08.05.2019 Honda atklāj pilnu CRF 2019. gada klāstu
08.11.2018 Honda 2019. gada motociklu klāsts.
24.05.2018 19YM HONDA CRF450L
14.11.2016 Honda 2017. gada motociklu klāsts.
25.08.2016 Informācija presei par CRF450R 2017
03.12.2015 Preses informācija: City Adventure konceptmotocikls, kā arī CRF1000L Africa Twin un seši ievērojami uzlaboti vidēja izmēra motocikli
24.07.2015 Jaunais Honda CRF1000L Africa Twin 2016. gada modelis
13.05.2015 Africa Twin ir atgriezies! CRF1000L Africa Twin apstiprināts 2015. gadam.
18.11.2014 Honda atklāja pilnu 2015. gada motociklu līniju
09.12.2013 Jaunais 2014. gada Honda motociklu klāsts
23.09.2011 Honda oficiāli prezentē jauno 2012 gada CBR1000RR
02.11.2010 Honda iepazīstina ar jaunajiem motociklu modeļiem, aizraujošām motociklu koncepcijām un atjauninātu motorolleru klāstu.
17.09.2009 Durvis ver Honda Drošības institūts
14.09.2009 Honda sāk Taizemē ražot un pārdot jauno motorolleru PCX. Šo stratēģisko globālo modeli 2010. gadā no Taizemes eksportēs uz Japānu, Eiropu un ASV.
08.09.2009 Honda izstrādājusi jaunu dubultā sajūga transmisiju sporta motocikliem ar lielu motora tilpumu un CV-Matic automātisko transmisiju Cub motorolleriem
« Iepriekšējais 1 2 3 Nākamais »

CBR1000RR-R Fireblade un Fireblade SP – Honda 2020 EICMA klāsta priekšgalā

05.11.2019

• Pilnīgi jaunie CBR1000RR-R Fireblade un Fireblade SP ir atklāti un piedāvā vēl neredzētu uz trasi fokusētas veiktspējas līmeni
• Jaunajā rāmī un dzinējā jūtama spēcīga Honda RC213V MotoGP tehnoloģiju ietekme; maksimālā jauda palielināta par 13% līdz 160 kW
• Jau ilgus gadus populārie SH125i un SH150i ir pilnīgi atjaunināti ar jaunu dizainu, vēl vairāk jaudas un uzglabāšanas nodalījumiem, kā arī uzlabotu degvielas efektivitāti
• CMX500 Rebel kompaktais kruīzers saņem uzlabojumus, tostarp pilnu LED apgaismojumu, “Slipper” sajūgu, pārnesuma indikatoru un jaunu rūpnīcā uzstādāmu aksesuāru paketi
• Jaunie CRF1100L Africa Twin un CRF1100L Africa Twin Adventure Sports pirmoreiz debitē Eiropas automobiļu izstādē
• Jaunas krāsas un kosmētiski uzlabojumi CB1000R Neo Sports Café flagmanim


Šodien EICMA Milānā Honda atklāj pilnu 2020. gada Eiropas motociklu klāstu. Triumfējot pilnīgi jaunajam flagmaņa modelim, Honda 2020. gada produktu klāsta papildinājumi paplašina sacīkšu braucēju, piedzīvojumu meklētāju, rodsteru un vienkārši motobraucēju pasaules.

CBR1000RR-R Fireblade un CBR1000RR-R Fireblade SP

28 gadus vārdi “Honda Fireblade” ir bijuši sinonīmi nevainojamai vadāmībai, līdzsvaram un tīrai braukšanas baudai. 2020. gadā Honda sāk jaunu nodaļu Fireblade izcilajā vēsturē ar jaunu motociklu, kas ir “Dzimis sacīkstēm”.

Tam par spēcīgu iedvesmu kalpojis RC213V MotoGP modelis, un tas ir RC213V-S ielu versijas dubultnieks. 2020. gada CBR1000RR-R Fireblade ir aprīkots ar visjaudīgāko četru rindā novietotu cilindru motoru, kādu Honda jelkad ir izgatavojuši. Dalot vienus virzuļa gājiena un diametra parametrus ar RC213V-S, 2020. gada CBR1000RR-R Fireblade nodrošina maksimālo jaudu 160 kW pie 14500 apgr./min un maksimālo griezi 113 Nm pie 12500 apgr./min, sverot tikai 201 kg.

CBR1000RR-R būs pieejams arī SP versijā. Aprīkots ar otrās paaudzes pusaktīvo Öhlins elektronisko kontroles sistēmu, 43 mm NPX dakšām un Öhlins TTX36 Smart-EC aizmugurējo amortizatoru, jauniem Brembo Stylema četru cilindru radiāli uzstādītiem priekšējiem suportiem un tādu pašu Brembo aizmugurējo suportu kā RC213V-S.

Abās versijās moderna aerodinamikas pakete – ko arī iedvesmojis HRC neskaitāmos čempionātos uzvarējušais RC213V – strādā tandēmā ar jauno Bosch 6-Axis IMU. Tas aizvieto iepriekšējā dizaina 5-Axis ierīci, nodrošinot ārkārtīgi precīzus kursa, slīpuma, sasvēršanās aprēķinus, kas sniedz vēl izcilāku kontroli pār motocikla uzvedību, kā arī neredzēta līmeņa vadāmību un veiktspēju.

Atbilstoši Honda masas centralizācijas filozofijai gan CBR1000RR-R Fireblade, gan CBR1000RR-R Fireblade SP ir aprīkoti ar vieglu titāna Akrapovic izplūdes uzgali. Abi būs pieejami divās krāsās: HRC iedvesmotajā Grand Prix Red un Matte Pearl Black.

