08.11.2018 Honda 2019. gada motociklu klāsts.
24.05.2018 19YM HONDA CRF450L
28.04.2017 Hondas testu diena
14.11.2016 Honda 2017. gada motociklu klāsts.
25.08.2016 Informācija presei par CRF450R 2017
03.12.2015 Preses informācija: City Adventure konceptmotocikls, kā arī CRF1000L Africa Twin un seši ievērojami uzlaboti vidēja izmēra motocikli
24.07.2015 Jaunais Honda CRF1000L Africa Twin 2016. gada modelis
13.05.2015 Africa Twin ir atgriezies! CRF1000L Africa Twin apstiprināts 2015. gadam.
18.11.2014 Honda atklāja pilnu 2015. gada motociklu līniju
09.12.2013 Jaunais 2014. gada Honda motociklu klāsts
23.09.2011 Honda oficiāli prezentē jauno 2012 gada CBR1000RR
02.11.2010 Honda iepazīstina ar jaunajiem motociklu modeļiem, aizraujošām motociklu koncepcijām un atjauninātu motorolleru klāstu.
17.09.2009 Durvis ver Honda Drošības institūts
14.09.2009 Honda sāk Taizemē ražot un pārdot jauno motorolleru PCX. Šo stratēģisko globālo modeli 2010. gadā no Taizemes eksportēs uz Japānu, Eiropu un ASV.
08.09.2009 Honda izstrādājusi jaunu dubultā sajūga transmisiju sporta motocikliem ar lielu motora tilpumu un CV-Matic automātisko transmisiju Cub motorolleriem
« Iepriekšējais 1 2 Nākamais »

Honda 2019. gada motociklu klāsts.

08.11.2018

Honda iedveš jaunu enerģiju vidējā svara kategorijas klāstā, Milānas 2018. gada EICMA motociklu izstādē atklājot 5 produktus 

CB650R noslēdz “Neo Sports Café” ģimeni, ieviešot unikālu izskatu vidējā svara ielas motociklu sektorā
• Pilnībā ar aptecētājiem aprīkotais CBR650R turpina CBR1000RR Fireblade stilu un sniedz augstu apgriezienu četru cilindru 70 kW dzinēja veiktspēju apvienojumā ar vieglu šasiju
• Trīs 500 cm3 motocikli saņēmuši virkni uzlabojumu un vēl spēcīgākas rodstera, sporta un piedzīvojumu identitātes 
• Jaunas krāsu gammas un uzlabotā “Next Stage Total Control” CBR1000RR Fireblade un CBR1000RR Fireblade SP
• Jaunas krāsas GL1800 Gold Wing un X-ADV
• Jaunas funkcijas SH300i


Šodien EICMA motociklu izstādē Milānā Honda atklāj pilnu 2019. gada Eiropas motociklu klāstu, iepazīstinot ar diviem jauniem modeļu nosaukumiem un trīs ievērojami uzlabotiem modeļiem, kuri iedveš jaunu enerģiju Honda unikāli plašā un bagātīgā klāsta vidējā svara kategorijā.

CB650R

2018. gadā Honda iepazīstināja ar trīs ielas motocikliem CB1000R, CB300R un CB125R un tagad vidējā svara kategorijā piedāvā unikālo “Neo Sports Café” dizainu. Tā stila “valoda” ir moderna un minimālistiska un apvieno “café” sacīkšu iedvesmu ar superkompakto trapeces formu, radot skatienus piesaistošu efektu. Četru cilindru dzinējs ir pilnībā redzams, un zīmolam raksturīgais apaļais lukturis un skulpturālā degvielas tvertne izceļ piederības sajūtu “Neo Sports Café” saimei.
Augstākā līmeņa izskatam komplektā nāk augstākā līmeņa specifikācijas: 41 mm Showa otrādi vērstās “Separate Function” dakšas, radiāli uzstādītie četru cilindru priekšējie bremžu suporti, Honda “Selectable Torque Control” griezes kontroles funkcija, “assist/slipper” sajūgs un ultramoderni mērinstrumenti.
Rezultāts ir iekārojams vidējā svara ielas motocikls ar unikālu izskata, veiktspējas un augstākā līmeņa specifikāciju kombināciju.

CBR650R

Vēl viens jauns modeļa nosaukums Honda klāstā ir CBR650R vidējā svara sporta motocikls.
Tas lepojas ar jaunu stilu, kas ļoti atgādina CBR1000RR Fireblade asās, agresīvās kontūras un platos sānu aptecētājus, kā arī tam ir īpaši īsa aizmugures daļa un šauri divu LED priekšējie lukturi. CBR650R ir par 6 kg vieglāks nekā CBR650F (kuru tas aizstāj) ar sportiskāku braukšanas pozīciju, pateicoties par 30 mm uz priekšu novietotiem rokturiem un uz aizmuguri un augstāk novietotiem kāju kāpšļiem.
Tā klasiskais Honda četru rindā novietotu cilindru dzinējs sasniedz par 1000 apgr./min vairāk, radot par 5% vairāk jaudas ar maksimālo jaudu 70 kW pie 12 000 apgr./min, kas liecina par to, ka – kopā ar skulpturālo izskatu un uzlaboto šasiju – jaunā motocikla jaunais “R” apzīmējums ir godam nopelnīts.
35 kW konversijas būs pieejamas gan CB650R, gan CBR650R.

