CBR1000RR-R Fireblade
CBR1000RR-R Fireblade un CBR1000RR-R Fireblade SP
28 gadus vārdi “Honda Fireblade” ir bijuši sinonīmi nevainojamai vadāmībai, līdzsvaram un tīrai braukšanas baudai. 2020. gadā Honda sāk jaunu nodaļu Fireblade izcilajā vēsturē ar jaunu motociklu, kas ir “Dzimis sacīkstēm”.
Tam par spēcīgu iedvesmu kalpojis RC213V MotoGP modelis, un tas ir RC213V-S ielu versijas dubultnieks. 2020. gada CBR1000RR-R Fireblade ir aprīkots ar visjaudīgāko četru rindā novietotu cilindru motoru, kādu Honda jelkad ir izgatavojuši. Dalot vienus virzuļa gājiena un diametra parametrus ar RC213V-S, 2020. gada CBR1000RR-R Fireblade nodrošina maksimālo jaudu 160 kW pie 14500 apgr./min un maksimālo griezi 112 Nm pie 12500 apgr./min, sverot tikai 201 kg.
CBR1000RR-R būs pieejams arī SP versijā. Aprīkots ar otrās paaudzes pusaktīvo Öhlins elektronisko kontroles sistēmu, 43 mm NPX dakšām un Öhlins TTX36 Smart-EC aizmugurējo amortizatoru, jauniem Brembo Stylema četru cilindru radiāli uzstādītiem priekšējiem suportiem un tādu pašu Brembo aizmugurējo suportu kā RC213V-S.
Abās versijās moderna aerodinamikas pakete – ko arī iedvesmojis HRC neskaitāmos čempionātos uzvarējušais RC213V – strādā tandēmā ar jauno Bosch 6-Axis IMU. Tas aizvieto iepriekšējā dizaina 5-Axis ierīci, nodrošinot ārkārtīgi precīzus kursa, slīpuma, sasvēršanās aprēķinus, kas sniedz vēl izcilāku kontroli pār motocikla uzvedību, kā arī neredzēta līmeņa vadāmību un veiktspēju.
Atbilstoši Honda masas centralizācijas filozofijai gan CBR1000RR-R Fireblade, gan CBR1000RR-R Fireblade SP ir aprīkoti ar vieglu titāna Akrapovic izplūdes uzgali. Abi būs pieejami divās krāsās: HRC iedvesmotajā Grand Prix Red un Matte Pearl Black.
|