SH125i

Tirgus līderis SH125i ir praktiski pilnīgi jauns motocikls 2020. gadam. Turpinot miljoniem pārdotā, 1984. gadā ieviestā SH50 mantojumu, 2020. gadam SH125i ir aprīkots ar vēl jaudīgāku un efektīvāku dzinēju, kas pieskaņots elegantajai virsbūvei ar atjaunināto stilu, un par vairāk kā 50% uzglabāšanas nodalījumu, ko nodrošina jaunās konstrukcijas rāmis.

Jaudu 2020. gada SH125i nodrošina jaunais četru vārstu “eSP+” EURO5 atbilstošais dzinējs. Jaunais dzinējs nodrošina lielāku jaudu pie augstiem apgriezieniem un spēcīgāku paātrinājumu, kā arī vēl lielāku degvielas efektivitāti nekā aizejošais modelis. Honda selektīvā griezes kontrole (HSTC) tagad papildina Idling Stop (dzinēja noslāpēšana tukšgaitā) standarta aprīkojumā.

Jaunā rāmja konstrukcija ne vien uzlabo vadāmību, bet arī atbrīvo vienmēr noderīgo vietu papildu uzglabāšanas nodalījumiem – zem sēdekļa SH tagad piedāvā līdz 28 l ietilpīgu nodalījumu. Papildinot Honda viedo atslēgu – kas tagad strādā arī ar jauno Smart bagāžas kasti – ar USB lādētāju un optimizējot aizmugurējās piekares ģeometriju, uzlabots gan praktiskums, gan komforts.

2020. gadā SH125i atkal pievienosies SH150i, aprīkots ar tādiem pašiem uzlabojumiem un inovācijām.

CRF1100L Africa Twin un CRF1100L Africa Twin Adventure Sports

Nesen atklātie CRF1100L Africa Twin un CRF1100L Africa Twin Adventure Sports EICMA piedzīvos savu Eiropas automobiļu izstāžu debiju.

Aprīkotām ar vieglākiem un vēl jaudīgākiem 1100 cm3 paralēlajiem divcilindru dzinējiem – kas nodrošina gan paaugstinātu jaudu un griezi, gan atbilst Euro5 prasībām –, abām Africa Twin versijām izmantots vieglāks un šaurāks rāmis, kas uzlabo gan manevrētspēju, gan komfortu.  Pirmoreiz Honda, Africa Twin aprīkots ar jaunu 6,5 collu TFT krāsaina skārienekrāna saskarni.

Ikviena motocikla sirds ir moderna elektronikas pakete, kas tagad papildināta ar jaunu 6-Axis IMU un pārvalda Honda selektīvo griezes kontroli, Wheelie un Rear Lift kontroli, kā arī līkumu izbraukšanas ABS, vienlaikus nodrošinot vēl intuitīvāku pārnesumu pārslēgšanu ar DCT (dubultā sajūga transmisija) sistēmu.

CRF1100L Africa Twin – pieejams Grand Prix Red un Matte Ballistic Black krāsās – ir piemērots piedzīvojumiem apvidū: ar rallija tipa virsbūvi, šauru 18,8 l degvielas tvertni, zemu noregulētu vējstiklu un riepām ar kameru standarta aprīkojumā.

CRF1100L Africa Twin Adventure Sports atšķiras no bāzes Africa Twin un ir pilnībā aprīkots gariem braucieniem: ar piecos līmeņos regulējamu vējstiklu, trīspakāpju pagrieziena rādītājiem, bezkameras riepām un 24,8 l degvielas tvertni. 2020. gada Adventure Sports papildaprīkojumā pieejama Showa Electronic Equipped Rider Adjustment (EERA) balstiekārta, kas nodrošina nevainojamu piekares reakciju neatkarīgi no reljefa. Pieejams Pearl Glare White Tricolour un Darkness Black Metallic krāsās.

CMX500 Rebel

Arī Honda A2 kategorijai atbilstošais paralēlā divcilindru 500 cm3 kompaktais kruīzers 2020. gadā ieguvis virkni uzlabojumu. Tam ir pārskatīta piekare, pilns LED apgaismojums – ieskaitot izteiksmīgo jaunā, apaļā dizaina priekšējo lukturi –, jauns pārnesuma indikators, “Slipper” sajūgs, vēl komfortablāks sēdeklis un jauns izpūtējs, kā arī CMX500 Rebel tagad arī atbilst Euro5 prasībām.  CMX500 Rebel S Edition tiek piedāvāts Matte Axis Grey Metallic krāsā ar jaunu rūpnīcā uzstādītu aksesuāru komplektu, kas ietver priekšējā luktura aptecētāju, pilnīgi melnus dakšas pārsegus un aizsargus, kā arī rombu rakstā nošūtu sēdekli.

CB1000R

Honda flagmanis Neo Sports Café ielas motocikls – CB1000R – apvieno klasiskās līnijas ar modernām sajūtām un aizraujošu veiktspēju. Kopš atklāšanas 2018. gadā tas ir iedvesmojis plašu pielāgojumu klāstu, un 2020. gadam nelielas kosmētiskas izmaiņas vēl vairāk izcels tā pirmklasīgo izskatu un dominējošo klātbūtni uz ceļa.

Sudrabotos akcentus nomaina pilnīgi melnas trīskāršās skavas un stūres stienis, ko papildina jauna priekšējā luktura apdare Metallic Matte Ballistic Black krāsā. Aizmugurējā amortizatora un priekšējo bremžu disku krāsu izmaiņas noslēdz satriecoša sudrabota josla pāri degvielas tvertnei.