08.05.2019 Honda atklāj pilnu CRF 2019. gada klāstu
08.11.2018 Honda 2019. gada motociklu klāsts.
24.05.2018 19YM HONDA CRF450L
14.11.2016 Honda 2017. gada motociklu klāsts.
25.08.2016 Informācija presei par CRF450R 2017
03.12.2015 Preses informācija: City Adventure konceptmotocikls, kā arī CRF1000L Africa Twin un seši ievērojami uzlaboti vidēja izmēra motocikli
24.07.2015 Jaunais Honda CRF1000L Africa Twin 2016. gada modelis
13.05.2015 Africa Twin ir atgriezies! CRF1000L Africa Twin apstiprināts 2015. gadam.
18.11.2014 Honda atklāja pilnu 2015. gada motociklu līniju
09.12.2013 Jaunais 2014. gada Honda motociklu klāsts
23.09.2011 Honda oficiāli prezentē jauno 2012 gada CBR1000RR
02.11.2010 Honda iepazīstina ar jaunajiem motociklu modeļiem, aizraujošām motociklu koncepcijām un atjauninātu motorolleru klāstu.
17.09.2009 Durvis ver Honda Drošības institūts
14.09.2009 Honda sāk Taizemē ražot un pārdot jauno motorolleru PCX. Šo stratēģisko globālo modeli 2010. gadā no Taizemes eksportēs uz Japānu, Eiropu un ASV.
08.09.2009 Honda izstrādājusi jaunu dubultā sajūga transmisiju sporta motocikliem ar lielu motora tilpumu un CV-Matic automātisko transmisiju Cub motorolleriem
« Iepriekšējais 1 2 3 Nākamais »

Honda atklāj pilnu CRF 2019. gada klāstu

08.05.2019

Honda Motor Europe ar prieku atklāj pilnu 2019. gada apvidus un enduro motociklu klāstu, centrālo vietu ieņemot uzlabotajam CRF250R.

CRF250R ir saņēmis veiktspējas un šasijas uzlabojumus – mantojumu no flagmaņa CRF450R motokrosa motocikla, kas pats tagad pirmo reizi lepojas ar Honda selektīvo griezes kontroli (HSTC).

CRF450L, CRF250L un CRF250 RALLY uzlabotas krāsas un grafika.

CRF250R un CRF250RX

Pieskaņojoties flagmanim CRF450R, 20YM CRF250R ir saņēmis šasijas un dzinēja uzlabojumus, gan paaugstinot veiktspēju, gan uzlabojot vadāmību.

Dzinējam veiktās izmaiņas attiecīgi par 4% un 8% palielinājušas maksimālo jaudu un griezi, vienlaikus uzlabojot tik svarīgo griezi pie zemiem un vidējiem dzinēja apgriezieniem, bet uzlabotā cilindru galvu un virzuļu konstrukcija, kā arī optimizētie ieplūdes un izplūdes porti ļauj maksimāli izmantot jaunos kameras profilus. Ieviesta pārskatīta 2. pārnesuma attiecība, lai pilnībā izmantotu paaugstināto jaudu, bet 3. un 4. pārnesumi tagad apveltīti ar zemas berzes pārklājumu vienmērīgākai pārslēgšanai. Noslēdzot dzinēju uzlabojumus, CRF250R saņēmis jaunas degvielas iesmidzināšanas shēmas, balstoties uz 450R sniegtajām mācībām, vēl precīzākai jaudai atkarībā no izvēlētā pārnesuma.

Rāmja un dakšas svara samazinājums uzlabo šasijas elastīgumu; apvienojumā ar uzlaboto dakšas stingrību rezultāts ir pilnveidota stabilitāte un precīzāka gaita. Ir veiktas izmaiņas piekarē, uzlabojot amortizāciju nelielā ātrumā.

CRF250R tagad ir pieejams ar jaunām aizmugurējo bremžu uzlikām, kas tika speciāli izstrādātas, lai uzlabotu to ilgmūžību un veiktspēju un novērstu nepieciešamību pēc aizmugurējo disku vāka. 2020. gada motocikls ir pieejams ar jaunu grafiku. Arī 20YM CRF250RX ir saņēmis visus CRF250R veiktos uzlabojumus.

CRF450R un CRF450RX

Pēc ievērojamu veiktspējas uzlabojumu saņemšanas 2019. gadā, 2020. gada CRF450R un CRF450RX var lepoties ar Honda selektīvās griezes kontroles sistēmu, kas darbojas kopā ar pārskatīto HRC iedarbināšanas kontroles sistēmu un ECU FI iestatījumiem.

Trīs režīmu HSTC uzdevums ir samazināt aizmugurējā riteņa spolēšanu (tādējādi zaudēto piedziņas impulsu) un maksimāli izlabot vilci. Tā neizmanto riteņa ātruma devēju un būtībā saglabā droseles sniegtās sajūtas, pārvaldot jaudu; aizdedzes laiks ir aizkavēts un PGM-FI kontrolēts, ja tiek konstatēts, ka apgriezienu maiņas ātrums ir ārpus iestatītā ierobežojuma. Kad dzinējs ir izslēgts, HSTC saglabā pēdējo izvēlēto iestatījumu nākamajam braucienam. Sistēmu iespējams arī atslēgt.

Līdzīgi saviem 250 cm3 radiniekiem, CRF450R un CRF450RX saņēmuši jaunas aizmugurējo bremžu uzlikas, kas tika speciāli izstrādātas, lai uzlabotu to ilgmūžību un veiktspēju, un izmaiņas priekšējā un aizmugurējā piekarē, uzlabojot kompresijas amortizāciju nelielā ātrumā, strauji bremzējot vai paātrinoties. Jaunā grafika saskaņota ar pārskatīto CRF250R.

CRF450L, CRF250L un CRF250 Rally

Pērn atklātais legālais ielu-enduro CRF450L, kurā izmantots tas pats rāmis un dzinējs, kas CRF450R motokrosa motociklam, arī saņēmis CRF250R un CRF450R grafikas uzlabojumus; bet CFR250L un CRF250 RALLY tagad ir pieejami jaunajā, satriecošajā “slepenības” melnā krāsu gammā.