19.01.2024 Amerikāņu Rikijs Brabeks otro reizi četros gados izcīna uzvaru prestižajā Dakara rallijā
07.11.2023 Ar jauno CB1000 Hornet, CBR600RR atgriešanos un novatorisko Honda E-Clutch priekšgalā EICMA tiek atklāts Honda 24GM Eiropas modeļu klāsts.
07.07.2023 Honda atklāj jaunas teritorijas ar inovatīvo Honda E-Clutch tehnoloģiju
14.08.2022 Tims Gajsers kļūst par pieckārtēju pasaules čempionu motokrosā!
23.11.2021 CBR1000RR-R Fireblade SP 30th Anniversary un jaunais ADV350 Honda 2021 EICMA klāsta priekšgalā
01.09.2021 Honda A2 kategorijas 500 cm3 motociklu trijotne 2022. gadā iegūs pārliecinošus, uz veiktspēju fokusētus atjauninājumus
06.01.2021 Honda noslēdz visaptverošo 2021. gada modeļu klāstu, atjauninot GL1800 Gold Wing un Gold Wing Tour
01.12.2020 Jaunie CRF300L un CRF300 RALLY – Honda vieglie divfunkcionālie motocikli saņem būtiskus atjauninājumus
24.11.2020 Iepazīstinām ar Honda jauno, lielo Rebel 1100
10.11.2020 Honda paziņo par vēl septiņiem papildinājumiem visaptverošajā 2021. gada Eiropas motociklu klāstā
15.10.2020 Honda augstākās klases motorolleru Forza saime 2021. gadam paplašinās, ierodoties Forza 750 un Forza 350
14.07.2020 21YM HONDA CRF450R
23.12.2019 Honda svin saražotus 400 miljonus motociklu
05.11.2019 CBR1000RR-R Fireblade un Fireblade SP – Honda 2020 EICMA klāsta priekšgalā
23.09.2019 Jaunie CRF1100L Africa Twin un Africa Twin Adventure Sports Eiropā ieradīsies jau 2019. gadā
« Iepriekšējais 1 2 3 Nākamais »

Honda paziņo par vēl septiņiem papildinājumiem visaptverošajā 2021. gada Eiropas motociklu klāstā

10.11.2020

• Vēl septiņu modeļu atjauninājumi aptver pārvietošanās, piedzīvojumu un rodsteru pasauli
• Flagmanis “Neo Sports Café” dizaina ielas motocikls CB1000R iegūst jaunu stilu un tehnoloģijas
• CB1000R “Black Edition” piešķir “Neo Sports Café” klāstam jaunu izteiksmi
• Neo Sports Café biedram CB125R ir palielināta jaunā dzinēja jauda un grieze, vienlaikus tas ir pirmais 125 kubikcentimetru motocikls, kurā ir redzamas Showa “Big Piston” priekšējās dakšas
• Gan “divu riteņu SUV” X-ADV, gan ļoti daudzpusīgais NC750X saņem visaptverošus dzinēja, šasijas, stila un tehnoloģijas atjauninājumus
• CB1000R, NC750X un X-ADV ir pieejama jauna savienojamība, pateicoties Honda viedtālruņa balss vadības sistēmai
• Izmaiņas skuteru klāstos ar jauno SH350 un atjauninātajiem SH Mode un PCX125
• Visi modeļi atbilst EURO5


Honda Motor Europe ar prieku paziņo jaunākos “2021. gada modeļu” Eiropas skuteru un motociklu klāsta atjauninājumus.

Sešu galveno modeļu atjauninājumi un viens jauns modelis aptver Honda produktus pilsētas braucēju, piedzīvojumu meklētāju un rodsteru cienītāju pasaulēm, un citi atjauninājumi jau ir paziņoti vienpadsmit citiem motocikliem*, jo Honda turpina paplašināt savu unikāli plašo un daudzveidīgo klāstu, lai piedāvātu motorizētus divu riteņu braucamos visu vecumu, pieredzes un braukšanas stilu braucējiem.

Pilsētas atjauninājumi

Honda plašajā degvielu taupošo, videi draudzīgo un tehnoloģiski attīstīto skuteru un mazo motociklu klāstā stilīgi sporta/GT, piemēram, Forza 350 un Forza 125, redzami līdzās SH saimes populārajiem skuteriem – uz prieku vērstajam MSX125 Grom, īpaši efektīvajam CB125F un daudzu gadu garumā populārajam PCX125.