CB500F, CBR500R un CB500X

Honda ņiprais divcilindru 500 cm3 dzinējs Eiropā kopš tā atklāšanas 2013. gadā ir pārdots vairāk nekā 75 000 motociklos.
Pirmoreiz A2 kategorijai draudzīgo 2019. gada CB500F, CBR500R un CB500X dzinējiem ir lielāka jauda un grieze starp 3000 un 7000 apgr./min, un vieglās vidējā svara kategorijas trijotnes uzlabotās komplektācijas piedāvā augstākas specifikācijas un vēl spēcīgākas rodstera, sporta un piedzīvojumu identitātes.
Visiem trim modeļiem tagad ir jauna aizmugurējā piekare, “assist/slipper” sajūgs, pilns LED apgaismojums, modernizēti LCD mērinstrumenti, tostarp pārnesuma pozīcijas un pārslēgšanās uz augšu indikators, kā arī jauns dubultais izpūtējs sulīgākai dzinēja skaņai.
CB500F rodsteram no priekšgala līdz aizmugurei ir jauns, vēl izteiksmīgāks dizains ar stūrainākiem priekšgala un sānu aptecētājiem, kas laideni saplūst ar degvielas tvertni. Arī CBR500R stils ir atjaunināts: tas ir šaurāks un smailāks, iedvesmojoties no Fireblade dizaina, un tam ir sportiskāka braukšanas pozīcija.
Tikmēr CB500X kompaktajam piedzīvojumu meklētājam piešķirts daudz spēcīgāks “X faktors”, pateicoties jaunajam 19” priekšējam ritenim, garākam piekares gājienam priekšā un aizmugurē, šaurākam sēdeklim, platākam stūres leņķim un izturīgākam, robustākam aptecētājam, kas uzlabo arī aizsardzību no vēja.

500 cm3 un 650 cm3 dzinēju platformas veido 35% no lielo Honda motociklu pārdošanas apjoma Eiropā. Šie pieci jaunie 2019. gada produkti sniedz lielisku aizraujošās vidējā svara kategorijas veiktspējas līdzsvaru visu pieredzes līmeņu braucējiem, piedāvājot potenciālus pakāpienus līdz Honda flagmaņiem: rodsteram, piedzīvojumu un sporta modeļiem.

EICMA tiek atklāti arī vairāki citi produktu jaunumi:

CBR1000RR Fireblade un CBR1000RR Fireblade SP


Pēc pilnas modeļa atjaunināšanas 2017. gadā Fireblade “Next Stage Total Control” ir uzlabota 2019. gadam, ieviešot izmaiņas elektroniskajā aprīkojumā, kas vērstas uz optimālu veiktspēju trasē. Tādējādi ir uzlabotas HSTC un ABS, kā arī paaugstināts maksimālās jaudas iestatījums, balstoties uz datiem, kas saņemti no HRC MotoGP programmas. Honda “Selectable Torque Control” un “Wheelie Control” funkcijas tagad ir atdalītas, un mērinstrumentu panelī ieviests jauns “W” indikators.  

Vēl lielākam “trīskrāsu” efektam Grand Prix Red krāsas versijai ir platāka baltā svītra, bet Matt Ballistic Black Metallic versija tagad ir pilnīgi melna, izņemot sarkano CBR logotipu.

X-ADV

Pēc atklāšanas 2017. gadā Honda “SUV motocikls” kļuva par acumirklīgu hītu, 2018. gadā tas tika uzlabots ar Honda vairāku līmeņu “Selectable Torque Control” funkciju un “G” slēdzi dubultā sajūga transmisijai apvidum draudzīgākai pārnesumu pārslēgšanai, bet 2019. gada motocikls būs pieejams jaunās krāsās, tostarp satriecošajā “kamuflāžas” zaļajā krāsā.

GL1800 Gold Wing

Gold Wing ir sinonīms garo distanču komfortam, luksusam un kvalitātei vairāk nekā 40 gadus, un 2018. gadā tā dizains tika pilnībā atjaunināts – kļūstot šaurāks, vieglāks un vēl kompaktāks, vienlaikus saglabājot tehnoloģiskā flagmaņa reputāciju: tas tika aprīkots ar virkni jaunu funkciju, tostarp pirmoreiz motociklam izmantoto Apple CarPlay.
2019. gadā gan pats GL1800 Gold Wing, gan Gold Wing “Tour” manuālās transmisijas versija būs pieejami jaunā “drūmā” Darkness Black Metallic krāsā. Klāsta augstākā versija Gold Wing “Tour” ar divu sajūgu transmisiju būs pieejama jaunajā Pearl Hawkseye Blue krāsā.

SH300i

2019. gadā izsenis populārais augstas veiktspējas vidējā izmēra skūteris nule ir aprīkots ar Honda “Selectable Torque Control” funkciju un “Smart Top Box”, kas savienota ar tālvadības pults sistēmu.