Offroad
Motocross
Enduro
Trial

2022 CRF250R

MX2 klase ir nerimstoša tuvcīņa. Un Honda CRF250R ir sevi pierādījis kā cienīgu cīņas ieroci. Piedalīšanās sacīkstēs laika gaitā soli pa solim ir novedusi pie platformas, no kuras gan amatieru MX entuziasts, gan motosacīkšu profesionālis no katra apļa ikviena metra var iegūt to vislabāko.

Jaunais CRF250R ir spēcīgāks nekā jebkad agrāk, iegūstot 2022. gada CRF450R modeļa MXGP čempionāta uzvarētāju šasiju, kā arī plašus cilindra galvas uzlabojumus, lai ievērojami palielinātu griezi pie zemiem apgriezieniem. Jauni radiatori uzlabo efektivitāti, sajūgam tagad ir 9 plāksnes, savukārt pastiprinātajai pārnesumkārbai ir pārskatītas pārnesumu attiecības.

Lai padarītu ātrāku braukšanu vieglāku, jaunāko CRF450R uzlabojumu gūtās mācības ir koncentrējušās uz braucēja noguruma mazināšanu, kas palīdz ne tikai pasaules klases braucējiem, bet arī visu spēju līmeņu MX entuziastiem pastāvīgi gūt optimālākos apļa laikus.

Un tas, kas ir labs 450, ir vēl labāks 250. CRF250R ir par 3 kg vieglāks, tā jaunā rāmja un šarnīrsavienojuma stingrības līdzsvars – apvienojumā ar stingrāku šasijas ģeometriju un paaugstinātu klīrensu – sasniedz maksimālo veiktspēju līkumos un vieglu vadāmību. To atbalstot, Showa balstiekārta iegūst pavisam jaunus vārstus, uzlabojot izciļņu absorbciju, saķeri un kontroli.

Braucēji vienmēr ir mīlējuši CRF250R maksimālo jaudas padevi. Lai izveidotu veselīgu vidējo apgriezienu diapazonu, plaša gan ieplūdes, gan izplūdes gāzu efektivitātes pārskatīšana sniedz uzlabotu piedziņu pie zemiem apgriezieniem; liels darbs ir ieguldīts arī augstu apgriezienu vārstu atvēršanas precizitātes un ilgtermiņa uzticamības uzlabošanā. 9 plākšņu sajūgs un optimizētas pastiprinātās transmisijas pārnesumu attiecības nodrošina, ka neviens no dzinēja papildu sitieniem netiek izšķiests velti.