2016. gada Cota versija var lepoties ar ievērojamu jaudas pieaugumu, pateicoties jauna degvielas sūkņa izmantošanai, kas motoram nodrošina lielāku degvielas piegādi. Šis mezgls, kopā ar jaunu ECU regulējumu, ļauj motociklam nodrošināt konsekventu jaudas līkni, īpaši izteikti zemos un vidējos apgriezienos.
Papildus jaudas palielinājumam, motora bremzēšanas efekts, atlaižot gāzi, ir daudz mazāks un braukšanas sajūta ir vieglāka un iespējams motociklu precīzāk kontrolēt.
Rāmim ir izmainīta kāju balstu pozīcija, kas tagad ir zemāka un vairāk uz aizmuguri, padarot motocikla priekšu vieglāku. Pieminēšanas vērts ir arī jaunais radiatora ventilatora novietojums, kas veidots, lai novērstu dubļu, oļu vai citu objektu nonākšanu radiatorā un paša ventilatora bloķēšanās iespēja ir novērsta pilnībā.
Vēl viens ievērojams uzlabojums ir jauno, neticamu saķeri nodrošinošo Dunlop D803GP riepu izmantošana 4RT260 modelim. Jauno riepu izmantošana padara motociklu atsaucīgāku un atvieglo motocikla priekšu.