Motorolleri/125cc
Big scooters
125 cc

Jaunas Vision 110

Honda panākumi motorolleru tirgū ir nepārspējami. Pirmais Honda motorollers, 1954. gada Juno K, demonstrēja progresīvas tehnoloģijas un materiālus, tādas kā ar elektrisko starteri iedarbināms četrtaktu dzinējs, augsts vējstikls un ar stiklašķiedru pastiprinātas plastmasas korpusa detaļas. Četrus gadus vēlāk tika prezentēts revolucionārais čertaktu Super Cub dzinējs, kas deva lielu ieguldījumu pasaules iedzīvotāju mobilitātes uzlabošanā. Sākot ar Eiropas pilsētām līdz pat Japānas ciemiem, miljoniem pircēju iegādājās Super Cub savai ikdienas lietošanai, baudot apziņu, ka uzticamais, mazais transportlīdzeklis tos nekad nepievils. Kopš 1958. gada kopumā tikuši saražoti vairāk kā 60 miljoni Super Cub motorolleru.

Turpinot radīt produktus un tehnoloģijas, kuru mērķis ir padarīt lietotāju ikdienu daudz ērtāku un aizraujošāku, kā arī radot dabai draudzīgus produktus par pieejamu cenu, Honda cer dalīties priekā ar saviem klientiem un garantēt prieku nākamajām paaudzēm. Jau no paša sākuma konstruēts tā, lai piedāvātu komfortu un ērtības par ļoti konkurētspējīgu cenu, pilnīgi jaunais Vision piedāvā nezūdošu ērtības un uzticamības vērtību, apvienojumā ar tādiem progresīviem risinājumiem, kā degvielas iesmidzināšana un Honda kombinētā bremžu sistēma(CBS). Vision ir radīts, lai ļautu jaunās paaudzes lietotājiem izbaudīt to prieku, ko sniedz droša pārvietošanās ar personīgo transportu. 

Pilsētas modeļi visā pasaulē attīstās unikālā veidā, apmierinot atšķirīgās vietējās vajadzības. Pilsētas modeļi, kuri ir pilnīgi atšķirīgi pēc sava rakstura, tiek piedāvāti dažādās formās un komplektācijās. Tomēr izstrādājums, kurš spēj atrast sev stabilu vietu visas pasaules tirgos, iepriecinot un apmierinot visu patērētāju prasības, ir ārkārtīgi liels retums. Izstrādājot Vision modeli, Honda ir apņēmusies augstā līmenī nodrošināt plaša patērētāju loka vajadzības, piedāvājot saviem klientiem visā pasaulē maksimālu apmierinātību un prieku. 

Ar četrtaktu 110cm3 dzinēju, kurš piedāvā labu sniegumu savienojumā ar teicamu degvielas ekonomiju – 52km/l normālos braukšanas apstākļos – Vision ir gatavs uz visu, vai tas būtu brauciens uz skolu, vai kafejnīcu vai brauciens lai satiktu draugus. Taču būtiskāka par elektrisko starteri vai teicamo degvielas ekonomiju ir motorollera lietošanas ērtība. Vision var lepoties arī ar ietilpīgu bagāžas nodalījumu zem sēdekļa, ar modernu un viegli lietojamu instrumentu paneli, un ergonomiku, kura sniedz komfortu gan vadītājam, gan pasažierim.