PRIVĀTUMA NOSACĪJUMI UN SĪKDATŅU IZMANTOŠANA

Šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot pārlūkot šo lapu, jūs piekrītat izmantot mūsu sīkdatnes. PRIVATUMO POLITIKA

Servisa laiks

Reģ. Nr. *:
Telefons*:
E-pasts:
Serviss*:
Komentāri*:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

Piedāvājums

Modelis*:
Dīleris*:
Vārds*:
Telefons*:
E-pasts*:
Komentāri:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

Testa brauciens

Vārds*:
Telefons*:
E-pasts:
Modelis:
Norises vieta*:
Datums:
Laiks:
Komentāri:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

CRF450R 2021

Pārveidots Twin-Spar rāmis

Mēs rāmja stingrības balansu uzlabojām atbilstoši rūpnīcas braucēju specifikācijai, uzlabojām līkumu izņemšanas ātrumu sarežģītos izdangātas trases apstākļos un uzlabojām stabilitāti lielā ātrumā.

Pilnīgi jaunas 49 mm Showa™ USD dakšas

Spirālatspreru dakšās tiek izmantotas no jauna izstrādātas caurules - jaunas traversas, stūres statnis un asu skavas - iekšējās sastāvdaļas ir pārveidotas, lai nodrošinātu nepārtrauktu amortizējošo reakciju un izjūtu jau no pašas pirmās kustības.

Pārveidots Showa™ aizmugures amortizators un Pro-Link

Aizmugures amortizators ir pārveidots tā, lai atbilstu jaunajai šasijai un visā gājiena diapazonā nodrošinātu vienmērīgu reakciju. Tas darbojas ar par 11% stingrāku Pro-Link struktūru, kas pielāgota laidenākai triecienu kontrolei.

Pastiprināts 449,7 cm3 četru vārstu Unicam dzinējs

Spēcīgāka tieša ieplūdes gaisa plūsma uzlabo reakciju asos līkumos un braukšanas uzturēšanai pēc kāpuma nodrošina papildu jaudu. Par 100 mm garāka lejup vērstā izplūdes caurule veido vadāmību vidējā diapazonā.

Jauns HRC specifikācijas priekšējās bremzes suports

Jauno divu virzuļu suportu mēs izvēlējāmies no mūsu rūpnīcas sacīkšu motocikliem. Suports ir noturīgs pret spēka samazinājumu temperatūras ietekmē, sviras brīvgājiens ir samazināts par 57% un no jauna izstrādātais korpuss ir daudz izturīgāks un nodrošina konkrētāku izjūtu.

3 režīmu dzinēja režīma izvēles poga (EMSB)

Iestatiet jums nepieciešamo dzinēja raksturu. Ar 3 režīmu EMSB pogu izvēlēties sabalansētu jaudu un griezes momenta padevi vai vienmērīgāku veiktspēju slideniem dubļiem un maksimālu jaudu dziļām smiltīm.

3 līmeņu HRC palaišanas kontrole

Izbaudiet ideālu startu. Atkarībā no trases apstākļiem un jūsu pieredzes līmeņa izvēlieties 8000, 8500 vai 9500 apgr./min. palaišanas punktu.

3 līmeņu Honda griezes momenta izvēles kontrole (HSTC)

Samaziniet izslīdēšanu un maksimizējiet piedziņu – lai pielāgotos apvidum vai braukšanas stilam, HSTC piedāvā vieglu, vidēju un spēcīgu iejaukšanās līmeni. HSTC funkciju var arī izslēgt.

Darbvirsmas versija