19.01.2024 Amerikāņu Rikijs Brabeks otro reizi četros gados izcīna uzvaru prestižajā Dakara rallijā
07.11.2023 Ar jauno CB1000 Hornet, CBR600RR atgriešanos un novatorisko Honda E-Clutch priekšgalā EICMA tiek atklāts Honda 24GM Eiropas modeļu klāsts.
07.07.2023 Honda atklāj jaunas teritorijas ar inovatīvo Honda E-Clutch tehnoloģiju
14.08.2022 Tims Gajsers kļūst par pieckārtēju pasaules čempionu motokrosā!
23.11.2021 CBR1000RR-R Fireblade SP 30th Anniversary un jaunais ADV350 Honda 2021 EICMA klāsta priekšgalā
01.09.2021 Honda A2 kategorijas 500 cm3 motociklu trijotne 2022. gadā iegūs pārliecinošus, uz veiktspēju fokusētus atjauninājumus
06.01.2021 Honda noslēdz visaptverošo 2021. gada modeļu klāstu, atjauninot GL1800 Gold Wing un Gold Wing Tour
01.12.2020 Jaunie CRF300L un CRF300 RALLY – Honda vieglie divfunkcionālie motocikli saņem būtiskus atjauninājumus
24.11.2020 Iepazīstinām ar Honda jauno, lielo Rebel 1100
10.11.2020 Honda paziņo par vēl septiņiem papildinājumiem visaptverošajā 2021. gada Eiropas motociklu klāstā
15.10.2020 Honda augstākās klases motorolleru Forza saime 2021. gadam paplašinās, ierodoties Forza 750 un Forza 350
14.07.2020 21YM HONDA CRF450R
23.12.2019 Honda svin saražotus 400 miljonus motociklu
05.11.2019 CBR1000RR-R Fireblade un Fireblade SP – Honda 2020 EICMA klāsta priekšgalā
23.09.2019 Jaunie CRF1100L Africa Twin un Africa Twin Adventure Sports Eiropā ieradīsies jau 2019. gadā
« Iepriekšējais 1 2 3 Nākamais »

Honda atklāj jaunas teritorijas ar inovatīvo Honda E-Clutch tehnoloģiju

07.07.2023
  • Ar 2024. gada modeļu sezonu Honda ieviesīs jaunu Honda E-Clutch elektroniskā sajūga tehnoloģiju kā opciju CB650R un CBR650R
  • Honda E-Clutch nodrošina vienmērīgu pārnesumu pārslēgšanu uz augšu un uz leju, kā arī īpaši vienmērīgu iedarbināšanu un apturēšanu, neizmantojot sajūga sviru
  • Vieglā un kompaktā sistēma nodrošina lielāku prieku un elastību dažādos scenārijos, lai iegūtu "nākamā līmeņa" braukšanas pieredzi

Ieviešot jauno Honda E-Clutch tehnoloģiju CBR650R un CB650R 2024. gada modelim, Honda pavērs pilnīgi jaunu motociklu braukšanas pieredzes aspektu jebkura veida un pieredzes līmeņa braucējiem.

Lai izveidotu šo labi pārbaudīto pieeju unikālu apvienojumu, Honda E-Clutch izmantoja elementus no ātro pārnesumu pārslēgšanas slēdža, manuāli darbināma sajūga un Honda dubultās sajūga pārnesumkārbas tehnoloģijām un veiktspējas. Īpaši kompaktā sistēma sver tikai 2 kilogramus, un pati sajūga un transmisijas aparatūra neatšķiras no tradicionālā motocikla, kas atvieglo turpmāko pielietojumu iespējamību.

Darbībā Honda E-Clutch ir pati vienkāršība, novēršot nepieciešamību izmantot sajūga sviru, lai pārslēgtu pārnesumus uz augstāku vai zemāku. Braucējam vienkārši jānospiež pārnesumu pedālis, lai nodrošinātu īpaši ātru un konsekventu pārnesumu pārslēgšanu, iedvešot papildu prieku sportiskas braukšanas pieredzē. Sajūga svira nav nepieciešama, arī uzsākot braukšanu vai apstājoties. Sistēma aktivizējas, tiklīdz tiek ieslēgts dzinējs, un vienmērīgi pārvalda abus scenārijus, vienlaikus novēršot iespēju, ka dzinējs darbības laikā apstāsies, nodrošinot papildu ērtības un sirdsmieru braukšanai pilsētā, kas saistīta ar biežu iedarbināšanu un apstāšanos.

Papildus baudījumam un ērtībām Honda E-Clutch nodrošina maksimālu elastību. Ja braucējs vēlas, viņš jebkurā brīdī var darbināt sajūga sviru kā parasti. Izmantojot sajūga sviru, Honda E-Clutch sistēma virs noteiktiem dzinēja apgriezieniem atkārtoti aktivizēsies pēc mazāk nekā sekundes; pie zemākiem dzinēja apgriezieniem pēc 5 sekundēm. Ja braucējs vēlas izslēgt sistēmu konkrētam braucienam, tas ir iespējams arī ar slēdzi uz kreisā roktura. Pāreju uz manuālo darbību mērinstrumentu panelī norāda ar burtu “M”.

Honda E-Clutch ļauj arī braucējam izvēlēties “darbības sajūtu”, lai iestatītu pārnesuma pedāļa pārslēgšanas stiprumu, lai veiktu pārnesuma maiņu. Ir pieejami trīs iestatījumi: STINGRS, VIDĒJS un MĪKSTS, tos var izvēlēties atšķirīgus pārslēgšanai uz augšu un uz leju. Tehnoloģija arī ieteiks braucējam pārslēgt pārnesumu uz leju (izmantojot simbolu instrumentu panelī), ja tā konstatē, ka motociklam ir ieslēgts augstāks pārnesums pie noteikta ātruma.

Honda E-Clutch pārvalda sajūga ieslēgšanu un izslēgšanu, pamatojoties uz tā parametriem, tostarp motocikla ātrumu, droseles atvēršanas leņķi, dzinēja apgriezienu skaitu, spiedienu uz pārnesumu pedāli, sajūga motora reduktora leņķi, dzinēja pretvārpstas ātrumu un pārnesuma stāvokli. Sajūgs tiek darbināts, izmantojot aktuatoru ar diviem motoriem, kas atrodas dzinēja labās puses vāka iekšpusē. Kad sajūgs tiek ieslēgts vai atslēgts, tiek kontrolēts arī dzinēja aizdedzes laiks un degvielas iesmidzināšana, kas nodrošina vienmērīgu pārnesumu pārslēgšanu bez triecieniem jebkurā situācijā.

Jaunā Honda E-Clutch sistēma ir paredzēta, lai piedāvātu braucējiem visā Eiropā “nākamā līmeņa” braukšanas pieredzi, un tas ir vēl viens simbols, ko Honda 75 gadus kopš tās dibināšanas ir apņēmusies balstīt uz savas bagātās, uz braucējiem vērstās inovāciju vēstures.

Junja Ono (Junya Ono), Honda E-Clutch projekta līderis: “Mūsu Honda E-Clutch ir izstrādāts, lai piedāvātu motociklistiem jauna veida pieredzi, kas var padarīt braukšanu vēl jautrāku un aizraujošāku. Tas arī sniedz mieru un komfortu ikdienas braucienos pilsētā. Mēs ceram, ka daudzi braucēji izmēģinās mūsu jauno sistēmu, lai izbaudītu unikālo sportiskuma un elastības kombināciju, ko tā piedāvā.”