PRIVĀTUMA NOSACĪJUMI UN SĪKDATŅU IZMANTOŠANA

Šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot pārlūkot šo lapu, jūs piekrītat izmantot mūsu sīkdatnes. PRIVATUMO POLITIKA

Servisa laiks

Serviss :
lauki, kas apzīmēti, ir obligāti


Piedāvājums

lauki, kas apzīmēti, ir obligāti


Testa brauciens

lauki, kas apzīmēti, ir obligāti


Pievienots 08.09.2025

Toni Bou izcīna 38. pasaules čempiona titulu – "Triāla karalis" turpina valdīt

 Leģendārais HRC braucējs Toni Bou nodrošināja sev kārtējo pasaules čempiona titulu ar uzvaru TrialGP sezonas noslēdzošajā posmā Apvienotajā Karalistē, sasniedzot neticamu 38 FIM pasaules čempiona titulu robežu – 19 āra (TrialGP) un 19 iekštelpu (X-Trial) kategorijās.

Kopš 2007. gada nevienam nav izdevies viņu pārspēt. Tagad viņa kopējais titulu skaits, ieskaitot nacionālos un komandu čempionātus, ir sasniedzis 67 trofejas. Šāda dominance šajā vai jebkurā citā motosporta disciplīnā ir teju nepārspējama.

“Triālā nav robežu. Vienīgais, ko vēlos – pārspēt savu iepriekšējo sniegumu,” pēc uzvaras sacīja Bou. “Es vienmēr jūtu pienākumu uzvarēt, bet tajā pašā laikā – arī izbaudīt procesu.”

Tehnika un attīstība – uzvaras pamats

Bou panākumu pamatā ir ne tikai talants un disciplīna, bet arī cieša sadarbība ar HRC un Montesa Honda. Viņa izvēlētais motocikls – Montesa Cota 4RT – ir attīstīts un uzlabots jau kopš 2007. gada. Šis tikai 70 kilogramus smagais motocikls ir bijis klātesošs katrā viņa pasaules titula izcīņā.

Ceļš uz virsotni sākās ar velosipēdu

Bou triāla karjera sākās 1999. gadā, kad viņš nolēma pārsēsties no velosipēda uz motocikla, pēc tam, kad tajā pašā gadā bija kļuvis par pasaules čempionu velotriālā, būdams tikai 13 gadus vecs.
Jau 2001. gadā viņš kļuva par Spānijas junioru čempionu, bet 2003. gadā debitēja pasaules čempionātā. Lūzuma punkts bija 2007. gads, kad viņš pievienojās Honda Montesa HRC komandai un vienā sezonā izcīnīja gan iekštelpu, gan āra titulu.

Komandas spēks un iedvesma

Lai gan Bou dominē individuāli, viņš īpaši uzsver komandas nozīmi:
“Tas, ka komanda man uzticas, sniedz mieru. Mēs viens otram uzticamies, un tā ir lieliska sajūta. Šie gadi bijuši īpaši, un man ir tikai pateicības vārdi Honda un Repsol.”

Arī komandas biedri izrāda cieņu. Pašreizējais komandas biedrs Gabriels Marčelli (Gabriel Marcelli) atzīst:
“Braukt pret Bou dažreiz ir kā cīnīties pret sienu. Viņš ir labākais. Tas liek man katru dienu kļūt labākam.”

Kas tālāk?

Tuvākajā laikā Bou pārstāvēs Spāniju Trial des Nations sacensībās, kas norisināsies 20.–21. septembrī Itālijas pilsētā Tolmeco (Tolmezzo).
Pēc tam viņš uzsāks 2026. gada X-Trial sezonu, kas sāksies 4. oktobrī Andorā – viņa dzīvesvietā, kur vietējie fani cerēs redzēt vēl vienu meistarklasi no “Triāla karaļa”.

“Pasaules titula iegūšanas brīdis vienmēr ir īpašs. Naktī pēc tā ir grūti aizmigt... un jau nākamajā dienā gribas uzvarēt atkal,” saka Bou.

Atpakaļ
Darbvirsmas versija Powered by Motorway