19.01.2024 Amerikāņu Rikijs Brabeks otro reizi četros gados izcīna uzvaru prestižajā Dakara rallijā
07.11.2023 Ar jauno CB1000 Hornet, CBR600RR atgriešanos un novatorisko Honda E-Clutch priekšgalā EICMA tiek atklāts Honda 24GM Eiropas modeļu klāsts.
07.07.2023 Honda atklāj jaunas teritorijas ar inovatīvo Honda E-Clutch tehnoloģiju
14.08.2022 Tims Gajsers kļūst par pieckārtēju pasaules čempionu motokrosā!
23.11.2021 CBR1000RR-R Fireblade SP 30th Anniversary un jaunais ADV350 Honda 2021 EICMA klāsta priekšgalā
01.09.2021 Honda A2 kategorijas 500 cm3 motociklu trijotne 2022. gadā iegūs pārliecinošus, uz veiktspēju fokusētus atjauninājumus
06.01.2021 Honda noslēdz visaptverošo 2021. gada modeļu klāstu, atjauninot GL1800 Gold Wing un Gold Wing Tour
01.12.2020 Jaunie CRF300L un CRF300 RALLY – Honda vieglie divfunkcionālie motocikli saņem būtiskus atjauninājumus
24.11.2020 Iepazīstinām ar Honda jauno, lielo Rebel 1100
10.11.2020 Honda paziņo par vēl septiņiem papildinājumiem visaptverošajā 2021. gada Eiropas motociklu klāstā
15.10.2020 Honda augstākās klases motorolleru Forza saime 2021. gadam paplašinās, ierodoties Forza 750 un Forza 350
14.07.2020 21YM HONDA CRF450R
23.12.2019 Honda svin saražotus 400 miljonus motociklu
05.11.2019 CBR1000RR-R Fireblade un Fireblade SP – Honda 2020 EICMA klāsta priekšgalā
23.09.2019 Jaunie CRF1100L Africa Twin un Africa Twin Adventure Sports Eiropā ieradīsies jau 2019. gadā
« Iepriekšējais 1 2 3 Nākamais »

Jaunie CRF1100L Africa Twin un Africa Twin Adventure Sports Eiropā ieradīsies jau 2019. gadā

23.09.2019

• Honda slavenie piedzīvojumu motocikli saņem plaša diapazona veiktspējas un tehnoloģiju uzlabojumus
• Jaunais, Euro5 standartam atbilstošais 1100 cm3 paralēlais divcilindru motors rada maksimālo jaudu 75 kW un maksimālo griezi 105 Nm – attiecīgi uzlabojums par 7% un 6% 
• Par 5 kg vieglāks ar 10% jaudas:svara attiecības uzlabojumu, pateicoties svara samazinājumam tādās jomās kā motors, rāmis un svārstsvira 
• Pilnīgi jaunais 6,5” TFT daudzfunkcionālais displejs aprīkots ar Apple CarPlay® un Bluetooth pieslēgumiem un skārienekrāna funkcionalitāti
• Četri iepriekš iestatītie braukšanas režīmi un divi, kas konfigurējami pēc lietotāja izvēles, piedāvā apstākļiem pielāgojamus jaudas, motora bremzēšanas, Honda selektīvās vilces kontroles (HSTC), Wheelie Control funkcijas un līkumu izbraukšanas ABS iestatījumus
• HSTC, kā arī jaunā līkumu izbraukšanas ABS, Wheelie Control un Rear Lift Control funkcijas tagad tiek pārvaldītas ar 6-Axis Inertial Measurement Unit palīdzību; kruīza kontrole ietilpst standarta aprīkojumā  
• CRF1100L Africa Twin ir vēl vairāk piemērots braucieniem apvidū
• CRF1100L Adventure Sports ir gatavāks tāliem piedzīvojumiem nekā jelkad agrāk – un tagad pieejams ar moderno Show EERA™ balstiekārtu papildaprīkojumā 
• Unikālā dubultā sajūga transmisija joprojām ir pieejama abiem modeļiem


Africa Twin ir pilnveidojies. Vieglāks, jaudīgāks un pārpilns moderno tehnoloģiju, gan pats Africa Twin, gan tā brālis “Adventure Sports” ir rūpīgi uzlaboti – ar vēl izteiktākām identitātēm –, lai braucējiem sniegtu visoptimālāko aprīkojumu, dodoties ikvienā Patiesā Piedzīvojumā no bezceļu takas līdz maratonam šķērsām visam kontinentam.

Rāmis un motors

Eiropā sagaidāms jau 2019. gadā, Africa Twin tagad būs aprīkots ar jaunu, Euro5 atbilstošu 1084 cm3 paralēlo divcilindru motoru (no 998 cm3). Motoram veikti visaptveroši uzlabojumi, ieskaitot vārstu atvērumu regulēšanu, alumīnija cilindru čaulas un jaunu izplūdes kontroles vārstu, lai nodrošinātu vēl jaudīgāku veiktspēju un vienlaikus apmierinātu stingrās jauno Euro5 noteikumu prasības 2020. gadam. Maksimālā jauda palielināta par 7% līdz 75 kW pie 7500 apgr./min ar maksimālo griezi, kas palielināta par 6% līdz 105 Nm pie 6250 apgr./min, savukārt motors saglabājis zīdaini vienmērīgo jaudas un griezes padevi un izteiksmīgo “pulsāciju”.

