PRIVĀTUMA NOSACĪJUMI UN SĪKDATŅU IZMANTOŠANA

Šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot pārlūkot šo lapu, jūs piekrītat izmantot mūsu sīkdatnes. PRIVATUMO POLITIKA

Servisa laiks

Reģ. Nr. *:
Telefons*:
E-pasts:
Serviss*:
Komentāri*:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar

Piedāvājums

Modelis*:
Dīleris*:
Vārds*:
Telefons*:
E-pasts*:
Komentāri:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar

Testa brauciens

Vārds*:
Telefons*:
E-pasts:
Modelis:
Norises vieta*:
Datums:
Laiks:
Komentāri:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar

Pievienots 08.05.2019

Honda atklāj pilnu CRF 2019. gada klāstu

Honda Motor Europe ar prieku atklāj pilnu 2019. gada apvidus un enduro motociklu klāstu, centrālo vietu ieņemot uzlabotajam CRF250R.

CRF250R ir saņēmis veiktspējas un šasijas uzlabojumus – mantojumu no flagmaņa CRF450R motokrosa motocikla, kas pats tagad pirmo reizi lepojas ar Honda selektīvo griezes kontroli (HSTC).

CRF450L, CRF250L un CRF250 RALLY uzlabotas krāsas un grafika.

CRF250R un CRF250RX

Pieskaņojoties flagmanim CRF450R, 20YM CRF250R ir saņēmis šasijas un dzinēja uzlabojumus, gan paaugstinot veiktspēju, gan uzlabojot vadāmību.

Dzinējam veiktās izmaiņas attiecīgi par 4% un 8% palielinājušas maksimālo jaudu un griezi, vienlaikus uzlabojot tik svarīgo griezi pie zemiem un vidējiem dzinēja apgriezieniem, bet uzlabotā cilindru galvu un virzuļu konstrukcija, kā arī optimizētie ieplūdes un izplūdes porti ļauj maksimāli izmantot jaunos kameras profilus. Ieviesta pārskatīta 2. pārnesuma attiecība, lai pilnībā izmantotu paaugstināto jaudu, bet 3. un 4. pārnesumi tagad apveltīti ar zemas berzes pārklājumu vienmērīgākai pārslēgšanai. Noslēdzot dzinēju uzlabojumus, CRF250R saņēmis jaunas degvielas iesmidzināšanas shēmas, balstoties uz 450R sniegtajām mācībām, vēl precīzākai jaudai atkarībā no izvēlētā pārnesuma.

Rāmja un dakšas svara samazinājums uzlabo šasijas elastīgumu; apvienojumā ar uzlaboto dakšas stingrību rezultāts ir pilnveidota stabilitāte un precīzāka gaita. Ir veiktas izmaiņas piekarē, uzlabojot amortizāciju nelielā ātrumā.

CRF250R tagad ir pieejams ar jaunām aizmugurējo bremžu uzlikām, kas tika speciāli izstrādātas, lai uzlabotu to ilgmūžību un veiktspēju un novērstu nepieciešamību pēc aizmugurējo disku vāka. 2020. gada motocikls ir pieejams ar jaunu grafiku. Arī 20YM CRF250RX ir saņēmis visus CRF250R veiktos uzlabojumus.

CRF450R un CRF450RX

Pēc ievērojamu veiktspējas uzlabojumu saņemšanas 2019. gadā, 2020. gada CRF450R un CRF450RX var lepoties ar Honda selektīvās griezes kontroles sistēmu, kas darbojas kopā ar pārskatīto HRC iedarbināšanas kontroles sistēmu un ECU FI iestatījumiem.

Trīs režīmu HSTC uzdevums ir samazināt aizmugurējā riteņa spolēšanu (tādējādi zaudēto piedziņas impulsu) un maksimāli izlabot vilci. Tā neizmanto riteņa ātruma devēju un būtībā saglabā droseles sniegtās sajūtas, pārvaldot jaudu; aizdedzes laiks ir aizkavēts un PGM-FI kontrolēts, ja tiek konstatēts, ka apgriezienu maiņas ātrums ir ārpus iestatītā ierobežojuma. Kad dzinējs ir izslēgts, HSTC saglabā pēdējo izvēlēto iestatījumu nākamajam braucienam. Sistēmu iespējams arī atslēgt.

Līdzīgi saviem 250 cm3 radiniekiem, CRF450R un CRF450RX saņēmuši jaunas aizmugurējo bremžu uzlikas, kas tika speciāli izstrādātas, lai uzlabotu to ilgmūžību un veiktspēju, un izmaiņas priekšējā un aizmugurējā piekarē, uzlabojot kompresijas amortizāciju nelielā ātrumā, strauji bremzējot vai paātrinoties. Jaunā grafika saskaņota ar pārskatīto CRF250R.

CRF450L, CRF250L un CRF250 Rally

Pērn atklātais legālais ielu-enduro CRF450L, kurā izmantots tas pats rāmis un dzinējs, kas CRF450R motokrosa motociklam, arī saņēmis CRF250R un CRF450R grafikas uzlabojumus; bet CFR250L un CRF250 RALLY tagad ir pieejami jaunajā, satriecošajā “slepenības” melnā krāsu gammā.

Atpakaļ
Darbvirsmas versija