28.04.2017 Hondas testu diena
14.11.2016 Honda 2017. gada motociklu klāsts.
25.08.2016 Informācija presei par CRF450R 2017
03.12.2015 Preses informācija: City Adventure konceptmotocikls, kā arī CRF1000L Africa Twin un seši ievērojami uzlaboti vidēja izmēra motocikli
24.07.2015 Jaunais Honda CRF1000L Africa Twin 2016. gada modelis
13.05.2015 Africa Twin ir atgriezies! CRF1000L Africa Twin apstiprināts 2015. gadam.
18.11.2014 Honda atklāja pilnu 2015. gada motociklu līniju
09.12.2013 Jaunais 2014. gada Honda motociklu klāsts
23.09.2011 Honda oficiāli prezentē jauno 2012 gada CBR1000RR
02.11.2010 Honda iepazīstina ar jaunajiem motociklu modeļiem, aizraujošām motociklu koncepcijām un atjauninātu motorolleru klāstu.
17.09.2009 Durvis ver Honda Drošības institūts
14.09.2009 Honda sāk Taizemē ražot un pārdot jauno motorolleru PCX. Šo stratēģisko globālo modeli 2010. gadā no Taizemes eksportēs uz Japānu, Eiropu un ASV.
08.09.2009 Honda izstrādājusi jaunu dubultā sajūga transmisiju sporta motocikliem ar lielu motora tilpumu un CV-Matic automātisko transmisiju Cub motorolleriem
31.03.2009 Honda sāk pārdot jauktās degvielas motociklu CG150 TITAN Mix Brazīlijā
03.11.2008 Honda kopējais motociklu ražošanas apjoms pasaulē 2008. gadā sasniedz miljoniem vienību
« Iepriekšējais 1 2 Nākamais »

Jaunais Honda CRF1000L Africa Twin 2016. gada modelis

24.07.2015

• Plašāka informācija par Honda jauno 1000 cm3 piedzīvojumu motociklu ar jaunu, kompaktu paralēlo divcilindru dzinēju, kas attīsta 70 kW jaudu un 98 Nm griezes momentu.
• Dzinējs kompaktā un vieglā rāmī, nodrošinot izcilu veiktspēju bezceļos, komfortu garos braucienos un veiklu vadāmību ikdienas lietošanā.
• Optimālai saķerei gan uz šosejas, gan bezceļos ir pieejama jaunā DCT funkcija, izslēdzama ABS un daudzrežīmu HSTC.
• Pieejams četrās krāsās, ieskaitot CRF Rally un Tricolour.
• Pirmie studijā un brīvā dabā uzņemtie attēli.

Honda ar prieku prezentē plašāku tehnisko informāciju par jauno CRF1000L Africa Twin, kas gaidāms pie Honda dīleriem Eiropā 2015. gada beigās. Tāpat kā tā slavenie priekšgājēji, CRF1000L Africa Twin ir pilnībā sagatavots piedzīvojumiem, un tā jaudīgais dzinējs un dinamiskā šasija ir gatava šķērsot kontinentus gan pa ceļiem, gan tur, kur to nav.

 

Kopš pašiem CRF1000L Africa Twin pirmsākumiem bija tikai viens motocikls, kas nebeidza pārsteigt ar lietošanas īpašību, nosvērtības un vadāmības līdzsvaru gan uz šosejas, gan dubļos – leģendārais XRV750 Africa Twin. Tas pierādīja sevi kā vērā ņemamu etalonu pat uz mūsdienu piedzīvojumu motociklu plašā klāsta fona. Modelim, kas pārņem tā nosaukumu, nav kopīgu detaļu ar tā priekšgājēju, taču tas ir mantojis raksturu un īpašības, pateicoties kurām XRV750 Africa Twin bija tik labs.

"Doties jebkur" pieeja sākas ar dzinēju, kas vienlīdz labi darbojas bezceļa apstākļos un garos šosejas pārbraucienos, kā arī jebkurā citā vidē. CRF1000L Africa Twin 1000 cm3 paralēlais divcilindru dzinējs ir aizguvis lielu daļu Honda bezceļu sacensību pieredzi no CRF250R/450R sacīkšu modeļiem un izmanto tādu pašu četrvārstu Unicam cilindru galvas dizainu, lai nodrošinātu kompaktu kopējo izmēru. Vārstu darbību kontrolē vieglmetāla sadales vārpsta, kas ir tāda pati kā CBR1000RR Fireblade modelim, un katrā sadegšanas kamerā ir pa divām aizdedzes svecēm, kas nodrošina degvielas/gaisa maisījuma uzliesmošanu.

Augsta un lineāra jaudas un griezes momenta līkne nodrošina tūlītēju reakciju visā apgriezienu diapazonā, un, apgriezieniem pieaugot, to pavada patīkama, raksturīgi dziļa skaņa. Kloķvārpsta ar 270° fāzi nodrošina unikālu jaudas pieejamību, kā arī ļauj izcili izjust aizmugurējā riteņa vilcējspēku. Divasu primārās balansiera vārpstas likvidē vibrāciju.

