19.01.2024 Amerikāņu Rikijs Brabeks otro reizi četros gados izcīna uzvaru prestižajā Dakara rallijā
07.11.2023 Ar jauno CB1000 Hornet, CBR600RR atgriešanos un novatorisko Honda E-Clutch priekšgalā EICMA tiek atklāts Honda 24GM Eiropas modeļu klāsts.
07.07.2023 Honda atklāj jaunas teritorijas ar inovatīvo Honda E-Clutch tehnoloģiju
14.08.2022 Tims Gajsers kļūst par pieckārtēju pasaules čempionu motokrosā!
23.11.2021 CBR1000RR-R Fireblade SP 30th Anniversary un jaunais ADV350 Honda 2021 EICMA klāsta priekšgalā
01.09.2021 Honda A2 kategorijas 500 cm3 motociklu trijotne 2022. gadā iegūs pārliecinošus, uz veiktspēju fokusētus atjauninājumus
06.01.2021 Honda noslēdz visaptverošo 2021. gada modeļu klāstu, atjauninot GL1800 Gold Wing un Gold Wing Tour
01.12.2020 Jaunie CRF300L un CRF300 RALLY – Honda vieglie divfunkcionālie motocikli saņem būtiskus atjauninājumus
24.11.2020 Iepazīstinām ar Honda jauno, lielo Rebel 1100
10.11.2020 Honda paziņo par vēl septiņiem papildinājumiem visaptverošajā 2021. gada Eiropas motociklu klāstā
15.10.2020 Honda augstākās klases motorolleru Forza saime 2021. gadam paplašinās, ierodoties Forza 750 un Forza 350
14.07.2020 21YM HONDA CRF450R
23.12.2019 Honda svin saražotus 400 miljonus motociklu
05.11.2019 CBR1000RR-R Fireblade un Fireblade SP – Honda 2020 EICMA klāsta priekšgalā
23.09.2019 Jaunie CRF1100L Africa Twin un Africa Twin Adventure Sports Eiropā ieradīsies jau 2019. gadā
« Iepriekšējais 1 2 3 Nākamais »

Jaunie CRF300L un CRF300 RALLY – Honda vieglie divfunkcionālie motocikli saņem būtiskus atjauninājumus

01.12.2020

• Jauns garākas takts 286 cm3 dzinējs rada par 10% lielāku jaudu un par 18% lielāku griezi
• Par 4 kg mazāka pašmasa nozīmē 13% uzlabojumu jaudas un svara attiecībā
• Jauns rāmis, garāka gājiena balstiekārta, augstāks klīrenss, pārskatīta stūres ģeometrija un braukšanas pozīcija uzlabo vadāmību apvidū un veiklību
• Jauni, precīzi LCD displeji abiem modeļiem
• Papildus 2,7 l degvielas ietilpība CRF300 RALLY, kā arī paaugstināts komforts tālos braucienos un pazemināts sēdekļa augstums


CRF250L, kas visā Eiropā tika izlaists 2012. gadā, ir klusi un konsekventi pierādījis vieglās, divējādas darbības formulas visaptverošo vērtību un pievilcību. 2017. gadā tam pievienojās CRF250 RALLY, kas demonstrēja “tieši no Dakaras” izskatu un koncentrējās uz lielākas distances piedzīvojumiem.  2021. modeļu gadā tiek veikti ievērojami jauninājumi abiem motocikliem, ko atbalsta jauns, lielākas jaudas dzinējs, kas tagad ir uzstādīts ievērojami vieglākā šasijā, nodrošinot ievērojamu 13% uzlabojumu jaudas un svara attiecībā.

286 cm3, EURO5 atbilstošais, ar šķidrumu dzesējamais DOHC 4 vārstu viena cilindra dzinējs rada maksimālo jaudu 20,1 kW pie 8500 apgr./min, un, pateicoties garākai taktij, pilnībā par 18% lielāku maksimālo griezi 26,6 Nm pie 6500 apgr./min (no 18,2 kW pie 8500 apgr./min un 22,6 Nm pie 6750 apg./min). Dzinēja “elpošana” ir uzlabota, pateicoties jaunajam ieplūdes laikam un pārskatītajai gaisa ieplūdes un izplūdes sistēmai. Īsākas pirmo piecu pārnesumu attiecības pastiprina palielinātā griezes momenta un jaudas priekšrocības, savukārt 6. ir garāks, lai atvieglotu kreisēšanu lielā ātrumā. Palīg-/slīdošais sajūgs tagad pārvalda aizmugurējo riteni un piedāvā par 20% mazāku slodzi uz sviru.

Pārveidots tērauda daļēji dubultais rāmis, alumīnija kronšteins un apakšējais jūgs ir galvenie 4 kg svara zaudēšanas faktori, un tiem ir pārskatīts stingrības līdzsvars ar lielāku sānu elastību, lai nodrošinātu labāku atgriezenisko saiti un sajūtas. Stūres ģeometrija ir detalizēti pielāgota līdzās garāka gājiena balstiekārtai (10 mm priekšā/20 mm aizmugurē CRF300L un 10 mm priekšā CRF300 RALLY) un paaugstinātam klīrensam.

CRF300L svaigajam, asajai virsbūvei ir plānāka 7,8 l degvielas tvertne un sēdeklis, kā arī jauns, viegli nolasāms pozitīvs LCD instrumentu displejs. Arī braukšanas pozīcija ir uzlabota, lai veicinātu vieglākas stūres manevrēšanas iespējas, – stūre ir nedaudz atvilkta, kāju kāpšļi nolaisti zemāk un pārvietoti uz aizmuguri. Sēdekļa augstums palielināts par 5 mm līdz 880 mm.

885 mm CRF300 RALLY platais, ar gumijām uzstādītais sēdeklis tagad ir par 10 mm zemāks; degvielas tvertnes tilpums palielināts par 2,7 l līdz 12,8 l. Stūrē ir iekšējie atsvari, lai samazinātu vibrāciju, kāju kāpšļi ir papildināti ar gumijas ieliktņiem, savukārt LED indikatori tagad ir uzstādīti elastīgi, lai nodrošinātu izturību.

Kopumā CRF300L un CRF300 RALLY joprojām ir ārkārtīgi praktiski, visu spējīgi, divējāda lietojuma motocikli pēc sākotnējās formulas. Un, pateicoties visiem 2021. gada uzlabojumiem, tie ir vairāk nekā jebkad gatavi jebkuram izaicinājumam – no tuvākās apkaimes līdz ceļojumam apkārt pasaulei.