceļiem. Modeļu klāstā pieejama 35 kW versija braucējiem ar A2 klases tiesībām. Pie Honda dīlera pilnas jaudas versijai iespējams uzstādīt jaudas ierobežotāju līdz 35 kW nomainot droseles korpusu un pārprogrammējot ECU. Lielākajā daļā braucienu nav iespējams atšķirt ierobežoto versiju no pilnas jaudas versijas, piemēram, paātrinājums 0-100 m ir identisks abām versijām.