Šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot pārlūkot šo lapu, jūs piekrītat izmantot mūsu sīkdatnes.
PRIVATUMO POLITIKA
Pārvieto tabulas saturu, ērtākai apskatei pagriez mobilo ierīci vertikālā stāvoklī vai izvēlies lapas apakšējā kreisajā stūrī esošo darbvirsmas versiju, lai aplūkotu lapu pilnekrāna režīmā
Uzticams 49cm3 SOHC 4-taktu dzinējs gādā par vienmērīgu, viegli lietojamu jaudu.
10:1 kompresijas koeficients nodrošina labu sniegumu.
Apkopi neprasoša kondensatoru novadoša aizdedze (CDI) un automātisks izcilņķēdes spriegotājs.
13mm ventiļu vārstu karburators piedāvā teicamu degvielas patēriņu droseles darbību pie dažādiem apgriezienu apjomiem.
Viegli pārslēdzama 3-ātrumu transmisija un automātisks sajūgs ir viegli lietojams.
Tērauda rāmis un svārsts teicami sabalansē spēku un pakļāvību.
Apgrieztā teleskopiskā dakša dod elegantu 87mm balstiekārtas kustību.
Mono-amortizatora aizmugures balstiekārta, nodrošina labi amortizētu kustību 70 mm rādiusā. .
Spēcīgas, vieglas priekšas un aizmugures trumuļa bremzes.
Dzinēja konstrukcija izdala maz kaitīgo gāzu un atbilst visstingrākajiem emisijas standartiem.
Šaurs,110mm plats, CR-stila sēdeklis, slaida benzīnbāka, un īpaši zems 550mm sēdekļa augstums nodrošina teicamu komfortu un mobilitāti plašam jauno braucēju lokam.