Šodien paziņotie trīs modeļu atjauninājumi ietver jaunu modeļa nosaukumu:

SH350i

SH350i ar jauno, vēl jaudīgāko 350 cm3 eSP+ dzinēju aizstāj SH300i SH saimes galvgalī. Neskaitot papildu jaudu, gan gaisa padeves, gan dzesēšanas uzlabojumi nodrošina vēl asāku paātrinājumu un klasē vadošo maksimālo jaudu.
SH350i ir arī jauns LCD mērītājs un jaunas, muskuļotas dizaina līnijas; avārijas apstāšanās signāli un USB uzlādes pieslēgvieta tagad pievienojas Honda viedatslēgai un Honda selektīvajai griezes kontrolei, lai vēl vairāk uzlabotu drošību un praktiskumu.

SH Mode

SH klāsta otrā galā stilīgo sākuma līmeņa SH Mode darbina jauns, vēl jaudīgāks 2021. gada eSP+ dzinējs, kas spēj nodrošināt izcilu degvielas ekonomiju 47,6 km/l un izvietots jaunā, vieglākā rāmī.
Praktiskums ir uzlabots ar lielāku grīdas laukumu, USB uzlādes pieslēgvietu, palielinātu uzglabāšanas vietu (lielāks nodalījums zem sēdekļa un jauns cimdu nodalījums) un Honda viedatslēgu, savukārt estētiskā pievilcība tiek vairota ar jauno priekšējo izteiksmi, LED lukturiem, kā arī stilīgiem jauniem riteņiem.

PCX125

Otrais šogad Eiropā visvairāk pārdotais skuters – 2021. gada jaunais PCX125 – tiek darbināts ar vēl jaudīgāku un degvielu ekonomējošāku eSP+ četru vārstu, ar ūdeni dzesējamu dzinēju, kas tagad arī ir aprīkots ar Honda selektīvo griezes kontroli (HSTC). 
Pilnīgi jaunā virsbūve piešķir tam jaunu, futūristisku izskatu, kas plūst no pārveidotā LED luktura ar Honda raksturīgiem dienas gaitas lukturiem uz X formas aizmuguri. 
Jauns vieglāks tērauda rāmis veicina veiklu vadāmību un ir savienots ar garākiem, lielākiem dubultajiem aizmugurējiem amortizatoriem un jauniem riteņiem ar lielākām riepām ērtākai un izveicīgākai gaitai. Praktiskumu vairo palielināts bagāžas nodalījums zem sēdekļa (no 2,4 litriem līdz 30,4 litriem) un USB uzlādes pieslēgvieta.

Piedzīvojumu klāsta atjauninājumi

Sekojot CB500X un CRF1000L Africa Twin jaunajām, šī gada sākumā paziņotajām krāsu shēmām, arī divi pārējie Honda motocikli, kas atrodas Eiropas pārdotāko motociklu desmitniekā, – NC750X un X-ADV – saņem visaptverošus atjauninājumus 2021. gadam.

NC750X

Honda degvielu taupošajam, daudzpusīgajam universālajam motociklam ir uzlabots dzinējs, šasija, stils un praktiskums.
Šķidrās dzesēšanas 750 cm3 divkāršā paralēlā dzinēja maksimālā jauda palielināta līdz 43 kW, ar 600 apgriezieniem minūtē līdz sarkanajai līnijai. Svara samazināšana par 6 kg un īsākas attiecības pirmajiem trīs pārnesumiem vairo sportiskumu, to dara arī asākas dizaina līnijas un mazākas formas apšuvums.
Trīs noklusējuma (un viens lietotāja ieprogrammēts) braukšanas režīmi darbojas caur elektrisko droseli un ļauj braucējam pielāgot dzinēja raksturu un reakciju, katram režīmam (“Sports”, “Lietus” un “Standarts”) esot sasaistītam ar attiecīgo dubultā sajūga pārnesumkārbas pārnesumu shēmu.
NC750X slaveno praktiskumu vēl vairāk palielina unikālā centrālās uzglabāšanas nodalījuma tilpuma palielināšana līdz 23 litriem, jauns vējstikls, pilnkrāsu LCD mērinstrumentu panelis, USB pieslēgvieta un par 30 mm zemāks sēdeklis; Honda selektīvās griezes kontroles iestatījumi tagad piedāvā vēl labāku vadības līmeni, un ārkārtas apstāšanās signāli ir papildu funkcija, savukārt degvielas ekonomija joprojām ir pievilcīgi zema 28,3 km/l.