Zemais dzinēja augstums palīdz nodrošināt CRF1000L Africa Twin izcilo klīrensu, kas ir neatņemama prasība īstam piedzīvojumu motociklam. Lai pilnveidotu dinamiku un estētiku, komponenti ir izvietoti īpaši atjautīgi. Ūdens sūknis atrodas sajūga korpusā. To un eļļas sūkni piedzen kopīga balansiera vārpsta. Dzinēja izmēru vēl vairāk samazina īpaša dizaina apakšējais karteris, kurā atrodas eļļa un sūknis ar spiediena padevi.

Vieglajā sešpakāpju manuālajā pārnesumkārbā izmantota tāda pati nobīdīto izciļņu konstrukcija kā CRF250R/450R modelī, kas nodrošina pozitīvu pārnesumu pārslēgšanu, un uzstādīts izslīdošais sajūgs ar pastiprinātāju.
Izstrādājot CRF1000L Africa Twin šasiju, galvenā uzmanība pievērsta trīs parametriem, ar ko izcēlās oriģinālais XRV750: veiktspēja bezceļa apstākļos, komforts garos pārbraucienos un izveicība ikdienā, kas ļautu motociklu izmantot kā ikdienas transportlīdzekli.

Daļēji dubultais tērauda rāmis sniedz izcilu līdzsvaru starp stabilitāti lielā ātrumā (arī ar kravu), veiktspēju bezceļos, manevrētspēju un vienkāršu izturību. Centralizēts svars – tādi komponenti kā akumulators ir novietoti aiz cilindru galvas, palīdzot pazemināt smaguma centru.

Showa apgrieztā priekšējā dakša ir pilnībā regulējama, un uz tās ir uzstādīti dubultie radiāla stiprinājuma četru virzuļu Nissin bremžu suporti un 310 mm viļņotie peldošie diski. Aizmugures Showa amortizatoram ir hidrauliska atsperes stingrības regulēšana. Tāpat kā CRF450R Rally, CRF1000L Africa Twin ir aprīkots ar 21/18 collu spieķotiem diskiem priekšā/aizmugurē un attiecīgi 90/90-21 un 150/70-18 izmēra riepām.

Sekojot "neierobežoto piedzīvojumu" dizaina tematikai, Africa Twin ir minimāla, izturīga un viegla virsbūve, kas gan aizsargā braucēju no laikapstākļiem, gan rada kompakta un izveicīga motocikla sajūtu. Dubultie priekšējie lukturi saglabā oriģinālam raksturīgo ārējo tēlu, un sēdeklim ir 20 mm regulēšanas diapazons 870 mm vai 850 mm augstuma iegūšanai. Lielā, 18,8 litrus ietilpīgā degvielas tvertne un ekonomiskais dzinējs ļauj ar vienu uzpildi nobraukt līdz 400 km.

Lai elektronika varētu tikt galā ar visām situācijām gan uz ceļa, gan bezceļos, Honda selektīvā vilces kontroles (HSTC)* sistēma piedāvā trīs kontroles līmeņus un braucējs var izslēgt aizmugures riteņa ABS* sistēmu.

CRF1000L Africa Twin būs pieejams četrās krāsās: CRF Rally, Tricolour, sudraba un melnā.


CRF1000L Africa Twin cena būs, sākot no 13 098 eiro.

Dubultā sajūga transmisija (DCT)
Kā papildaprīkojums CRF1000L Africa Twin būs pieejama Honda unikālā dubultā sajūga transmisija (DCT), kam izmantots vienots karteris un saglabāts tāds pats platums kā manuālajai versijai.

Tai ir standarta manuālais režīms, kas ļauj braucējam pārslēgt pārnesumus ar slēdžiem uz kreisā stūres roktura, un divi automātiskie režīmi. D režīms piedāvā vislabāko degvielas ekonomijas un komfortablas, mierīgas braukšanas kombināciju. S režīms ir uzlabots, piešķirot tam papildu sportiskumu ar trīs dažādiem pārnesumu pārslēgšanas apakšrežīmiem: S1, S2 un S3.

CRF1000L Africa Twin dubultā sajūga transmisija ir arī pilnībā spējīga darboties piedzīvojumu režīmā – G slēdzis instrumentu paneļa labajā pusē nekavējoties paaugstina veiktspēju bezceļa apstākļos. Nospiežot G slēdzi jebkurā braukšanas režīmā, tiek ierobežota sajūga izslīdēšanas pārnesumu pārslēgšanas laikā un uzlabojas saķere un motocikla kontrole, kas ir tik svarīgi braucot bezceļa apstākļos.
Jaunā DCT sistēma piedāvā arī citas papildu funkcijas, piemēram, nogāzes konstatēšanu. Tā pielāgo pārnesumu pārslēgšanu nogāzes slīpumam, lai nodrošinātu optimālu kontroli.


* HSTC un ABS sistēmas nav pieejamas bāzes versijā; standarta aprīkojums ABS un DCT versijās.