19.01.2024 Amerikāņu Rikijs Brabeks otro reizi četros gados izcīna uzvaru prestižajā Dakara rallijā
07.11.2023 Ar jauno CB1000 Hornet, CBR600RR atgriešanos un novatorisko Honda E-Clutch priekšgalā EICMA tiek atklāts Honda 24GM Eiropas modeļu klāsts.
07.07.2023 Honda atklāj jaunas teritorijas ar inovatīvo Honda E-Clutch tehnoloģiju
14.08.2022 Tims Gajsers kļūst par pieckārtēju pasaules čempionu motokrosā!
23.11.2021 CBR1000RR-R Fireblade SP 30th Anniversary un jaunais ADV350 Honda 2021 EICMA klāsta priekšgalā
01.09.2021 Honda A2 kategorijas 500 cm3 motociklu trijotne 2022. gadā iegūs pārliecinošus, uz veiktspēju fokusētus atjauninājumus
06.01.2021 Honda noslēdz visaptverošo 2021. gada modeļu klāstu, atjauninot GL1800 Gold Wing un Gold Wing Tour
01.12.2020 Jaunie CRF300L un CRF300 RALLY – Honda vieglie divfunkcionālie motocikli saņem būtiskus atjauninājumus
24.11.2020 Iepazīstinām ar Honda jauno, lielo Rebel 1100
10.11.2020 Honda paziņo par vēl septiņiem papildinājumiem visaptverošajā 2021. gada Eiropas motociklu klāstā
15.10.2020 Honda augstākās klases motorolleru Forza saime 2021. gadam paplašinās, ierodoties Forza 750 un Forza 350
14.07.2020 21YM HONDA CRF450R
23.12.2019 Honda svin saražotus 400 miljonus motociklu
05.11.2019 CBR1000RR-R Fireblade un Fireblade SP – Honda 2020 EICMA klāsta priekšgalā
23.09.2019 Jaunie CRF1100L Africa Twin un Africa Twin Adventure Sports Eiropā ieradīsies jau 2019. gadā
« Iepriekšējais 1 2 3 Nākamais »

Iepazīstinām ar Honda jauno, lielo Rebel 1100

24.11.2020

• Pilnīgi jaunais CMX1100 Rebel apvieno klasisko estētiku ar modernām tehnoloģijām
• Gatavs relaksētam kruīzam vai temperamentīgai aizrautībai
• Raksturīgais paralēlais divcilindru dzinējs ar 98 Nm griezi un 64 kW jaudu
• Precīzas vadāmības šasija ietver augstas kvalitātes balstiekārtu un bremzes
• 4 braukšanas režīmi, 3 pakāpju Honda selektīvā griezes kontrole un Wheelie Control sistēma
• Pieejama unikālā dubultā sajūga transmisijas versija


Honda Motor Europe ar prieku paziņo par nākamo 2021. gada sezonas klāstu papildinošo modeli: CMX1100 Rebel. 

2017. gadā izlaistais A2 kategorijai draudzīgais 500 cm3 divcilindru CMX500 Rebel sniedza unikālu pieeju pēc pasūtījuma veidota dizaina stilīgajai “bobber” tradīcijai ar revolucionārām jaunām idejām. Pievilcīgs, vieglu un patīkamu gaitu, tas atrada vietu braucēju sirdīs visā Eiropā un 2019. gadā bija trešais visvairāk pārdotais pēc pasūtījuma gatavota stila motocikls kontinentā. 

Tagad 2021. gadam iepazīstieties ar CMX500 Rebel lielo, vēl drosmīgāko brāli: CMX1100 Rebel. Ņemot vērā būtību, kas padara mazo motociklu tik īpašu, un pievienojot lielāku veiktspēju, vairāk rakstura un bagātīgu Honda vismodernāko tehnoloģiju klāstu, tas piedāvā pakāpienu augšup – vai arī no cita segmenta – plašam braucēju lokam, kas meklē kaut ko vēl vairāk atšķirīgu. Tas ir apzināti izstrādāts kā motocikls ar divējādu personību, kas vienlīdz gatavs kā nesteidzīgam kruīzam, tā aizraujošam “sprādzienam” ikreiz, kad priekšā parādās līkumots ceļš.

Tie, kas pārvietojas augšup no mazākiem motocikliem, novērtēs Rebel savaldāmos izmērus, 700 mm sēdekļa augstumu un 221 kg “slapjo” svaru; pieredzējušākie gūs tūlītēju baudu no šasijas veiktspējas potenciāla – ar stingru tērauda cauruļu rāmi, 43 mm kārtridža tipa priekšējo dakšu, aizmugurējiem kombinētajiem amortizatoriem un radiālajām četru virzuļu priekšējām bremzēm. Un visiem braucējiem patiks izpētīt raksturu un sniegumu, ko piedāvā 1084 cm3 paralēlais divcilindru dzinējs (atvasināts no CRF1100L Africa Twin), kurš ar 64 kW maksimālo jaudu un 98 Nm maksimālo griezi piedāvā ļoti spēcīgu apakšējo un vidējo apgriezienu diapazona jaudu, kā arī raksturīgās sajūtas un izplūdes notis.

Lielā Rebel atkailinātais stils uzrunā ar savu minimālismu. Tērauda dubļu aizsargi priekšā un aizmugurē nosedz biezās riepas; apaļais priekšējais lukturis apvieno vecās skolas izskatu ar jauno laiku LED spuldzēm un atspoguļo apaļo, negatīvo LCD mērinstrumentu displeju. Arī aizmugurējā sēdekļa spilvens atveras ātri un viegli. Zem ārējās virsmas atrodas virkne vismodernāko funkciju: elektriskās droseles (Throttle By Wire, TBW) vadība, kas piedāvā 3 noklusējuma braukšanas režīmus, kā arī ceturto, lietotāja pielāgojamu režīmu, 3 līmeņu Honda selektīvā griezes kontrole (HSTC), Wheelie Control sistēma, kruīza kontrole un Honda unikālā dubultā sajūga sešu pārnesumu transmisija papildaprīkojumā.

Šī īpašā klasiskā izskata un modernāko tehnoloģiju kombinācija nozīmē, ka jaunais CMX1100 Rebel piedāvā kaut ko atsvaidzinoši unikālu tirgū, kurā patiesas inovācijas ir grūti atrodamas.