19.01.2024 Amerikāņu Rikijs Brabeks otro reizi četros gados izcīna uzvaru prestižajā Dakara rallijā
07.11.2023 Ar jauno CB1000 Hornet, CBR600RR atgriešanos un novatorisko Honda E-Clutch priekšgalā EICMA tiek atklāts Honda 24GM Eiropas modeļu klāsts.
07.07.2023 Honda atklāj jaunas teritorijas ar inovatīvo Honda E-Clutch tehnoloģiju
14.08.2022 Tims Gajsers kļūst par pieckārtēju pasaules čempionu motokrosā!
23.11.2021 CBR1000RR-R Fireblade SP 30th Anniversary un jaunais ADV350 Honda 2021 EICMA klāsta priekšgalā
01.09.2021 Honda A2 kategorijas 500 cm3 motociklu trijotne 2022. gadā iegūs pārliecinošus, uz veiktspēju fokusētus atjauninājumus
06.01.2021 Honda noslēdz visaptverošo 2021. gada modeļu klāstu, atjauninot GL1800 Gold Wing un Gold Wing Tour
01.12.2020 Jaunie CRF300L un CRF300 RALLY – Honda vieglie divfunkcionālie motocikli saņem būtiskus atjauninājumus
24.11.2020 Iepazīstinām ar Honda jauno, lielo Rebel 1100
10.11.2020 Honda paziņo par vēl septiņiem papildinājumiem visaptverošajā 2021. gada Eiropas motociklu klāstā
15.10.2020 Honda augstākās klases motorolleru Forza saime 2021. gadam paplašinās, ierodoties Forza 750 un Forza 350
14.07.2020 21YM HONDA CRF450R
23.12.2019 Honda svin saražotus 400 miljonus motociklu
05.11.2019 CBR1000RR-R Fireblade un Fireblade SP – Honda 2020 EICMA klāsta priekšgalā
23.09.2019 Jaunie CRF1100L Africa Twin un Africa Twin Adventure Sports Eiropā ieradīsies jau 2019. gadā
« Iepriekšējais 1 2 3 Nākamais »

Honda atklāj pilnu CRF 2019. gada klāstu

08.05.2019

Honda Motor Europe ar prieku atklāj pilnu 2019. gada apvidus un enduro motociklu klāstu, centrālo vietu ieņemot uzlabotajam CRF250R.

CRF250R ir saņēmis veiktspējas un šasijas uzlabojumus – mantojumu no flagmaņa CRF450R motokrosa motocikla, kas pats tagad pirmo reizi lepojas ar Honda selektīvo griezes kontroli (HSTC).

CRF450L, CRF250L un CRF250 RALLY uzlabotas krāsas un grafika.

CRF250R un CRF250RX

Pieskaņojoties flagmanim CRF450R, 20YM CRF250R ir saņēmis šasijas un dzinēja uzlabojumus, gan paaugstinot veiktspēju, gan uzlabojot vadāmību.

Dzinējam veiktās izmaiņas attiecīgi par 4% un 8% palielinājušas maksimālo jaudu un griezi, vienlaikus uzlabojot tik svarīgo griezi pie zemiem un vidējiem dzinēja apgriezieniem, bet uzlabotā cilindru galvu un virzuļu konstrukcija, kā arī optimizētie ieplūdes un izplūdes porti ļauj maksimāli izmantot jaunos kameras profilus. Ieviesta pārskatīta 2. pārnesuma attiecība, lai pilnībā izmantotu paaugstināto jaudu, bet 3. un 4. pārnesumi tagad apveltīti ar zemas berzes pārklājumu vienmērīgākai pārslēgšanai. Noslēdzot dzinēju uzlabojumus, CRF250R saņēmis jaunas degvielas iesmidzināšanas shēmas, balstoties uz 450R sniegtajām mācībām, vēl precīzākai jaudai atkarībā no izvēlētā pārnesuma.

Rāmja un dakšas svara samazinājums uzlabo šasijas elastīgumu; apvienojumā ar uzlaboto dakšas stingrību rezultāts ir pilnveidota stabilitāte un precīzāka gaita. Ir veiktas izmaiņas piekarē, uzlabojot amortizāciju nelielā ātrumā.

CRF250R tagad ir pieejams ar jaunām aizmugurējo bremžu uzlikām, kas tika speciāli izstrādātas, lai uzlabotu to ilgmūžību un veiktspēju un novērstu nepieciešamību pēc aizmugurējo disku vāka. 2020. gada motocikls ir pieejams ar jaunu grafiku. Arī 20YM CRF250RX ir saņēmis visus CRF250R veiktos uzlabojumus.

CRF450R un CRF450RX

Pēc ievērojamu veiktspējas uzlabojumu saņemšanas 2019. gadā, 2020. gada CRF450R un CRF450RX var lepoties ar Honda selektīvās griezes kontroles sistēmu, kas darbojas kopā ar pārskatīto HRC iedarbināšanas kontroles sistēmu un ECU FI iestatījumiem.

Trīs režīmu HSTC uzdevums ir samazināt aizmugurējā riteņa spolēšanu (tādējādi zaudēto piedziņas impulsu) un maksimāli izlabot vilci. Tā neizmanto riteņa ātruma devēju un būtībā saglabā droseles sniegtās sajūtas, pārvaldot jaudu; aizdedzes laiks ir aizkavēts un PGM-FI kontrolēts, ja tiek konstatēts, ka apgriezienu maiņas ātrums ir ārpus iestatītā ierobežojuma. Kad dzinējs ir izslēgts, HSTC saglabā pēdējo izvēlēto iestatījumu nākamajam braucienam. Sistēmu iespējams arī atslēgt.

Līdzīgi saviem 250 cm3 radiniekiem, CRF450R un CRF450RX saņēmuši jaunas aizmugurējo bremžu uzlikas, kas tika speciāli izstrādātas, lai uzlabotu to ilgmūžību un veiktspēju, un izmaiņas priekšējā un aizmugurējā piekarē, uzlabojot kompresijas amortizāciju nelielā ātrumā, strauji bremzējot vai paātrinoties. Jaunā grafika saskaņota ar pārskatīto CRF250R.

CRF450L, CRF250L un CRF250 Rally

Pērn atklātais legālais ielu-enduro CRF450L, kurā izmantots tas pats rāmis un dzinējs, kas CRF450R motokrosa motociklam, arī saņēmis CRF250R un CRF450R grafikas uzlabojumus; bet CFR250L un CRF250 RALLY tagad ir pieejami jaunajā, satriecošajā “slepenības” melnā krāsu gammā.