Pievienots 30.10.2025
„Honda“ ir prezentējusi līdz šim plašāko savu apģērbu kolekciju, kas apvieno motociklu kultūru ar mūsdienīgu dzīvesstilu. Jaunā kolekcija, kas sastāv no 80 izstrādājumiem, ietver sešas dažādas līnijas un savu publisko debiju piedzīvos EICMA 2025 motociklu izstādē Milānā 4. novembrī.
Jaunās kolekcijas atspoguļo „Honda“ bagāto vēsturi un inovāciju garu, piedāvājot gan no autosporta iedvesmotus, gan elegantus ikdienas apģērbus. Kopumā kolekcijā ir 108 izstrādājumi, kas motociklistiem un zīmola cienītājiem piedāvā pilnīgu garderobi, kurā apvienots funkcionalitāte, kvalitāte un stils.
Pēc „Honda“ pārstāvju teiktā, šī paplašināšanās iezīmē jaunu ēru uzņēmuma apģērbu programmā. Ja līdz šim tika piedāvātas divas galvenās līnijas, tad jaunais sešu kolekciju kopums veido tiltu starp tehnisko meistarību un mūsdienu modi.
Sešas kolekcijas – viens „Honda“ gars
Honda Vintage – klasiskā sacīkšu stila mūsdienīga interpretācija, kas pauž brīvību un enerģiju.
Honda Classical Heritage – laikmetīga elegance un izsmalcināta kvalitāte, radīta tiem, kas novērtē stilu katrā detaļā.
Honda Racing – dinamiska līnija, kas iedvesmota no HRC sacīkšu mantojuma, ar sportisku dizainu un drosmīgām formām.
Honda Tribute – cieņas apliecinājums leģendāriem modeļiem, piemēram, Africa Twin, Monkey, X-ADV un Super Cub.
Honda Urban Fun – rotaļīga un dzīvespriecīga kolekcija, kas atspoguļo „Honda“ prieku, radošumu un jauneklīgo enerģiju.
Honda Wing – funkcionāla un stilīga līnija, kas apvieno ikdienas ērtumu ar neatkārtojamu „Honda“ kvalitāti.
Katra kolekcija sniedz savu unikālo skatījumu uz motociklista dzīvesstilu – gan uz ceļa, gan pilsētā vai brīvajā laikā.
Pēc „Honda“ pārstāvju teiktā, jaunā kolekcija simbolizē to pašu inovāciju un kaisles garu, kas ir uzņēmuma inženierijas pamatā.
„Mūsu mērķis ir apvienot brīvības sajūtu, ko sniedz brauciens ar motociklu, ar ikdienas stilu – lai Honda gars tevi pavada visur,“ teikts uzņēmuma paziņojumā.
Jaunā apģērbu kolekcija nonāks oficiālajās „Honda“ pārstāvniecībās 2026. gada martā, atklājot jaunu nodaļu „Honda“ kā globāla dzīvesstila zīmola vēsturē.
Atpakaļ