08.05.2019 Honda atklāj pilnu CRF 2019. gada klāstu
08.11.2018 Honda 2019. gada motociklu klāsts.
24.05.2018 19YM HONDA CRF450L
14.11.2016 Honda 2017. gada motociklu klāsts.
25.08.2016 Informācija presei par CRF450R 2017
03.12.2015 Preses informācija: City Adventure konceptmotocikls, kā arī CRF1000L Africa Twin un seši ievērojami uzlaboti vidēja izmēra motocikli
24.07.2015 Jaunais Honda CRF1000L Africa Twin 2016. gada modelis
13.05.2015 Africa Twin ir atgriezies! CRF1000L Africa Twin apstiprināts 2015. gadam.
18.11.2014 Honda atklāja pilnu 2015. gada motociklu līniju
09.12.2013 Jaunais 2014. gada Honda motociklu klāsts
23.09.2011 Honda oficiāli prezentē jauno 2012 gada CBR1000RR
02.11.2010 Honda iepazīstina ar jaunajiem motociklu modeļiem, aizraujošām motociklu koncepcijām un atjauninātu motorolleru klāstu.
17.09.2009 Durvis ver Honda Drošības institūts
14.09.2009 Honda sāk Taizemē ražot un pārdot jauno motorolleru PCX. Šo stratēģisko globālo modeli 2010. gadā no Taizemes eksportēs uz Japānu, Eiropu un ASV.
08.09.2009 Honda izstrādājusi jaunu dubultā sajūga transmisiju sporta motocikliem ar lielu motora tilpumu un CV-Matic automātisko transmisiju Cub motorolleriem
« Iepriekšējais 1 2 3 Nākamais »

Honda atklāj jaunas teritorijas ar inovatīvo Honda E-Clutch tehnoloģiju

07.07.2023
  • Ar 2024. gada modeļu sezonu Honda ieviesīs jaunu Honda E-Clutch elektroniskā sajūga tehnoloģiju kā opciju CB650R un CBR650R
  • Honda E-Clutch nodrošina vienmērīgu pārnesumu pārslēgšanu uz augšu un uz leju, kā arī īpaši vienmērīgu iedarbināšanu un apturēšanu, neizmantojot sajūga sviru
  • Vieglā un kompaktā sistēma nodrošina lielāku prieku un elastību dažādos scenārijos, lai iegūtu "nākamā līmeņa" braukšanas pieredzi

Ieviešot jauno Honda E-Clutch tehnoloģiju CBR650R un CB650R 2024. gada modelim, Honda pavērs pilnīgi jaunu motociklu braukšanas pieredzes aspektu jebkura veida un pieredzes līmeņa braucējiem.

Lai izveidotu šo labi pārbaudīto pieeju unikālu apvienojumu, Honda E-Clutch izmantoja elementus no ātro pārnesumu pārslēgšanas slēdža, manuāli darbināma sajūga un Honda dubultās sajūga pārnesumkārbas tehnoloģijām un veiktspējas. Īpaši kompaktā sistēma sver tikai 2 kilogramus, un pati sajūga un transmisijas aparatūra neatšķiras no tradicionālā motocikla, kas atvieglo turpmāko pielietojumu iespējamību.

Darbībā Honda E-Clutch ir pati vienkāršība, novēršot nepieciešamību izmantot sajūga sviru, lai pārslēgtu pārnesumus uz augstāku vai zemāku. Braucējam vienkārši jānospiež pārnesumu pedālis, lai nodrošinātu īpaši ātru un konsekventu pārnesumu pārslēgšanu, iedvešot papildu prieku sportiskas braukšanas pieredzē. Sajūga svira nav nepieciešama, arī uzsākot braukšanu vai apstājoties. Sistēma aktivizējas, tiklīdz tiek ieslēgts dzinējs, un vienmērīgi pārvalda abus scenārijus, vienlaikus novēršot iespēju, ka dzinējs darbības laikā apstāsies, nodrošinot papildu ērtības un sirdsmieru braukšanai pilsētā, kas saistīta ar biežu iedarbināšanu un apstāšanos.

Papildus baudījumam un ērtībām Honda E-Clutch nodrošina maksimālu elastību. Ja braucējs vēlas, viņš jebkurā brīdī var darbināt sajūga sviru kā parasti. Izmantojot sajūga sviru, Honda E-Clutch sistēma virs noteiktiem dzinēja apgriezieniem atkārtoti aktivizēsies pēc mazāk nekā sekundes; pie zemākiem dzinēja apgriezieniem pēc 5 sekundēm. Ja braucējs vēlas izslēgt sistēmu konkrētam braucienam, tas ir iespējams arī ar slēdzi uz kreisā roktura. Pāreju uz manuālo darbību mērinstrumentu panelī norāda ar burtu “M”.

Honda E-Clutch ļauj arī braucējam izvēlēties “darbības sajūtu”, lai iestatītu pārnesuma pedāļa pārslēgšanas stiprumu, lai veiktu pārnesuma maiņu. Ir pieejami trīs iestatījumi: STINGRS, VIDĒJS un MĪKSTS, tos var izvēlēties atšķirīgus pārslēgšanai uz augšu un uz leju. Tehnoloģija arī ieteiks braucējam pārslēgt pārnesumu uz leju (izmantojot simbolu instrumentu panelī), ja tā konstatē, ka motociklam ir ieslēgts augstāks pārnesums pie noteikta ātruma.

Honda E-Clutch pārvalda sajūga ieslēgšanu un izslēgšanu, pamatojoties uz tā parametriem, tostarp motocikla ātrumu, droseles atvēršanas leņķi, dzinēja apgriezienu skaitu, spiedienu uz pārnesumu pedāli, sajūga motora reduktora leņķi, dzinēja pretvārpstas ātrumu un pārnesuma stāvokli. Sajūgs tiek darbināts, izmantojot aktuatoru ar diviem motoriem, kas atrodas dzinēja labās puses vāka iekšpusē. Kad sajūgs tiek ieslēgts vai atslēgts, tiek kontrolēts arī dzinēja aizdedzes laiks un degvielas iesmidzināšana, kas nodrošina vienmērīgu pārnesumu pārslēgšanu bez triecieniem jebkurā situācijā.

Jaunā Honda E-Clutch sistēma ir paredzēta, lai piedāvātu braucējiem visā Eiropā “nākamā līmeņa” braukšanas pieredzi, un tas ir vēl viens simbols, ko Honda 75 gadus kopš tās dibināšanas ir apņēmusies balstīt uz savas bagātās, uz braucējiem vērstās inovāciju vēstures.

Junja Ono (Junya Ono), Honda E-Clutch projekta līderis: “Mūsu Honda E-Clutch ir izstrādāts, lai piedāvātu motociklistiem jauna veida pieredzi, kas var padarīt braukšanu vēl jautrāku un aizraujošāku. Tas arī sniedz mieru un komfortu ikdienas braucienos pilsētā. Mēs ceram, ka daudzi braucēji izmēģinās mūsu jauno sistēmu, lai izbaudītu unikālo sportiskuma un elastības kombināciju, ko tā piedāvā.”