Ļoti iemīļotajam CBR600RR ir iespaidīgi un sūrā cīņā nopelnīti sacīkšu ciltsraksti. Tas tika pilotēts līdz uzvarai FIM pasaules supersporta čempionātā katru gadu no 2003. līdz 2008. gadam un vēlreiz 2010., 2012. un 2014. gadā. Tas uzvarēja Asia Road Racing čempionātā no 2012. līdz 2016. gadam un All-Japan Road Race čempionātā ST600 klasē no 2003. līdz 2011. gadam, kā arī 2013., 2014., 2016. un 2019. gadā. Tā dzinējs arī nodrošināja Moto2 jaudu no 2010. līdz 2018. gadam.
600RR pameta Honda Eiropas izstāžu zāles 2017. gada sākumā, kad pieauga tendence pāriet no supersporta tehnikas uz ielu un piedzīvojumu modeļiem. Pēdējos gados vidējā svara sporta kategorija ir piedzīvojusi atdzimšanu, un modelis tika atkārtoti ieviests 21GM Japānā un Taizemē.
Tagad ir pienācis laiks tīrākajam no visiem likumīgajiem sporta motocikliem atgriezties Eiropā. Jaunais 24GM CBR600RR ir aprīkots ar vismodernāko MotoGP iedvesmotu elektroniku un aerodinamiku, un tas ir reta, skaista lieta – brīvu apgriezienu četrcilindru motociklu dārgakmens, vienīgais savā klasē.
Tas ir dzimis gatavs atstāt elegantas švīkas uz atklāta ceļa vai slēgtā trasē, un nav citas tādas braukšanas pieredzes, kas būtu līdzīga šai.
HRC sacīkšu komplekts
HRC ir izstrādājuši sacīkšu komplektu CBR600RR, kas uzlabo dzinēja veiktspēju, pagriezienu izbraukšanas spēju un saķeri, kā arī ietaupa svaru. Pieejams kā pilns komplekts – un paredzēts lietošanai tikai trasē – visas ceļu satiksmes drošības detaļas ir rūpīgi noņemtas un to vietā pievienotas HRC komplekta daļas, tostarp ECU, elektroinstalācija, cilindra galvas blīve, liels radiators, sacīkšu izplūde, priekšējā/aizmugurējā piekare un bremžu diski.