X-ADV

Ar savu izturīgo stilu un azartisko garu X-ADV kopš ierašanās 2017. gadā ir iekarojis unikālu vietu motociklu ainavā. 2021. gadā X-ADV saņem ievērojamus atjauninājumus ar dzinēja un šasijas uzlabojumiem, kā arī asāku jaunu izskatu un jaunām tehnoloģijām.
X-ADV daudzi atjauninājumi ir kopīgi ar NC750X, piemēram, sportiskāka gaita, pateicoties 3 kW jaudas palielinājumam (līdz 43 kW), optimizētām pārnesumu attiecībām, pārstrādātam rāmim un 3 kg svara samazināšanai, kā arī uzlabotajām tehnoloģijām jaunu braukšanas režīmu veidā, kas darbojas caur elektrisko droseli, un dubultā sajūga pārnesumkārbas un Honda selektīvās griezes kontroles iestatījumu uzlabojumiem.
Dizaina atsvaidzināšana rada vēl izturīgāku kopējo tēlu, ar jaunu Honda dizaina pieskārienu dubultajiem LED dienas gaitas lukturiem; praktiskumu vairo arī paaugstināta aizsardzība pret laika apstākļiem, izmantojot jaunu vējstiklu, jauns 1,2 litru cimdu nodalījums un lielāks (22 litru) uzglabāšanas nodalījums zem sēdekļa, kurā tagad atrodas arī USB uzlādes pieslēgvieta.
X-ADV standarta aprīkojums ietvers arī jauno Honda viedtālruņa balss vadības sistēmu. Tehnoloģija, kas pirmo reizi parādījās jaunajā Forza 750, ļauj braucējiem izmantot rokturu slēdžus un (izmantojot austiņu komplektu) balss komandas, lai kontrolētu svarīgākās viedtālruņa funkcijas, tostarp zvanus, navigāciju, mūziku un ziņojumapmaiņu, izmantojot īpašo lietotni. Visa informācija tiek parādīta jaunajā 5 collu TFT ekrānā.

Ielas motociklu klāsts – Neo Sports Café sastāvs attīstās

Neo Sports Café klāsts 2017. gadā atnesa jaunu identitāti Honda ielas motociklu klāstā ar unikālu Café Racer stila iedvesmas sajaukumu ar uz nākotni vērstu ultraminimālistisku izskatu.
Pēc jau paziņotajiem atjauninājumiem CB650R vidējā svara motociklam tagad, 2021. gadā, ir ievērojami pārskatīti vēl divi saimes locekļi.

CB1000R un CB1000R Black Edition

Neo Sports Café klāsta flagmanis CB1000R tiek atjaunināts ar jaunu, vēl minimālistiskāku un mērķtiecīgāku, “uz priekšu sakumpušu” stilu. Zīmolam raksturīgais apaļais priekšējais lukturis asaras formas ietvarā tagad ir sasvērts uz aizmuguri, liekot skatienam pārslīdēt mazajiem sānu vākiem un uz pārveidotā, uz augšu vērstā aizmugurējā apakšējā rāmja pusi. Izsmalcināti izstrādāti jaunie septiņu spieķu riteņi vairo estētisko dziļumu. 
Jaunais CB1000R Black Edition vēl vairāk pastiprina agresīvo izskatu, papildinot jaunās līnijas ar rokām izstrādāta “pasūtījuma” izskatu, pateicoties Deep Graphite Black krāsai un melnajam lukturu rāmim, vējstiklam, dakšu balstiem, radiatora un gaisa kastes vākiem, izpūtēja un trokšņa slāpētāja detaļām.
CBR1000RR Fireblade atvasinātais četrcilindru dzinējs nodrošina vienmērīgāku jaudas padevi un reakciju, pateicoties pārskatītajiem degvielas iesmidzināšanas iestatījumiem, un gan CB1000R, gan CB1000R Black Edition ir aprīkoti ar Honda viedtālruņa balss vadības sistēmu, kas savienota ar jaunu, mūsdienīgu pilnkrāsu 5 collu TFT displeju.

CB125R

2021. gada CB125R aprīkots ar jaunu 4 vārstu šķidrās dzesēšanas dzinēju, kas tagad nodrošina maksimālo 11 kW jaudu A1 kategorijai un papildu 1,2 Nm griezi. Kā pirmais 125 cm3 motocikls pasaulē, CB125R tagad ir aprīkots ar Showa “atsevišķas darbības priekšējo dakšu Big Piston” (SFF-BP) USD dakšām standarta aprīkojumā, kas vēl vairāk paaugstina augstākā līmeņa specifikāciju sarakstu, kurā ietilpst LED lukturi, LCD displejs un ABS sistēma, kas darbojas caur IMU, ar 296 mm peldošu priekšējo disku, kuru tur radiālā veidā uzstādīts 4 virzuļu suports.

*CRF450R, CRF450RX, CB500F, CB500X, CBR500R, CB125F, CRF1000L Africa Twin, Forza 750, Forza 350, Forza 125 un MSX125 Grom.