PRIVĀTUMA NOSACĪJUMI UN SĪKDATŅU IZMANTOŠANA

Šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot pārlūkot šo lapu, jūs piekrītat izmantot mūsu sīkdatnes. PRIVATUMO POLITIKA

Servisa laiks

Reģ. Nr. *:
Telefons*:
E-pasts:
Serviss*:
Komentāri*:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

Piedāvājums

Modelis*:
Dīleris*:
Vārds*:
Telefons*:
E-pasts*:
Komentāri:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

Testa brauciens

Vārds*:
Telefons*:
E-pasts:
Modelis:
Norises vieta*:
Datums:
Laiks:
Komentāri:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

 

• Sporta stils attīstās agresīvi un ir paredzēts ātrumam
• Jaunais 5 collu pilnkrāsu TFT ekrāns ietver Honda RoadSync savienojumu, kas nodrošina detalizētu navigāciju ekrānā un piekļuvi citām viedtālruņa funkcijām
• Jauns, vienkāršots sadales slēdzis uz kreisā roktura, kas ir viegli lietojams un izgaismots nakts laikā
• Viss apgaismojums LED, ar jaunu priekšējo un aizmugures lukturiem
• 41 mm Showa Separate Function Big Piston (SFF-BP) USD dakša
• Četru virzuļu radiālā stiprinājuma priekšējie bremžu suporti un peldošie diski
• 120/70-ZR17 priekšējā un 180/55-ZR17 aizmugurējā riepas
• 70 kW maksimālā jauda ar 63 Nm maksimālo griezi
• Pieejama 35 kW A2 kategorijas iespēja
• Honda selektīvā griezes kontrole (HSTC)

 

 

Honda E-Clutch

• Pasaulē pirmā tehnoloģija ļauj braucējam iedarbināt, apstāties un pārslēgt pārnesumus, neizmantojot sajūga sviru – tikai pārslēgšanas pedāli
• Pieejams kā jauna opcija; sistēma palielina pašmasu par 2 kg
• Honda E-Clutch nodrošina arī tradicionālo sajūga sviras darbību
• Sniedz lielāku prieku un elastību dažādos scenārijos, lai iegūtu "nākamā līmeņa" braukšanas pieredzi
 
Honda E-Clutch izmanto ātrā pārnesumu pārslēga, manuāli darbināma sajūga un Honda divu sajūgu pārnesumkārbas tehnoloģijas un veiktspējas elementus, izveidojot unikālu šo labi pārbaudīto pieeju kombināciju un paverot pilnīgi jaunu motociklu braukšanas pieredzes aspektu ikviena tipa un pieredzes līmeņa braucējiem. Pati sajūga un transmisijas konstrukcija ne ar ko neatšķiras no tradicionālā motocikla, un īpaši kompaktā sistēma sver tikai 2 kilogramus.
 
Darbībā Honda E-Clutch ir pati vienkāršība, novēršot nepieciešamību izmantot sajūga sviru, lai pārslēgtu pārnesumus uz augstāku vai zemāku. Braucējam vienkārši jānospiež pārnesumu pedālis, lai nodrošinātu īpaši ātru un konsekventu pārnesumu pārslēgšanu, iedvešot papildu prieku sportiskas braukšanas pieredzē. Sajūga svira nav nepieciešama, arī uzsākot braukšanu vai apstājoties. Sistēma aktivizējas, tiklīdz tiek ieslēgts dzinējs, un vienmērīgi pārvalda abus scenārijus, vienlaikus novēršot iespēju, ka dzinējs darbības laikā apstāsies, nodrošinot papildu ērtības un sirdsmieru braukšanai pilsētā, kas saistīta ar biežu iedarbināšanu un apstāšanos.
 
Papildus baudījumam un ērtībām Honda E-Clutch nodrošina maksimālu elastību. Ja braucējs vēlas, viņš jebkurā brīdī var darbināt sajūga sviru kā parasti. Izmantojot sajūga sviru, Honda E-Clutch sistēma virs noteiktiem dzinēja apgriezieniem atkārtoti aktivizēsies pēc mazāk nekā sekundes; pie zemākiem dzinēja apgriezieniem pēc 5 sekundēm. Ja braucējs vēlas izslēgt sistēmu konkrētam braucienam, tas ir iespējams arī ar slēdzi uz kreisā roktura. Pāreju uz manuālo darbību mērinstrumentu panelī norāda ar burtu “M”.
 
Honda E-Clutch ļauj arī braucējam izvēlēties “darbības sajūtu”, lai iestatītu pārnesuma pedāļa pārslēgšanas stiprumu, lai veiktu pārnesuma maiņu. Ir pieejami trīs iestatījumi: STINGRS, VIDĒJS un MĪKSTS, tos var izvēlēties atšķirīgus pārslēgšanai uz augšu un uz leju. Tehnoloģija arī ieteiks braucējam pārslēgt pārnesumu uz leju (izmantojot simbolu instrumentu panelī), ja tā konstatē, ka motociklam ir ieslēgts augstāks pārnesums pie noteikta ātruma.
 
Honda E-Clutch pārvalda sajūga ieslēgšanu un izslēgšanu, pamatojoties uz tā parametriem, tostarp motocikla ātrumu, droseles atvēršanas leņķi, dzinēja apgriezienu skaitu, spiedienu uz pārnesumu pedāli, sajūga motora reduktora leņķi, dzinēja pretvārpstas ātrumu un pārnesuma stāvokli. Sajūgs tiek darbināts, izmantojot aktuatoru ar diviem motoriem, kas atrodas dzinēja labās puses vāka iekšpusē. Kad sajūgs tiek ieslēgts vai atslēgts, tiek kontrolēts arī dzinēja aizdedzes laiks un degvielas iesmidzināšana, kas nodrošina vienmērīgu pārnesumu pārslēgšanu bez triecieniem jebkurā situācijā.

 

Darbvirsmas versija