08.05.2019 Honda atklāj pilnu CRF 2019. gada klāstu
08.11.2018 Honda 2019. gada motociklu klāsts.
24.05.2018 19YM HONDA CRF450L
14.11.2016 Honda 2017. gada motociklu klāsts.
25.08.2016 Informācija presei par CRF450R 2017
03.12.2015 Preses informācija: City Adventure konceptmotocikls, kā arī CRF1000L Africa Twin un seši ievērojami uzlaboti vidēja izmēra motocikli
24.07.2015 Jaunais Honda CRF1000L Africa Twin 2016. gada modelis
13.05.2015 Africa Twin ir atgriezies! CRF1000L Africa Twin apstiprināts 2015. gadam.
18.11.2014 Honda atklāja pilnu 2015. gada motociklu līniju
09.12.2013 Jaunais 2014. gada Honda motociklu klāsts
23.09.2011 Honda oficiāli prezentē jauno 2012 gada CBR1000RR
02.11.2010 Honda iepazīstina ar jaunajiem motociklu modeļiem, aizraujošām motociklu koncepcijām un atjauninātu motorolleru klāstu.
17.09.2009 Durvis ver Honda Drošības institūts
14.09.2009 Honda sāk Taizemē ražot un pārdot jauno motorolleru PCX. Šo stratēģisko globālo modeli 2010. gadā no Taizemes eksportēs uz Japānu, Eiropu un ASV.
08.09.2009 Honda izstrādājusi jaunu dubultā sajūga transmisiju sporta motocikliem ar lielu motora tilpumu un CV-Matic automātisko transmisiju Cub motorolleriem
« Iepriekšējais 1 2 3 Nākamais »

Jaunie CRF300L un CRF300 RALLY – Honda vieglie divfunkcionālie motocikli saņem būtiskus atjauninājumus

01.12.2020

• Jauns garākas takts 286 cm3 dzinējs rada par 10% lielāku jaudu un par 18% lielāku griezi
• Par 4 kg mazāka pašmasa nozīmē 13% uzlabojumu jaudas un svara attiecībā
• Jauns rāmis, garāka gājiena balstiekārta, augstāks klīrenss, pārskatīta stūres ģeometrija un braukšanas pozīcija uzlabo vadāmību apvidū un veiklību
• Jauni, precīzi LCD displeji abiem modeļiem
• Papildus 2,7 l degvielas ietilpība CRF300 RALLY, kā arī paaugstināts komforts tālos braucienos un pazemināts sēdekļa augstums


CRF250L, kas visā Eiropā tika izlaists 2012. gadā, ir klusi un konsekventi pierādījis vieglās, divējādas darbības formulas visaptverošo vērtību un pievilcību. 2017. gadā tam pievienojās CRF250 RALLY, kas demonstrēja “tieši no Dakaras” izskatu un koncentrējās uz lielākas distances piedzīvojumiem.  2021. modeļu gadā tiek veikti ievērojami jauninājumi abiem motocikliem, ko atbalsta jauns, lielākas jaudas dzinējs, kas tagad ir uzstādīts ievērojami vieglākā šasijā, nodrošinot ievērojamu 13% uzlabojumu jaudas un svara attiecībā.

286 cm3, EURO5 atbilstošais, ar šķidrumu dzesējamais DOHC 4 vārstu viena cilindra dzinējs rada maksimālo jaudu 20,1 kW pie 8500 apgr./min, un, pateicoties garākai taktij, pilnībā par 18% lielāku maksimālo griezi 26,6 Nm pie 6500 apgr./min (no 18,2 kW pie 8500 apgr./min un 22,6 Nm pie 6750 apg./min). Dzinēja “elpošana” ir uzlabota, pateicoties jaunajam ieplūdes laikam un pārskatītajai gaisa ieplūdes un izplūdes sistēmai. Īsākas pirmo piecu pārnesumu attiecības pastiprina palielinātā griezes momenta un jaudas priekšrocības, savukārt 6. ir garāks, lai atvieglotu kreisēšanu lielā ātrumā. Palīg-/slīdošais sajūgs tagad pārvalda aizmugurējo riteni un piedāvā par 20% mazāku slodzi uz sviru.

Pārveidots tērauda daļēji dubultais rāmis, alumīnija kronšteins un apakšējais jūgs ir galvenie 4 kg svara zaudēšanas faktori, un tiem ir pārskatīts stingrības līdzsvars ar lielāku sānu elastību, lai nodrošinātu labāku atgriezenisko saiti un sajūtas. Stūres ģeometrija ir detalizēti pielāgota līdzās garāka gājiena balstiekārtai (10 mm priekšā/20 mm aizmugurē CRF300L un 10 mm priekšā CRF300 RALLY) un paaugstinātam klīrensam.

CRF300L svaigajam, asajai virsbūvei ir plānāka 7,8 l degvielas tvertne un sēdeklis, kā arī jauns, viegli nolasāms pozitīvs LCD instrumentu displejs. Arī braukšanas pozīcija ir uzlabota, lai veicinātu vieglākas stūres manevrēšanas iespējas, – stūre ir nedaudz atvilkta, kāju kāpšļi nolaisti zemāk un pārvietoti uz aizmuguri. Sēdekļa augstums palielināts par 5 mm līdz 880 mm.

885 mm CRF300 RALLY platais, ar gumijām uzstādītais sēdeklis tagad ir par 10 mm zemāks; degvielas tvertnes tilpums palielināts par 2,7 l līdz 12,8 l. Stūrē ir iekšējie atsvari, lai samazinātu vibrāciju, kāju kāpšļi ir papildināti ar gumijas ieliktņiem, savukārt LED indikatori tagad ir uzstādīti elastīgi, lai nodrošinātu izturību.

Kopumā CRF300L un CRF300 RALLY joprojām ir ārkārtīgi praktiski, visu spējīgi, divējāda lietojuma motocikli pēc sākotnējās formulas. Un, pateicoties visiem 2021. gada uzlabojumiem, tie ir vairāk nekā jebkad gatavi jebkuram izaicinājumam – no tuvākās apkaimes līdz ceļojumam apkārt pasaulei.