Jaudu savalda jaunais rāmis ar alumīnija apakšrāmi, kas ir pieskrūvēts, nevis piemetināts pie galvenā rāmja. Pilnīgi jaunā, vieglā alumīnija svārstsvira ir tāda paša dizaina kā CRF450R motokrosa motociklam vēl labākai aizmugurējā riteņa saķerei un brauciena sajūtām.

Elektronika un mērinstrumentu panelis

Visaptverošais elektronikas aprīkojums, ko pārvalda jauns 6-Axis IMU, ietver Ride by Wire un Honda selektīvo vilces kontroli (HSTC), kā arī jaunas funkcijas, tostarp kruīza kontroli, līkumu izbraukšanas ABS, Wheelie Control, Rear Lift Control funkcijas un ārkārtas bremzēšanas signāllukturus. Ir pieejami seši braukšanas režīmi: četriem ir iepriekš iestatīti jaudas, motora bremzēšanas un ABS parametri dažādiem braukšanas scenārijiem: Tour, Urban, Gravel un Off-road; un divi lietotāja režīmi, kas ļauj braucējam pašam iestatīt šo parametru kombinācijas.

CRF1100L Africa Twin ir aprīkots ar 6,5” TFT daudzfunkcionālo skārienekrāna displeju standarta aprīkojumā. Uz viegli lietojamā, gludā un šaurā ekrāna attēlotās informācijas līmeni var noregulēt pēc braucēja vēlmēm; informācija tiek attēlota skaidri un precīzi, nolasāma vienā acu uzmetienā jebkurā diennakts laikā. TFT skārienekrāns ir savietojams ar Apple Carplay®, kas ļauj braucējam saņemt ceļa norādes, zvanīt, saņemt ziņas un klausīties mūziku caur tālruņa aplikācijām.

CRF1100L Africa Twin

Vēl vairāk uzlabojot tā autentiskās spējas apvidus apstākļos, jaunais CRF1100L Africa Twin ir vēl šaurāks, ar jaunu, satriecošu rallija stila virsbūvi, šaurāku degvielas tvertni un par 40 mm šaurāku sēdekli, regulējamu starp 850 mm vai 870 mm.

Zemais vējstikls ļauj braucējam brīvi kustēties uz priekšu un atpakaļ, sēdus vai stāvus; kompaktie roku sargi un motora sargs papildina izteiksmīgo izskatu, vienlaikus palīdzot kopējam svara samazinājumam par 5 kg. 10% jaudas:svara attiecības palielinājums nodrošina jauna līmeņa dinamisko veiktspēju. 

CRF1100L Africa Twin Adventure Sports

Tagad apveltīts ar tādu pašu braukšanas ergonomikas trīsstūri kā Africa Twin, CRF1100L Africa Twin Adventure Sports ir pilnībā gatavs garajiem braucieniem.

Vēl lielāka 24,8 l degvielas tvertne ar nobraucamo attālumu vairāk nekā 500 km, platāks priekšējais aptecētājs, piecās pakāpēs regulējams ekrāns, standarta apsildāmi rokturi un ACC rozete nodrošina vēl lielāku komfortu un praktiskumu.

Citi uz braucēju orientēto tehnoloģiju uzlabojumi ir jauni trīspakāpju pagrieziena rādītāji, kas rada platāku gaismas staru, motociklam sasveroties, un papildaprīkojuma Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (EERA) balstiekārta.

Pieskaņoti četriem iepriekš iestatītajiem braukšanas režīmiem un diviem pēc lietotāja vēlēšanās iestatāmajiem režīmiem, Showa EERA ir trīs saglabātie aizmugures iestatījumi, un tā izmanto 6-Axis IMU un “balance-free” priekšējās dakšas vārstu tehnoloģiju, kas nodrošina nevainojamu piekares reakciju neatkarīgi no reljefa.

Dubultā sajūga transmisija

Honda Eiropā ir pārdevuši vairāk nekā 100 000 ar DCT aprīkotus motociklus, kopš sistēma – joprojām unikāla motociklu nozarē – pirmoreiz kļuva pieejama 2009. gadā kā papildaprīkojums VFR1200F, un aptuveni puse Africa Twin pircēju to izvēlējās sev.

Pēdējo desmit gadu laikā sistēma ir nemitīgi pilnveidota. Jaunā Africa Twin DCT sistēmas “līkuma pamanīšanas” funkcija tiek darbināta ar IMU palīdzību, kas ļauj piemērot vēl dabiskāku pārslēgšanos, braucot automātiskajos D vai S režīmos.

Krāsas

CRF1100L Africa Twin būs pieejams Grand Prix Red un Matte Ballistic Black Metallic krāsās, kas abas ietver satriecošu jaunu sarkanu apakšrāmi. Adventure Sports versija pieejama Pearl Glare White Tricolour, kas atgādina par oriģinālo klasisko XRV650, un Darkness Black Metallic krāsā.

Kopš 2016. gada pasaulē pārdoti vairāk nekā 87 000 Africa Twin motociklu. Ar šo visaptverošo uzlabojumu virkni – kuru izstrāde ietvēra 21 jaunus patentu pieteikumus – Honda vēlas pievilināt tūkstošiem jaunu klientu, lai arī tie izbaudītu neskaitāmus dzīvi slavinošus piedzīvojumus, kurus dāvā uzņēmuma “Īstu Piedzīvojumu” flagmaņa motocikls.